X

بایگانی شهریور 26, 1400

دفتر سینمایی

فیلم سیاه و ضد مقاومتی «روزی روزگاری آبادان» به سینما می‌آید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» با موضوع ضد دفاع و در مواجهه با تفکر مقاومت، توسط سازمان سینمایی پروانه نمایش گرفت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و تهیه‌کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی به زودی در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می‌شود.

فاطمه معتمدآریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی و امیرحسین ابراهیمی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در آبادان، سال ۱۳۸۱ خانواده پنج نفری مصیب چرخیده در آخرین روز سال مشغول خرید شب عید هستند، اما به دلیل حال بد مصیب که ناشی از گرفتاری اش به مواد مخدر است کشمکشی میان آن‌ها در می‌گیرد و در اوج تلاش خیری مادر خانواده برای به آرامش رساندن خانواده به ناگاه اتفاقی غیرمنتظره همه آن‌ها را غافلگیر می‌کند و…

اولین نمایش فیلم سینمایی «روزی روزگاری آبادان» که نخستین تجربه کارگردانی حمیدرضا آذرنگ نیز است، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بوده است.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به کارگردان: حمیدرضا آذرنگ، تهیه‌کنندگان: عبدالله اسکندری، علی اوجی، فیلمنامه نویس: حمیدرضا آذرنگ، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، چهره پرداز: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: سهیل دانش اشراقی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: بابک بنی اردلان، مجری طرح: محمدرضا منصوری، صداگذار: بهمن بنی اردلان، موسیقی: حسام ناصری، جلوه‌های ویژه میدانی: علیرضا موسوی، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، منشی صحنه: ساناز هرندی، برنامه ریز: حمید شوریده، دستیار کارگردان: مجید آذرنگ، جانشین تولید: اسماعیل کلبی آبادی پشت صحنه: مهتا محدث، امور اداری: ساره زرآبادی، عکاس: سارا ایوان و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی اشاره کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

در گذشته سریال‌های تلویزیون از نظر کمی چندان قابل توجه نبودند اما کیفیت خیلی خوبی داشتند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مرتضی ضرابی بازیگر سریال «معصومیت از دست رفته» از دیالوگ‌های سخت داود میرباقری که نیاز به ادای دین دارد و همکاری با این کارگردان سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، مرتضی ضرابی بازیگر قدیمی تلویزیون است که در سریال‌هایی چون «مثل آباد»، «محله بروبیا» و «محله بهداشت» و حتی سریال‌های دیگری همچون «امام علی (ع)»
به ایفای نقش پرداخت.

ضرابی در سریال «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی داود میرباقری ایفاگر نقش بن سنان است؛ کاراکتر منفوری که فرزند یکی از اشقیای واقعه کربلا است و از بریدن سر دوستداران و شیعیان علی (ع) هیچ ابایی ندارد. این سریال از شبکه آی‌فیلم روی آنتن رفت و ضرابی در این باره سخن گفت.

ضرابی درباره بازپخش این سریال به مهر بیان کرد: بارها بازپخش سریال را دیده‌ام، استقبال مردم از سریال خیلی خوب بود و پیگیرش بودند. آن زمان اینقدر ترافیک پخش سریال در تلویزیون هم بالا نبود و این حد شبکه‌های مختلف وجود نداشت.

وی اضافه کرد: به نظرم بازپخش‌های «معصومیت از دست رفته» به نوعی این سریال را تثبیت کرد. گاهی با گذشت زمان مشخص می‌شود که یک سریال چقدر باکیفیت بوده است. اصولاً اگر چه در گذشته، سریال‌های تلویزیون از نظر کمی چندان قابل توجه نبودند اما کیفیت خیلی خوبی داشتند. هنوز هم سریال‌های سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ و به خصوص مجموعه‌های تاریخی و مذهبی فاخر در میان مردم خیلی پرطرفدار است.

این بازیگر درباره شخصیت بن سنان در سریال عنوان کرد: این کاراکتر به هیچ قاعده و چارچوب اخلاقی اعتقادی ندارد و کارش سر بریدن و سر بردن است. در آن زمان هر کسی که سر شیعیان حضرت علی (ع) را برای حکام اموی می‌برده، جایزه و دستخوش می‌گرفته است. بن سنان فقط به دنبال پول است و برایش هم مهم نیست سر چه کسانی را می‌برد. فلسفه‌ای را هم برای توجیه جنایت‌هایش دارد که خاص است، مثلاً می‌گوید زندگی و حال مهم است و آخر و عاقبت کار برایش هیچ اهمیتی ندارد.

