X

بایگانی اردیبهشت 6, 1402

دفتر سینمایی

بی‌احترامی به کیومرث پوراحمد/ جنگ جهانی سوم در پکن/ اظهارات وزیر ارشاد درباره کشف حجاب هنرمندان


آخرین وضعیت فیلم آخر کیومرث پوراحمد و بی‌احترامی‌هایی که او را اذیت کرد، جدیدترین تجربه هنری مازیار لرستانی، سخنان کیانیان، فرمان آرا، تبریزی، برومند درباره «یک داود»، فروش ۱۰۴ میلیارد تومانی سینماها، حضور جنگ جهانی سوم در پکن، تازه‌هایی از چند نمایش جدید، اعلام پرسفرترین شهرها در آخرین تعطیلات، اظهارات وزیر ارشاد درباره هنرمندانی که کشف حجاب کردند و اظهارات جدید ضرغامی درباره سیم کارت‌ بدون فیلتر گزیدای از اخبار فرهنگی هنری چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

۴۰ سینمای پرفروش کشور کدامند؟/ عایدی ۱۰۴ میلیاردی گیشه در فروردین – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، بنابر اعلام موسسه سینماشهر، فروش کل سینماهای کشور در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان رسیده که سهم فروش ۴۰ سینمای پرفروش کشور نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان بوده است.

بر اساس احصای میزان فروش و انتشار جدول و نمودار آماری سالن‌های سینما که از سوی موسسه سینماشهر اعلام شده است سینماهای دارای رتبه بالای فروش به این ترتیب است:

پردیس کوروش (تهران)، پردیس ایران مال (تهران)، پردیس آزادی (تهران)، پردیس هنر شهر آفتاب (شیراز)، پردیس هویزه (مشهد)، پردیس ملت (تهران)، پردیس ساحل (اصفهان)، آفریقا (مشهد)، پردیس مگامال (تهران)، پردیس چهارسو (تهران)، پردیس اطلس (مشهد)، پردیس هدیش مال (تهران)، پردیس اکو مال (کرج)، پرشین مهرشهر (کرج)، پردیس سیتی سنتر (اصفهان)، پردیس ویلاژتوریست (مشهد)، پردیس لوتوس مال (تهران)، پردیس پارک بازار (مشهد)، سپهر (ساری)، ساویز (کرج)، شکوفه (تهران)، پردیس راگا (تهران)، پردیس چهارباغ (اصفهان)، فرهنگ (تهران)، پردیس زندگی (تهران)، سپاهان (اصفهان)، پردیس سیمرغ (مشهد)، پردیس گلستان (فارس)، بهمن (تهران)، پردیس نارسیس (تهران)، پردیس تماشا (تهران)، پردیس شیراز مال (شیراز)، بهمن (قزوین)، پردیس شمیران (تهران)، فجر (تهران)، پردیس گالریا (تهران)، ماندانا (تهران)، پردیس گلشن (مشهد)، پردیس ارگ (تهران)، پردیس اطلس مال (تهران).

براساس جدول آمار فروش روزانه هشتم فروردین ماه سال‌جاری با بیش از ۶۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز سینماهای کشور رقم خورده و سینما در ۲۹ فروردین ماه با فروش بلیت نیم بها، مخاطب ۱۷۱ هزار و ۷۹۷ نفری را تجربه کرده است.

این در حالی است که سالن‌های سینما در فروردین ماه ۱۴۰۲ با مخاطب ۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۷۱۴ نفری به فروش ۱۰۴ میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان دست یافته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

پیام رئیس رسانه ملی در پی درگذشت احسان معراجی فر

دکتر پیمان جبلی در پیامی درگذشت احسان معراجی فر، چهره نام آشنای خبری را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت احسان معراجی فر، همکار کوشا و خبرنگار خلاق و پویای رسانه ملی را تسلیت می‌گویم. برای این جوان مومن و متعهد که سال‌ها مخلصانه در خدمت رسانه ملی بود رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم، صبر جزیل مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رییس سازمان صدا و سیما»

احسان معراجی فر ۴۱ ساله و متولد ملایر، امروز بر اثر سکته مغزی دارفانی را وداع گفت. این چهره نام آشنای خبر رسانه ملی، کار خود را با ساخت مستند‌هایی درباره زادگاهش، آیت الله شهاب مصطفوی، سیف الدوله و… آغاز کرد و گزارش‌های خبری اش در بخش خبری ۲۰:۳۰ مورد توجه بود. وی مدتی مسئولیت معاونت سیمای مرکز صداوسیمای همدان را برعهده داشت و در صداوسیمای مرکزی، شبکه خبر و معاونت سیاسی رسانه ملی خدمت کرد. پیکر آن مرحوم در آرامستان بهشت هاجر ملایر به خاک سپرده خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نتایج پنجمین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری کشور اعلام شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نتایج دور پنجم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری با صدور بیانیه‌ای رسما اعلام شد و «سینماپرس» همانند چهارمین دوره این رتبه بندی همچنان در جایگاهی بالاتر از سایر پایگاه های خبری تخصصی حوزه فرهنگ، هنر و سینمای کشور قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس و به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری، مجموعا ۱۷۸۳ پایگاه خبری در پنجمین رتبه‌بندی، مشارکت داشته‌اند.

