X

بایگانی مرداد 7, 1400

دفتر سینمایی

۶۵ سالن سینمایی تازه حوزه هنری افتتاح می‌شوند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، ۶۵ سالن سینمای تازه تاسیس و بازسازی شده در فاز نخست طرح توسعه سینماهای حوزه هنری همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم با افتتاح نمادین نخستین پردیس سینمایی در شهر سقز استان کردستان، به چرخه اکران سینمای ایران اضافه خواهند شد.

این سالن‌ها جمعاً ۲۰ سینما در ۱۲ استان کشور را شامل می‌شوند که طی آن ۱۰.۹۴۵ صندلی مورد بازسازی و احداث قرار گرفتند. توسعه سینماهای بهمن تهران، ایران ارومیه، مهتاب اصفهان، بهمن کاشان، بهار گز، بهمن اصفهان، سپهر ساری، سپاهان اصفهان، اکسین اهواز، آزادی آبادان، مهر سقز، آزادی بیجار، بهمن سنندج، بهمن سبزوار، بهمن شهرکرد، مهر شاهرود، آزادی کرمانشاه، آفریقا مشهد، عصر جدید گرگان، بهمن زنجان، فلسطین همدان، بهمن ملایر و… از جمله طرح‌های فاز نخست طرح توسعه سینماهای حوزه هنری بودند.

همزمان با بهره‌برداری از این سینماها که طی یک سال و نه ماه اخیر انجام شد، موسسه بهمن سبز فرآیند ساخت سینماهای فاز ۲ و ۳ طرح توسعه خود را در سراسر کشور آغاز کرده است و هم اکنون احداث ۴۷ سالن سینمای دیگر را با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دست ساخت دارد.

استان کردستان که ۹ سالن سینمایی جدید را در پردیس‌های سینمایی بهمن سنندج، آزادی بیجار و مهر سقز آماده بهره‌برداری دارد، میزبان آئین افتتاحیه فاز نخست طرح توسعه سینماهای حوزه هنری خواهد بود.

پردیس بهمن سنندج که پیش از بازسازی سه سالن سینمایی با ۷۵۹ صندلی داشت، به ۷ پرده نمایش ارتقا یافت و زین پس با ۹۸۰ صندلی و یک کافه سینمای روباز پذیرای مخاطبان خواهد بود. همچنین سینما آزادی بیجار نیز پیش از این با یک سالن و ۲۵۰ صندلی میزبان هنردوستان بود که حالا با احداث دو سالن جدید به یک سینمای سه سالنه همراه با ۳۵۰ صندلی تغییر پیدا کرده، علاوه بر این، سینما مهر سقز به عنوان نخستین سینمای شهر سقز در قالب یک پردیس سه سالنه همراه با ۵۲۴ صندلی در این استان احداث شده است.

با افتتاح این سالن‌ها مجموع سالن‌های تحت مدیریت بهمن سبز در سراسر کشور به ۱۸۱ پرده نمایش خواهد رسید. حوزه هنری برنامه ارتقای تعداد سالن‌های خود را تا میزان ۴۰۰ پرده نمایش در انتهای اجرای طرح توسعه در دست اقدام دارد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

انتشار مسترکلاس «روایتگری در مستند جستجوگرایانه» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نسخه تصویری مستر کلاس فیل ریس مدیر بخش روزنامه‌نگاری پژوهشی شبکه تلویزیونی الجزیره امروز چهارشنبه ششم مردادماه در سایت مرکز گسترش و بسترهای مجازی قابل مشاهده است.

فیل ریس سابقه ۲۳ سال همکاری با شبکه بی بی سی دارد و بیش از ۳۰ جایزه بین‌المللی کسب کرده است، او نویسنده چند کتاب و سازنده ۷۰ مستند است.

مستر کلاس این مستندساز با موضوع «روایتگری در مستند جستجوگرایانه» در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به صورت آنلاین برگزار شد.

فیل ریس در بخشی از این مسترکلاس می‌گوید: «کار ما در واقع ورود به چرخه خبری از طریق افشا کردن خلافکاری است. به عنوان یک وظیفه در قبال منافع عمومی، بیشتر به مساله فساد می‌پردازیم که فکر می‌کنم بیماری جهانی است. محتوای ما باید جدید و اختصاصی باشد و روی سوژه‌های خبری و ویدئوهای فضای مجازی کار می‌کنیم.»