وی درباره جذابیت‌های نقش نیز توضیح داد: بازی در نقش یک فرد سفاک و خونریز جذاب است. اصولاً خیلی از بازیگران دوست دارند چنین نقش‌هایی را بازی کنند. بن سنان علاوه بر اینکه انسان بی رحم و وحشتناکی است دارای پیچیدگی‌های رفتاری و اخلاقی است و این کاراکترها جای کار بیشتری در بازیگری دارند.

بازیگر «او یک فرشته بود» درباره همکاری با داوود میرباقری بیان کرد: میرباقری یکی از نویسندگان کاربلد و کارگردانان خوبی است که در عرصه سریال سازی فعالیت می‌کنند. متن‌های آقای میرباقری فاخر است و دیالوگ‌هایی که می‌نویسند خاص و سخت است، بازیگر باید تلاش کند تا بتواند به این دیالوگ‌ها ادای دین کند. گفتن درست این دیالوگ‌ها واقعاً بازیگر خودش را می‌خواهد. حتی بازی در نقش‌های کوتاه آثار آقای میرباقری هم دشوار است. به همین دلیل است که حتی نقش کوتاه کارهای ایشان را هم باید هنرپیشه حرفه‌ای بازی کند.

وی درباره فعالیت‌های این روزهایش و کمرنگ شدنش در عرصه بازیگری گفت: یک مدت فقط نقش‌های منفی به من پیشنهاد می‌شد. نقش‌های وحشتناکی که فقط کم مانده طرف بیاید آدم بخورد اما واقعاً این نقش‌ها برایم جذابیت نداشتند. وقتی یک بازیگر برای مدتی نباشد و فعالیت نکند به مرور فراموش می‌شود. این روزها کسانی هم در پروژه‌ها حضور دارند که اهل باندبازی هستند و حتی اگر کارگردان روی بازیگری نظر دارد سعی می‌کنند نظرش را تغییر دهند و آدم خودشان را بیاورند. باندبازی‌ها تاثیر بدی در رسیدن نقش به بازیگر دارد.

ضرابی در پایان با اشاره به پخش سریال‌های قدیمی از آی‌فیلم گفت: به نظرم آی‌فیلم یکی از پر مخاطب ترین شبکه‌های تلویزیون است و با وجودی که کارهای قدیمی را پخش می‌کند اما مردم استقبال زیادی از آن دارند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

فیلم / آنونس مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس : آنونس مجموعه تلویزیونی «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی و با بازی سامان صفاری، حمیدرضا محمدی، آرش آصفی، علیرضا اوسیوند، پیام احمدی نیا و … منتشر شد. این سریال یک درام امنیتی_ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

باید ‎زیر میز ‎«ایران‌ هراسی» بزنیم و «‎ایران‌ دوستی» را جایگزین کنیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در توییتر نوشت: ‏باید ‎زیر میز ‎ایران‌ هراسی بزنیم و ‎ایران‌ دوستی را جایگزین کنیم.

به گزارش سینماپرس، سیدعزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در توییتر نوشت: ‏

امروز همراه رئیس جمهور به تاجیکستان آمده‌ام.

گردشگری بین ما و آنها به دلیل برخی سوءتفاهم ها بسیار عقب مانده است.

باید ‎زیر میز ‎ایران‌ هراسی بزنیم و ‎ایران‌ دوستی را جایگزین کنیم.

تاجیک ها خیلی خوبن!

تندیس‌های بزرگ رودکی و اسماعیل سامانی در میادین بزرگ شهر دوشنبه خاطره انگیز است.

ضرغامی: باید ‎زیر میز ‎ایران‌ هراسی بزنیم

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«سرجوخه» به تلویزیون می‌آید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سریال جدید کارگردان «خانه امن» قرار است به‌زودی از شبکه سه سیما پخش شود که اولین تیزر از این سریال جاسوسی با نام «سرجوخه» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، سریال درام جاسوسی_اجتماعی «سرجوخه» محصول جدید مرکز سیمافیلم که از پاییز سال گذشته کلید خورده، این روزها با دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شود و اخیرا خبر رسید آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی به این پروژه پیوسته است.

پیش از این نیز حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» و سامان صفاری در نقش «کیان» معرفی شده‌اند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.
«سرجوخه» یک درام امنیتی_ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.

گفتنی است، این سریال، سریال جدید کارگردان «خانه امن» است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سعید راد: سینمای ما قهرمان ندارد/ احمدرضا درویش پای من ایستاد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، سعید راد بازیگر سینما در ادامه گفتگوهای شفاهی به ارایه توضیحاتی پرداخت.