در این رتبه بندی سینماپرس جایگاه ۷۰ در بین ۱۷۸۳ پایگاه خبری شرکت کننده را کسب کرده است؛ جایگاهی که به لحاظ موقعیت سنجی آن در حوزه تخصصی فرهنگ و هنر و سینما، این رسانه را به عنوان برترین پایگاه خبری این حوزه در سطح کشور مورد شناسایی قرار می‌دهد.

کسب این جایگاه در شرایطی است که برخی رسانه های هنری و سینمایی همچون «سینما سینما» با رتبه ۱۰۴، «سروش سینما» با رتبه ۱۱۰، «ویدئو رسانه» با رتبه ۱۲۵، «صبا خبر» (خبرگزاری صبا) با رتبه ۳۲۷، «هنرمند نیوز» (سایت روزنامه هنرمند) رتبه ۵۱۰، «سینما روزان» رتبه ۸۲۶، «سینما تجربه» با رتبه ۱۷۵۲ و … در سطوح مختلف از این رتبه بندی قرار گرفتند.

البته باید توجه داشت که پیشی گرفتن «سینماپرس» همچون چهارمین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری کشور از کلیه رسانه‌های حوزه فرهنگ، هنر و سینما در شرایطی است که در این دوره از رتبه بندی پایگاه‌های خبری ظاهرا شیوه نامه‌ای جدید مورد پیگیری قرار گرفته است. شیوه‌نامه‌ای که موجب شده برخی پایگاه های خبری کاملا ناآشنا نیز در بین پایگاه‌های خبری برتر قرار گیرند، همچنین در این دوره بر خلاف دوره های قبل امکان اعتراض به نتایج اولیه برای پایگاه های خبری در نظر گرفته نشد که این همه موضوعاتی است که می‌تواند بازنگری در شیوه جدید را برای دوره‌های آتی مورد توجه قرار دهد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

رونمایی از قطعه‌ای برای «ایران»


همزمان با نخستین اجرای نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» از قطعه «ایران» با آهنگسازی بردیا کیارس و پوریا خادم رونمایی می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

از تأکید بر وجود جریان نفوذ و انحرافی در فضای فرهنگی کشور تا لزوم گفتگو برای عبور از شرایط بحرانی سینما/ احیای سینمای تراز انقلاب نیاز به مشورت با هنرمندان انقلابی دارد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تعدادی از سینماگران در خصوص نسبت سینما با هویت انقلابی متذکر شدند: سینمای کنونی جمهوری اسلامی ایران هیچ سنخیت و قرابتی با اهداف و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ندارد؛ جریان نفوذ باعث شده نگاه مان به سینما مشابه دوران طاغوت باشد؛ ما در سینمای جمهوری اسلامی ایران استراتژی و هدف گذاری نداریم و به همین علت دل خود را به فروش بالای برخی فیلم های نازل خوش کرده ایم!

به گزارش سینماپرس بی تردید هنر باید بی تردید وسیله ای برای هدایت ملت ها باشد؛ هنر وسیله ای برای کشف و شهود و بررسی کننده مسأله های بشری است. پیام هنر، معمولاً چیزی نیست که به وسیله ابزار و وسایل دیگر بتواند گفته شود. به عبارت دیگر، بخشی از واقعیت ها و یا ابعادی از حقیقت موجود در جهان هستی، فقط می تواند زبان هنری گویای آن باشد اما متأسفانه سال های متمادی است که در کشور عزیز ما به واسطه ندانم کاری های برخی مدیران فرهنگی شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری هستیم!

ابتذال و سطحی نگری سال ها است در بسیاری از حوزه های فرهنگ و هنر خودنمایی می کند؛ سینما به عنوان یک رسانه بسیار مهم و اثرگذار در دنیای امروز یکی از همان حوزه هایی است که جولان گاه ابتذال و سطحی نگری شده؛ مدیران بی توجه به کارکردهای آموزشی و فرهنگی سینما تنها به چشم یک صنعت به سینما نگاه می کنند و فروش بالای برخی فیلم های سخیف را برای خود دستاورد قلمداد می کنند!