علاقه‌مندان به تماشای این مسترکلاس می‌توانند به سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه و در بخش پژوهش، کارگاه‌های سینمایی، به صورت رایگان این ویدئو را تماشا کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

پیام تسلیت برای هنرمند دیگری که با کرونا رفت


نیکنام حسینی‌پور مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درگذشت مهرالزمان فخار منفرد، بانوی پیشکسوت نگارگری را با انتشار پیامی تسلیت گفت.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

شبکه تخصصی اکران فیلم‌های مستند راه اندازی شد/ نمایش ۵ فیلم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستندهای سینمای ایران، در طرحی که مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اجرا خواهد کرد به صورت فیزیکی و آنلاین نمایش داده می‌شوند.

«اکران حقیقت» که به همت واحد بازرگانی مرکز گسترش، طراحی و اجرا می‌شود، ۲ مرحله دارد. در مرحله نخست، مستندهای تولید شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به صورت آنلاین و توسط پلتفرم هاشور نمایش داده می‌شوند. همزمان و با عادی‌تر شدن شرایط اجتماعی و کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا، فیلم‌ها در بیش از ۵۰ مرکز فرهنگی و هنری و تعدادی از سینماها در سراسر کشور نمایش خواهند داشت.

در مرحله دوم، مستندهایی که متعلق به مرکز گسترش نیستند، اما شرایط اکران آنلاین و فیزیکی دارند و متقاضی اکران در «اکران حقیقت» هستند، نمایش داده می‌شوند.

طرح «اکران حقیقت» به زودی و با اکران عمومی «بانو قدس ایران» ساخته مصطفی رزاق کریمی، «در جستجوی خانه خورشید» ساخته مهدی باقری، «زیر این چتر باران می بارد» ساخته کتایون جهانگیری، «ف – الف» ساخته فرشاد اکتسابی و «بر سر خاک» ساخته محسن خانجهانی آغاز می‌شود. در کنار نمایش فیلم‌ها، جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردانان آثار برگزار خواهد شد.

پس از پایان دوره اکران این پنج مستند، «اکران حقیقت» با نمایش مستندهای دیگر ادامه خواهد یافت. هدف از اجرای این طرح، ایجاد «شبکه تخصصی اکران فیلم مستند» در ایران، افزایش گستره مخاطبان سینمای مستند در سراسر کشور، ایجاد فضایی عادلانه و مناسب برای همه دوستداران سینمای مستند، پژوهشگران و فعالان این عرصه برای تماشای آثار مستند با کمترین هزینه و بهترین کیفیت است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

پیشنهاد وزیر برای سینمای مستند اجرایی نشد/ مشکلاتی که ادامه دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مهدی باقری کارگردان مستند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه‌هایی که در دست دارد، گفت: سال گذشته ۳ پروژه مستند کار کردم که ۲ پروژه آن آماده است و یکی از آنها بخشی از فیلمبرداری باقی مانده است که باید انجام شود. پروژه اول درباره بیماری ام‌اس است که در اصفهان ساخته شده است که تهیه کنندگی آن را محسن استاد علی برعهده داشته است، نام این مستند «ناگهان ذهنم ایستاد» است. که اگر شرایط فراهم شود برای شرکت در جشنواره «سینماحقیقت» درخواست می‌دهم. یکی از مسائل جالب در بیماری ام‌اس این است که اصفهان علاوه‌بر اینکه یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی درباره این بیماری را دارد، بیشترین آمار ابتلا به ام‌اس را نیز دارد که البته دلیل آن مشخص نیست.

وی بیان کرد: پروژه بعدی درباره سنگ فیروزه نیشابور است، این مستند با خاطره‌ای از یک نفر است که انگشتر فیروزه مادربزرگش را در دست دارد که سنگ آن از معدن فیروزه نیشابور استخراج شده است، به این بهانه به سراغ سنگ فیروزه در تاریخ ایران رفتیم. این پروژه نیز آماده نمایش است.

این کارگردان مستند تاکید کرد: پروژه سوم که نزدیک به ۷۰ درصد آن به پایان رسیده است، درباره اشمیت باستانشناس است، او در منطقه دامغان، تخت جمشید و ری کار کرده است و اسم فیلم «دوست ایران» است و قصه هواپیمایی است که اشمیت با همسرش وارد ایران می‌کند و برای اولین بار عکاسی اکتشافی و هوایی را بین سال‌های ۱۳۱۰ و ۱۳۱۸ در ایران انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ۲ سال پیش قراردادی با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی داشتم که بعد از مدتی موضوع آن تغییر کرد و پروژه اشمیت را کار کردم، البته ۷۰ درصد از این سرمایه گذاری توسط مرکز و ۳۰ درصد توسط خودم انجام شده است، سرمایه گذاری مستند «فیروزه» را شرکت شبکه آفتاب برعهده داشته است و فیلم «ناگهان ذهنم ایستاد» نیز توسط شبکه مستند سرمایه گذاری شده است.