وی با بیان اینکه متولد محله سنگلج است، گفت: زمانی که ۵ ساله بودم پیش عموها، پدربزرگ و مادر بزرگم بودم و با آنها از سنگلج به شمیران آمدیم؛ درواقع من بچه شمیران هستم.

وی درباره حضورش در فیلم «صادق کرده» ساخته ناصر تقوایی بیان کرد: تهیه کننده این فیلم موافق حضور من در «صادق کرده» نبود. حتی یکی از بازیگران برای تهیه کننده نوشته بود که اگر سعید راد نقش صادق کرده را بازی کند دیگر در آن دفتر فیلم بازی نمی‌کند و این حرف باعث رنجش من شده بود. به ناصر تقوایی گفتم دیگر نمی‌آیم و او در پاسخ به من گفت یا صادق کرده را تو بازی می‌کنی یا من در آن دفتر فیلم نمی سازم» و در نهایت من نقش فیلم بازی کردم.

راد درباره علت مخالفت تهیه‌کننده «صادق کرده» گفت: به دلیل اینکه بهروز وثوقی در آن دفتر فیلم‌های زیادی از جمله «گوزن‌ها» و «خاک» را کار کرده و این نقش را برای او درنظر گرفته بود. نقش تنگسیر را قرار بود من بازی کنم که به بهروز وثوقی داده شد و انتخاب درستی بود شاید من نمی‌توانستم به آن شکلی که امیر نادری می‌خواست آن نقش را درآورم.

راد با بیان اینکه قرار بود در فیلم «ناخدا خورشید» ساخته ناصر تقوایی بازی کند، اظهار کرد: داریوش ارجمند آن نقش را بسیار خوب بازی کرد اما اگر من حضور داشتم به شکل دیگری می‌شد زیرا من اسلحه وینچستر گرفته بودم و در خانه تمرین می‌کردم که نشد بازی کنم.

این بازیگر با بیان اینکه «سفر سنگ» برای او یک شناسنامه بود، گفت: از مسعود کیمیایی در بازیگری درس‌های زیادی گرفتم. در شروع فیلمبرداری تیپ کُردی درنمی‌آمد و مسعود کیمیایی می‌گفت یک جای کار ایراد دارد، من هم خیلی ناراحت شده بودم یک دفعه آقای کیمیایی با بلندگویی که در دستش بود با صدای بلند گفت سعید مشکل را پیدا کردم، گام‌هایت را بلندتر بردار و درست همان چیزی شد که می‌خواست. این جزئی‌نگری یعنی کارگردان به خوبی صحنه را می‌شناسد.

بازیگر «عقاب‌ها» مطرح کرد: در فیلم «خط قرمز» که یکی از کارهای خوب من است مسعود کیمیایی طوری حرکت‌ها را نقاشی می‌کرد که من به راحتی متوجه می‌شدم باید چه کاری انجام بدهم یعنی من را از یک فضای معمولی درمی‌آورد و به یک آدم عصبی که خون بالا می‌آورد و در حین حال امنیتی بود، تبدیل کرد. در آن زمان کارگردان‌های خوب زیاد نبودند و وجود کارگردان‌هایی مانند مسعود کیمیایی نعمت بود.

وی درباره دستمزد بازیگرها نیز توضیح داد: دستمزد محمدعلی فردین از همه ما بیشتر بود و بعد از او بهروز وثوقی. البته دستمزدها متغیر بود. به عنوان مثال، دستمزدی که من برای فیلم «هدف» به خاطر پورسانت گرفتم از فردین بیشتر بود. زمانی که فردین دستمزدش ۳۰۰ هزار تومان و بهروز وثوقی هزار ۲۰۰ هزار تومان می‌گرفت، دستمزد من ۱۵۰ هزار تومان بود.

وی با بیان اینکه قصه «عقاب‌ها» جدید بود، عنوان کرد: در این فیلم سکانسی که من با اسلحه عراقی‌ها را می‌زدم و جمشید هاشم پور از هلی کوپتر می‌پرید، خیلی واقعی و طبیعی بود. یادم می‌آید وقتی برای اولین بار در سینما این فیلم را می‌دیدیم زمانی که هاشم پور از هلی کوپتر می‌پرید، مردم دست زدند. مردم در فیلم‌ها قهرمان را دوست داشتند و در مقابل بازی‌ها در فیلم واکنش نشان می‌دادند. متاسفانه در حال حاضر سینمای ما قهرمان ندارد.