بی شک چنین نگرشی هیچ ارتباطی با اهداف و آرمان های کلان انقلاب شکوهمند اسلامی ندارد؛ انتقادهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به سینما، تئاتر و دیگر هنرهای پیش از انقلاب، به دلیل درون مایه فاسد و اغراض آلوده و به پیرو آثار زیان بار اخلاقی و اجتماعی آن ها بوده است. ایشان می کوشید تا این هنرها از «ابتذال»، به «تعهّد» و از «غفلت آفرینی»، به «بیدارگری» دگرگونی یابد و چندین بار، در مصاحبه های پیش از انقلاب، درباره سینما و هنر و… تأکید می کردند که ما با هنر و سینما مخالف نیستیم، بلکه با فحشا مخالفیم. این به درستی خط تعهّد در هنر را ترسیم می کند.

اما اینک باید پس از گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی از خودمان سوأل کنیم که توانسته ایم سینمای کشور را در مسیر درستی هدایت کنیم یا اینکه همان فساد و ابتذال به اشکال متفاوت در سینما وجود دارد؟

در همین راستا ۵ تن از سینماگران مطرح کشور آقایان: حمید بهمنی، محمدرضا اسلاملو، جهانگیر الماسی، ماشاالله شاهمرادی زاد و هوشنگ توکلی با ما گفتگو کردند که ماحصل نظرات ایشان برای اطلاع بیشتر مخاطبان گرامی در ذیل نقل شده است.

حمید بهمنی کارگردان سینما همزمان با هفته هنر انقلاب در خصوص نسبت سینما با هویت انقلابی گفت: جریان نفوذ و انحرافی باعث شده نگاه مان به سینما مشابه دوران طاغوت باشد این اتفاق در حالی است که ما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توقع داشتیم رویکرد فرهنگی در اشکال مختلف شکل بگیرد اما آنچه ما از نظر هویتی انتظار داشتیم رخ نداده و همچنان همان نگاه های نشأت گرفته از دوران طاغوت در هنر هفتم وجود دارد. ما باید اتحاد و دوستی و مهربانی و ولایت پذیری و… را به عنوان مفاهیم انسانی و اسلامی در سینما پیاده سازی کنیم. ما از این مفاهیم بزرگ و ارزشمند به شدت فاصله گرفته ایم؛ البته کارهای خوبی در این خصوص داریم اما این کارها کافی نیستند و به همین علت باید بگویم ما با سینمای انقلابی و فرهنگی فاصله نجومی داریم!

محمدرضا اسلاملو کارگردان سینما نیز در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: آیا مدیران سینمایی فکر کرده اند که اکران فیلم های مبتذل چه تبعات سنگین و مخربی را برای فرهنگ این مرز و بوم در پی دارد؟ چرا وقتی به آن ها انتقاد می شود که به چه دلیل فلان فیلم مبتذل را اکران کرده اید فوراً دلیل می آورند که الآن اوضاع گیشه بد است و باید برای آمدن مردم و راضی نگه داشتن سینماداران و… این نوع فیلم ها را اکران کنیم؟ بی تردید با این روش و منش ما به سینمای تراز انقلاب دست پیدا نخواهیم کرد. برای احیای سینمای تراز انقلاب باید از رسانه ها و هنرمندان انقلابی مشورت گرفته شود؛ مدیران به جای اینکه از افراد مشکل دار مشورت می گیرند چرا سراغ رسانه ها و هنرمندان انقلابی نمی روند؟ مدیران موظفند تیم مشاورین خود را از میان رسانه ها و هنرمندان انقلابی انتخاب کنند. اما آیا شده امثال شما و ما را یک بار هم که شده صدا کنند و از ما نظر بخواهند؟

جهانگیر الماسی بازیگر و کارگردان سینما در این باره اظهار داشت: متأسفانه در سینمای جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه استراتژی و هدف گذاری نداریم و به همین علت دل خود را به فروش بالای برخی فیلم های نازل خوش کرده ایم! آیا سینمای کنونی درخور کشوری است که این همه شهید تقدیم به اسلام و انقلاب کرده است؟ این باعث شرمساری است که پس از گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ما هنوز استراتژی و هدف گذاری مشخصی برای سینما نداریم و همین باعث شده تا همچنان ابتذال در سینما جولان بدهد و سطح سلیقه مخاطب به پست ترین و پایین ترین درجه ممکن برسد. پرسش بنده از مدیران سینمایی این است که چرا دو فیلم سطحی و سخیف باید در نوروز ۱۴۰۲ اکران شده و پرفروش شوند؟ چرا باید این فیلم ها بیشترین مخاطب را داشته باشند؟ چرا مدیران سینمایی از فروش این فیلم های نازل خرسند هستند و تمامی دغدغه شان معطوف به سودهای کلان در سینما و مسائل اقتصادی شده است؟

ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما همزمان با هفته هنر انقلاب در خصوص نسبت سینما با هویت انقلابی تصریح کرد: باعث شرمساری است که خطوط قرمز فراماسونرها و شیطان پرست ها در سینما رعایت می شود اما خطوط قرمز نظام و انقلاب اسلامی را زیر پا می گذارند! مهمترین علتی که ما هنوز به سینمای تراز انقلاب اسلامی نرسیده ایم این است که با مدیرانی ناآگاه روبرو هستیم که با سینماگرانی که دغدغه ای برای ترویج آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ندارند همسو هستند و در عوض سینماگران انقلابی، متعهد و مخلص را زیر پا گذاشته و آن ها را نادیده می گیرند. ما زمانی می توانیم مدعی انقلابی گری در سینما باشیم که فقط و فقط به سینماگران همسو با انقلاب اسلامی بها بدهیم و هرگز اجازه ندهیم افرادی که هیچ قرابت و سنخیتی با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ندارند در سینما کار و فعالیت کنند.

هوشنگ توکلی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون نیز به سینماپرس گفت: مدیران جدید سینمایی و فرهنگی با نگاه انکار مبادرت به برنامه ریزی می کنند؛ ممکن است آن ها ته دلشان کشش و علاقه ای به برخی از جریانات فیلمسازی داشته باشند اما در شرایط فعلی ذهن شان متوقف شده و از آنجا که زبانی الکن دارند نتوانسته اند دیدگاه و اهداف خودشان را درست اعلام کنند تا ببینیم آیا هدف شان در سینما رسیدن به هویت انقلابی است یا خیر!

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نقاشی‌های مهدی راحمی روی دیوار رفت/ ضیافت در قعر


نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مهدی راحمی با عنوان «ضیافت در قعر» در گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

از تعیین دستمزد ماهانه ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی برای «مدیران تدارکات» تا تمدید قراردادهای سال گذشته با توافق و رضایت دوجانبه! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس، در پی برگزاری جلسات متعدد انجمن صنفی کارگری مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران، نرخ سینه‌موبیل‌ها، کرایه تاکسی‌ها و دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، طی جلساتی در تاریخ ۲۶ و ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ نرخ سینه‌موبیل‌ها، کرایه تاکسی‌ها و همچنین دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات پروژه‌های سینمایی و نمایش خانگی تعیین شد.

نرخ سینه‌موبیل‌ها

بر اساس جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرس و تعدادی از اعضای فعال و با تجربه انجمن مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران و نمایندگان منتخب سینه‌موبیل‌داران در مورخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ تشکیل شد، نرخ سینه‌موبیل با در نظر گرفتن تمام جوانب روزانه ۱۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال (یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان) اعلام شد.

طبق مصوبات این جلسه نرخ‌های اعلام شده برای کل کشور است و هزینه مسافت بین شهری به تمام نقاط ایران کیلومتری ۱۰ هزار تومان محاسبه خواهد شد.

نمایندگان سینه‌موبیل‌داران نیز متعهد به تجهیز خودروها به سیستم ردیاب، داشتن بیمه نامه خودرو و گواهینامه معتبر، تهیه بارنامه برای مسیرهای خارج از تهران (هزینه توافقی)، رفع مشکل فنی خودرو قبل از شروع قرارداد و تامین خودرو به اندازه کافی در زمان پیک کاری شدند.

همچنین انجمن متعهد شد از ورود خودروهای متفرقه به چرخه کاری جلوگیری کرده و نسبت به تخلفات احتمالی، پیگیر شکایات باشد.

نرخ دستمزد تاکسی‌ها

همچنین بر اساس جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرس و تعدادی از اعضای فعال و با تجربه انجمن مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران در مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ تشکیل شد، نرخ دستمزد تاکسی‌های در اختیار و سرویسی با در نظر گرفتن تمام جوانب به شرح زیر اعلام شد.

مسافت‌های خارج از محدوده با توافق طرفین خواهد بود.