پیشنهاد وزیر برای سینمای مستند اجرایی نشد/ مشکلاتی که ادامه دارد

شغلی که در وزارت کار تعریف فصلی هم نشده است

باقری با اشاره به شرایط تولید در سینمای مستند توضیح داد: شاید من و تعدادی از بچه‌ها در شرایط فعلی تولید در سینمای مستند، استثنا باشیم چرا که ما از گذشته قراردادهایی داشته‌ایم و این ۲ سال توانسته‌ایم گذران زندگی کنیم، اما به صورت کلی وضعیت کار بسیار بد است و اولین جایی هم که در این شرایط آسیب می‌بیند بحث فرهنگ است، این را می‌دانم که طی یک سال و نیم گذشته اکثر مستندسازان کار نکرده و درآمدی نیز نداشته‌اند و این وضعیت بد درست زمانی تشدید می‌شود که هرچند ما بیمه داریم اما بیمه بیکاری نداریم.

وی تاکید کرد: اساساً شغل ما در وزارت کار حتی تعریف فصلی هم نشده است، هرچند صنف مستندسازان عضو وزارت کار است اما هیچکدام از مزایای بخش کارگری را دریافت نمی‌کنیم و در واقع باید بگویم این مزایا را نداریم. این را باید بگویم که اگر ما کار نکنیم هیچ تضمینی برای گذران زندگی و یا تامین هزینه‌های بیماری نداریم.

اگر مجلس کمی همسوتر با بخش فرهنگی باشد خانه سینما بیشتر می‌تواند کمک بگیرد، اما اگر مجلس همسو نباشد و دغدغه‌های دولت خارج از فضای فرهنگی باشد این حمایت‌ها کمتر می‌شود. همین که خانه سینما توانسته است بیمه ما را از طریق صندوق هنرمندان حفظ کند، این خود قابل توجه است کارگردان مستند «اهالی خیابان یک طرفه» گفت: البته تلاش‌هایی برای رفع مشکلات شده است اما این تلاش‌ها همانقدر که برای بخش‌های مختلف فرهنگی جامعه ناکارآمد است، برای بخش مستند نیز همین گونه است. اما مهمترین مساله این است که بسیاری از مستندسازان بیکار هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که خانه سینما تا چه اندازه برای ایجاد شرایط مناسب برای هنرمندان موفق عمل کند، توضیح داد: خانه سینما تشکلی است که قدرت بسیار محدودی دارد، در واقع هم قدرت مالی و هم قدرت رایزنی این تشکل هرروز کمتر و کمتر شده است. اگر مجلس کمی همسوتر با بخش فرهنگی باشد خانه سینما بیشتر می‌تواند کمک بگیرد، اما اگر مجلس همسو نباشد و دغدغه‌های دولت خارج از فضای فرهنگی باشد این حمایت‌ها کمتر می‌شود. همین که خانه سینما توانسته است بیمه ما را از طریق صندوق هنرمندان حفظ کند، یا توانسته بیمه تکمیلی را هرسال با یک درصد کمتری برای اعضای خانه سینما فراهم کند، این خود قابل توجه است. نکته دیگر این است که خانه سینما در سال‌های گذشته توانسته است برای بخشی از اعضای خانه سینما که به لحاظ مالی در مضیقه بوده‌اند، کمک‌هایی فراهم کند. اما این طرح‌ها کفاف ۵ هزار عضو خانه سینما را نمی‌دهد.

کارگردان مستند «در جستجوی خانه خورشید» بیان کرد: صندوق هنرمندان نیز چه در سال گذشته و چه در سال جاری در بخش بیمه، ۳ ماه اول بیمه همه اعضای خانه سینما و دیگر اعضای صندوق را پرداخت کرده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در قراردادهای کاری وجود دارد تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که وجود دارد این است که وقتی قرارداد می‌بندیم درصدی از قراردادها، توسط سازمان تامین اجتماعی براساس قانونی که در دهه ۴۰ به تصویب رسیده است، کسر می‌شود. یک بار حساب کردیم اگر سازمان تامین اجتماعی که یک سازمان ورشکسته است این پول را از قراردادهای سینمایی برندارد و یا این پول را برداشته و مستقیم به صندوق هنرمندان واریز کند، بودجه صندوق هنرمندان تقریباً ۶ برابر بودجه فعلی می‌شود. با این بودجه صندوق هنرمندان می‌تواند تمام درصد بسیار زیادی از حق بیمه اعضا را پرداخت کند.