بازیگر «پایان خدمت» درباره همکاری خود با احمدرضا درویش در فیلم «دوئل» نیز توضیح داد: آقای درویش من را خیلی دوست داشت و انصافاً در فیلم «دوئل» پای من ایستاد. در آن زمان که از من دعوت کرد تا در این فیلم حضور داشته باشم فیلم «متولد ماه مهر» او هم اکران بود که به من گفت «متولد ماه مهر» در سینما آفریقا در حال اکران است دوست دارم شما این فیلم را ببینید و با کار من آشنا شوید. من بعد از دیدن فیلم به دفتر او رفتم و درباره فیلم باهم صحبت کردیم. درویش در فیلم «دوئل» برای من فرش قرمز پهن کرد. در «دوئل» یک نقش منفی خولی منش چندوجهی که آن را بسیار دوست داشتم توسط آقای درویش به من داده شد.

راد با بیان اینکه یکی از بهترین نقش‌هایش «دوئل» است، عنوان کرد: یادم می‌آید در اولین نمایش جشنواره در سینما سپیده زمانی که اسم من در اول فیلم آمد مردم از خوشحالی دست می‌زدند و من از خوشحالی اشک می‌ریختم. بعد از سال‌ها دوباره با مردم فیلم می‌دیدم.

وی با بیان اینکه بازی‌های هدیه تهرانی را دوست دارد، بیان کرد: در جایی با هدیه تهرانی مصاحبه شده بود و پرسیده بودند که چرا در فیلم «دوئل» نقش بسیار کم بود را پذیرفته است؟ او در پاسخ گفته بود حضورم در این فیلم برای خوشامدگویی به سعید راد است. چنین رفتاری فقط از یک بازیگر حرفه‌ای برمی آید؛ هروقت از من درباره بهترین بازیگر زن سوال می‌کنند من نام او را می‌گویم.

بازیگر: چ» با بیان اینکه بازیگر باید با ۲ موضوع آشنایی کامل داشته باشد، افزود: مهمترین آن تکنیک بازی است که بازیگر باید بداند. یک بازیگر در کار با کارگردان‌هایی مانند مسعود کیمیایی و امیر نادری این مشخصه را به خوبی می‌تواند درک کند و من تکنیک بازی را از امیر نادری یاد گرفتم. مهمتر از تکنیک، حس بازیگری است که اگر هر ۲ را با هم داشته باشیم یک بازیگر خوب هستیم.

وی در پاسخ به سوال مسعود نجفی مبنی بر اینکه از روندی که از شروع بازیگری تا به امروز طی شده راضی است، پاسخ داد: اگر به عقب برمی‌گشتم بازهم بازیگر می‌شدم. من هنوز هم تشنه تجربه در بازیگری هستم، سعی دارم فرم بدنم را نگه دارم و هنوز هم منتظر یک نقش خوب هستم. من معتقدم بودم یک بازیگر، وابسته به حضور مداوم او است. زمانی که دوربین دیجیتال شد از آن خوشم نمی‌آمد اما بعد دیدم امروز دنیا با دیجیتال کار می‌کند.

سعید راد درباره بهترین بازیگران سینمای ایران بیان کرد: پیمان معادی بسیار بازیگر فیزیکالی است و حامد بهداد خوب بازی می‌کند. امیر جدیدی متین و فوق العاده ورزشکار خوبی است؛ چند نقش بسیار خوب از او دیده‌ام.. شهاب حسینی آنقدر خوب بازی می‌کند که جایزه بین‌المللی گرفته است و هدیه تهرانی بازی‌های درخشانی دارد و همه فیلم‌های او حتی فیلم‌های تجاری‌اش را هم دیده‌ام.

سعید راد بعد از انقلاب در فیلم‌هایی همچون «ساخت ایران»، «مرز»، «خط قرمز»، «برزخی‌ها»، «عبور از میدان مین»، «دادشاه»، «عقاب‌ها»، «دوئل»، «پروانگی»، «گیرنده»، «چ»، «پایان خدمت» و «عشق و جنون» نقش آفرینی داشته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

زمان اکران «جنایت بی‌دقت» مشخص نیست/ انتظار برای شرایط مناسب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

شهرام مکری کارگردان فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره چگونگی اکران این اثر سینمایی گفت: «جنایت بی‌دقت» با یک بداقبالی به دلیل شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته مواجه شده و در واقع می‌توان گفت سینمای ایران طی ۲ سال گذشته به ناچار نتوانسته است برنامه مناسبی برای اکران و نمایش فیلم‌ها داشته باشد. «جنایت بی‌دقت» نیز در همین ۲ سال آماده نمایش در ایران بود، اما بنا به همین دلایل تا امروز روی پرده سینماها نرفته است.