تاکسی در اختیار:

روزانه ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال (۶۰۰ هزار تومان)

تاکسی سرویس:

روزانه ۳.۷۰۰.۰۰۰ ریال (۳۷۰ هزار تومان)

نرخ دستمزدهای مدیران و دستیاران تدارکات

پس از بررسی‌های لازم و جمع‌بندی نظرات اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن صنفی کارگری مدیران و دستیاران تدارکات سینمای ایران و همچنین همفکری با تعدادی از منتخبین فعال و با تجربه صنفی، طی جلسات متعدد، در آخرین جلسه مورخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ نرخ دستمزدهای مصوب سال جدید انجمن صنفی کارگری مدیران و دستیاران تدارکات نیز نهایی و به شرح ذیل اعلام شد.

مدیر تدارکات: ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان

دستیار یک تدارکات: ۲۰ تا ۲۴ میلیون تومان

دستیار دو تدارکات: ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومان

همیار تدارکات: ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان

معیار نرخ‌های اعلام شده بر اساس پروژه‌های «سینمایی و نمایش خانگی» در نظر گرفته شده است که اعضا نیز مقید به رعایت آن بوده و پس از انعقاد قرارداد موظف به ارسال تصویر آن در واتس‌اپ انجمن هستند.

بر اساس مصوبات این جلسه تاکید می‌شود فعالیت دستیاران به عنوان مدیر تدارکات فقط با مجوز کتبی هیئت مدیره قانونی بوده (بر اساس تجربه، تعداد کار، سوابق و رضایت تهیه‌کننده و مدیران تولید) و همین مجوز ملاک اصلی ارتقای سمت در انجمن تلقی خواهد شد. ضمن اینکه یک دستیار تنها زمانی مجاز به فعالیت در سمت مدیر خواهد بود که جدای از داشتن مجوز انجمن، دستمزد دریافتی او کمتر از کف نرخ مصوب مدیران نباشد که بر اساس بند ۲ ماده ۵ اساسنامه و قوانین ایجادشده با فرد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد و او ضمن پرداخت ۱۰ درصد جریمه از قرارداد منعقدشده به صندوق انجمن، یک سال تعلیق از عضویت و پس از آن حذف دائمی از صنف در نظر گرفته خواهد شد.

همیاران و دستیاران موظفند تنها با مدیرانی همکاری داشته باشند که عضو رسمی انجمن بوده و از قبول همکاری با افراد خارج از صنف اجتناب کنند.

مدیران نیز موظفند تنها با مدیران تولید عضو خانه سینما فعالیت داشته باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی گزارش آن را به بازرس انجمن مدیران تولید و یا بازرس انجمن مدیران تدارکات اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم به عمل آید.

به اندازه کافی و چه بسا بیشتر از حد اندازه در تمام ستوه، همکار تدارکات در صنف وجود دارد، لذا به منظور حفظ امنیت شغلی از وارد کردن افراد متفرقه به چرخه کاری خودداری کرده و در صورت گزارش با فرد خاطی قاطعانه برخورد خواهد شد. با رعایت مقررات و احترام به حقوق خود و همکاران می‌توان امنیت شغلی مستحکمی را ایجاد کنیم.

قراردادهای سال گذشته با توافق و رضایت دوجانبه قابل تغییر خواهد بود.

تهیه‌کنندگان و مدیران تولید استعلام عضویت و سمت اعضای انجمن را می‌توانند مستقیماً از بازرس و یا رئیس صنف دریافت کنند

تلرانس نرخ‌های فوق به نوع پروژه، درجه‌بندی فعالیت و سوابق بستگی دارد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«سعید پورصمیمی» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: نمایش «خوشدلان» با نویسندگی و بازی سعید پورصمیمی و کارگردانی پریزاد سیف از خرداد سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «خوشدلان» به عنوان اثری کمدی جدیدترین نمایشنامه سعید پورصمیمی از چهره‌های مطرح تئاتر ایران است. این اثر نمایشی با کارگردانی پریزاد سیف خرداد سال جاری در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

سعید پورصمیمی در این اثر نمایشی به ایفای نقش نیز می‌پردازد.

«خوشدلان» جدیدترین تجربه همکاری پورصمیمی و سیف بعد از اجرای نمایش «آواز قو» است که سال ۹۸ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

سعید خانی تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل دفتر پخش «خانه فیلم»، تهیه‌کنندگی نمایش «خوشدلان» را بر عهده دارد و نورالدین حیدری‌ماهر مجری طرح این نمایش است.

به زودی اخبار و اطلاعات تکمیلی نمایش «خوشدلان» نیز منتشر می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

قطعه «ایران» با آهنگسازی بردیا کیارس و پوریا خادم رونمایی شد


همزمان با نخستین اجرای نمایش موزیکال «هفت‌خان اسفندیار» از قطعه «ایران» با آهنگسازی بردیا کیارس و پوریا خادم رونمایی شد.

مشاهده خبر از سایت منبع