پیشنهاد وزیر برای سینمای مستند اجرایی نشد/ مشکلاتی که ادامه دارد

مانور تامین اجتماعی با قانونی از دهه ۴۰

باقری گفت: این قانون تا چند سال پیش غیرفعال بوده است و هرزمان که سازمان تامین اجتماعی بی پول می‌شود، این قانون را اجرایی می‌کند. این در حالی است که این سازمان می‌داند بسیاری از عوامل سینمایی خودشان بیمه تامین اجتماعی خود را جداگانه پرداخت می‌کنند. به عبارتی ما یک بار از قراردادهایی که می‌بندیم بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌کنیم و یک بار هم به عنوان عضو این سازمان هزینه بیمه پرداخت می‌کنیم، در چنین شرایطی اگر کسی کار نکند در زمینه پرداخت هزینه بیمه بیشتر به نفعش است، چرا که اگر کار کنیم ۲ بار از ما هزینه بیمه کسر می‌شود.

وی ادامه داد: به هر حال ما در چرخه‌ای زندگی می‌کنیم که بین چرخ‌دنده برخی از قوانینی که کاربردی نیست له می‌شویم.

پیشنهاد وزیر برای سینمای مستند اجرایی نشد/ مشکلاتی که ادامه دارد

کارگردان مستند «پیله» توضیح داد: در حال حاضر امیدوارم تلویزیون بودجه لازم برای تولیدات مستند را داشته باشد، البته این را هم باید بگویم که شبکه مستند جور تمام شبکه‌های دیگر تلویزیونی را می‌کشد و به دلیل کمبود بودجه ظرفیت این را ندارد که از همه مستندسازان حمایت کند. مرکز گسترش نیز با کمبود بودجه مواجه است و نمی‌تواند با همه پروژه‌ها همکاری کند. تاکید می‌کنم که اگر مستندسازان با تلویزیون یا مرکز گسترش کار نکند، بخش خصوصی وجود ندارد که بتوانیم با آن کار کنیم.

باقری در پایان گفت: مدتی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که پروژه‌های مستندسازی باید به اعضای انجمن مستندسازان سپرده شود و سال‌ها است که باید برای پروژه‌های صنعتی فیلم مستند ساخته شود، اما با توجه به اینکه اعضای انجمن مستندسازان ۳۵۰ نفر است، طی ۱۰ سال گذشته ۵ کارگردان عضو انجمن هم چنین پروژه‌هایی را دریافت نکرده‌اند. پروژه‌هایی که می‌تواند درآمد خوبی را برای عوامل مستند داشته باشد. پیشنهاد وزیر ارشاد روزنه امید خوبی بود اما مشخصاً این را می‌دانیم که این دستور به خصوص در پروژه‌های صنعتی هیچگاه اجرایی نمی‌شود چرا که بودجه‌های تولید این مستندها قابل توجه است و افراد دیگری به غیر از اعضا به این پروژه‌ها می‌رسند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

دو پیام تسلیت از وزارت ارشاد برای درگذشت هنرمند نگارگر


سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری ارشاد و هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی برای درگذشت هنرمند فقید، مهرزمان فخار منفرد پیام تسلیت جداگانه صادر کردند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نمایش «بوتاکس» در بخش مسابقه جشنواره پکن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری و تهیه کنندگی مشترک کاوه مظاهری و سروش سعیدی، در هفتمین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم پکن، موسوم به Forward Future به نمایش در خواهد آمد. یازدهمین دوره جشنواره فیلم پکن، از ٢٣ تا ٣٠ مرداد مصادف با ١۴ تا ٢١ آگوست در چین برگزار می شود.

«بوتاکس» پیش از این برنده جایزه بهترین فیلم اول از جشنواره جهانی فیلم فجر و جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه به نویسندگی مشترک کاوه مظاهری و سپینود ناجیان از جشنواره تورین ایتالیا شده است.

داستان «بوتاکس» که فضایی بین واقعیت و رویا دارد، درباره ۲ خواهر است که به دروغ به همه می‌گویند برادرشان قاچاقی به آلمان رفته است. اما این دروغ در ذهن خواهر بزرگتر با بازی سوسن پرور کم کم به واقعیت تبدیل می‌شود، تا حدی که شبانه‌روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند.

این فیلم هم اکنون در سینماهای ایران در حال نمایش است.