وی با اشاره به اینکه حجم بسیار زیادی از فیلم‌ها در انتظار اکران هستند، توضیح داد: بسیاری از سینماگران منتظر هستند که شرایط سینمای ایران کمی عادی‌تر شود. این‌طور که به نظر می‌رسد و با توجه به صحبت‌های مسئولان نسبت واکسیناسیون کرونا، فکر نمی‌کنم تا دهه فجر وضعیت اکران در سینمای ایران به حالت عادی خود باز نگردد.

کارگردان فیلم سینمایی «ماهی و گربه» بیان کرد: با تمام شرایطی که در حال حاضر سینمای ایران پیش رو دارد، نمی‌توانم دقیقاً بگویم «جنایت بی‌دقت» چه زمانی در ایران اکران می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت پخش «نمایش گستران» پیش از یک سال پیش، برای نمایش «جنایت بی‌دقت» با تهیه‌کننده فیلم قرارداد بسته است، اما در تمام این مدت در انتظار شرایط مناسب برای اکران این فیلم بوده و هستیم.

مکری در پایان گفت: امیدوارم به‌زودی، بتوانم این فیلم را روی پرده سینما ببینم، در واقع من هم فیلم را چندبار آن هم در جشنواره‌های مختلف روی پرده سینما دیده‌ام، در نتیجه برای من هم اتفاق خوبی است که بتوانم «جنایت بی‌دقت» را حداقل یک بار و با خیال راحت روی پرده سینما ببینم.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

خاطره‌ای از جنس نگرانی‌های «هاچ زنبور عسل»/ صدایی که فراموش نشد


موسیقی تیتراژ نسخه ایرانیزه شده کارتون «هاچ زنبور عسل» برگرفته از یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین ملودی‌های دنیای موسیقی است که همچنان از جذابیت‌های شنیداری زیادی برخوردار است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

مکزیک میزبان «جنایت بی‌دقت» می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در تازه‌ترین حضور بین‌المللی‌اش به عنوان یکی از ۸ فیلم بخش مسابقه در جشنواره فیلم «گوآنا» در مکزیک به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره فیلم «گوآنا» از سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت کرده و امسال بیست و یکمین دوره خود را در مکزیک برگزار می‌کند. این فستیوال در بخش‌های سینمای بین‌الملل، سینمای مکزیک، فیلم‌های مستند و کوتاه آثار متنوعی را برای شرکت در بخش‌های رقابتی پذیرفته است.

‌در میان ۸ فیلم بخش مسابقه بین الملل در کنار «جنایت بی‌دقت» مجموعه‌ای از فیلم های منتخب جشنواره‌های سینمایی سال گذشته از کن و برلین تا ونیز و لوکارنو و از کشورهایی نظیر فرانسه، بلژیک، برزیل، فنلاد شرکت دارند.

این ‌جشنواره از شنبه هفته آینده ۲۷ شهریور ماه، شروع می‌شود و در مجموع ۱۸ داور به قضاوت فیلم‌ها در بخش‌های مختلف جشنواره می پردازند.

‌نسرین میرشب از کمپانی «دریم لب فیلم» توزیع و پخش بین المللی فیلم را برعهده دارد. «جنایت بی‌دقت» تاکنون در بیش از بیست جشنواره بین‌المللی حضور داشته و نمایش‌های جشنواره‌ای آن همچنان ادامه دارد.

‌این فیلم محصولی از موسسه فرهنگی هنری کارنامه است و نگار اسکندرفر تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«ریشه‌ها» آماده نمایش شد/ قصه پرستار باردار بخش بیماران کرونایی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم مستند «ریشه‌ها» به کارگردانی محمد حسنی که تولید آن از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران آغاز شده بود، آماده نمایش شد.

این مستند درباره شخصیت زن بارداری است که در آزمایشگاه کار می‌کند، او با وجود شیوع بیماری و نبود نیروی جایگزین مجبور است سرکار خود بماند و در کنار دیگر همکاران خود به کمک بیماران کرونایی بپردازد.

عوامل مستند «ریشه‌ها» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمد حسنی، تصویربردار: محمد حسنی، مصطفی محمدی، تدوین: محسن محمدی، طراحی و ترکیب صدا: شاهین پورداداشی، آهنگساز: نیما اورکی، مدیر تولید: محمد حسین تفرشی، امیر مهدی صادقی، پوستر: محسن محمدی، تهیه کننده: سمیرا شجاعی، محمد حسنی، تهیه شده در موسسه فرهنگی هنری بیان عصر.

مشاهده خبر از سایت منبع