دیگر عوامل «بوتاکس» عبارتند از سرمایه گذاران: محسن کیانی، ساسان سعیدی، گروه همراهان اندیشه ققنوس، مجری طرح: مهدی برجیان، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی سنگری، تدوینگر: پویان شعله ور، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: غزل معصومی، صداگذار: حسین قورچیان، آهنگساز: میلاد موحدی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: عادله چراغی، مدیر تولید: امیر مهدی صادقی، عکاس: سیما محمدی، منشی صحنه: منا علامه امیری، طراح جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده (لابراتوآر ایران نوین)

سایر بازیگران: مریم نجفی، مهناز افتاده نیا، ملینا پورکاظمی، مهدی پورخانعلی، هانیه مفلح، الهه فرازمند، سارا رستم، فتح الله غفاری، مه لقا مرتاضی، آرین واعظی آشتیانی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، طراح و سرپرست بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: علی شیخی، دستیار دوم کارگردان: نوید کریم پور، دستیاران کارگردان: توحید آیت، نعیم نظیفی، سجاد میرسعید، دستیار اول فیلمبردار: بهروز سیفی، گروه فیلمبرداری: مجتبی پرگر، محمد زهی، رضا رسولی، مسؤل دوربین: هادی موحدی اصل، دستیار اول صحنه: فرید طاهری فرد، مدیر صحنه: مهرداد رنجی، دستیاران صحنه: قاسم زارعی، عبدالله قره باغی، دستیار لباس: سمیرا استیری، مجریان گریم: مریم حسنی، میلاد بهدادفر، دستیاران صدا: رسا محمدی، محمدرضا بیرنگ، دستیار تدوین: یاسمن مرادی، امور مالی: بیژن سعیدی، ساخت دکور: محمد سلطانی، دستیاران جلوه های ویژه میدانی: امیر آقابیگ، ایمان عباسی، مدل سازی سه بعدی و انیمیت: امیر صفت کیا، کامپوزیت: حسین کرمیان، دستیاران تولید: آرش محمدیان، محمود پورخانعلی، ترجمه انگلیسی و زیرنویس: حسن شرف الدین، رضا تاری وردی، طراحان پوستر: علی باقری، غزاله آورزمانی.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

تسلیت برای درگذشت مهرزمان فخارمنفرد


مدیرکل هنرهای تجسمی برای درگذشت مهرزمان فخارمنفرد پیام تسلیتی منتشر کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«هرگز، گاهی، همیشه» به ۲ جشنواره خارجی می‌رود/ قصه برزخ ترنج – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «هرگز، گاهی، همیشه» به کارگردانی شادی کرم‌رودی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «فلیکرز رود آیلند» آمریکا راه یافت. این جشنواره که از ۹ تا ۱۵ آگوست برابر با ۱۸ تا ۲۴ مردادماه به صورت نیمه حضوری برگزار می‌شود، مورد تائید آکادمی اسکار است و بهترین فیلم کوتاه آن به اسکار معرفی خواهد شد.

این فیلم کوتاه همچنین در بخش اصلی سی‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «سائوپائلو» برزیل حضور خواهد داشت. این جشنواره نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویدادهای سینمایی در برزیل شناخته می‌شود و از ۱۹ تا ۲۹ آگوست برابر با ۲۸ مرداد تا ۷ شهریور ماه در شهر سائوپائلو برزیل، برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «ترنج با دانستن رازی درباره خواهر دبیرستانی‌اش، در برزخ تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.»

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: شادی کرم‌رودی، بازیگران: شادی کرم‌رودی، پانیذ اسماعیلی، بهاره ارجمندی، یاس فرخنده و با حضور پونه پارسایی، مدیر فیلم‌برداری: حامد حسینی سنگری، تدوین‌گر: پویان شعله‌ور، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شروینه دیدنده، طراح صحنه و لباس: سیامک کاری‌نژاد، صدابردار: امیر عاشق حسینی، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری، آهنگساز: ادیب قربانی، طراح چهره‌پردازی: نجمه لشگری، منشی صحنه: نرگس محبی آشتیانی، عکاس: شاهین دانشفر، مدیر تولید: سمیرا قربان‌نژاد، جانشین تولید: احمد ودادی، مدیر تدارکات: علی درودیان، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس، جلوه‌های ویژه: امیر مهران، استوری برد: آرمین رنگانی، طراح عنوان و پوستر: طاها ذاکر، تهیه‌کننده: آرین وزیردفتری، پخش: کمپانی ضلع ششم.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

طرحی برای تولد مسعود کیمیایی


بهزاد خورشیدی _ هنرمند گرافیست _ با ارائه طرحی در زادروز مسعود کیمیایی از این کارگردان سینما یاد کرده است.

مشاهده خبر از سایت منبع