X

بایگانی مرداد 11, 1402

دفتر سینمایی

حال حمید منوچهری خوب نیست

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

محسن سوهانی، مدیرکل هنر‌های نمایشی رادیویی و رادیو نمایش درباره آخرین وضعیت سلامتی حمید منوچهری، هنرمند پیشکسوت عرصه رادیو و دوبله گفت: آقای منوچهری احوال خوبی ندارد و باید برای سلامتی ایشان دعا کنیم. چون در قسمت مراقبت‌های ویژه هستند و به دستگاه متصل‌اند.

سوهانی ادامه داد: پیش از این مشکل شکستگی لگن داشتند و باعث شده بود از چند ماه پیش روانه بیمارستان شوند. بعد از آن دچار مشکلات ریوی شدند و الان متاسفانه بخاطر کهولت سن حال خوبی ندارند.

مدیر رادیو نمایش افزود: از آنجایی که آقای منوچهری به دلیل شکستگی لگن روانه بیمارستان شده بودند، دیگر نتوانستند سرکارشان حضور داشته باشند. اما چون ایشان عاشق رادیو هستند، متن‌های رادیویی را از ما می‌گرفتند، می‌خواندند و نظراتشان را بیان می‌کردند. حتی کاری هم قرار بود انجام بدهند، که برایشان مقدور نشد.

حمید منوچهری از قدیمی‌های عرصه رادیو و دوبله است، که از ۱۶ سالگی کارش را در رادیو آغاز کرد و با عشق به رادیو سال‌ها برای این رسانه زحمت کشید.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

از سرگیری پخش «کودک شو» و «نسیم آوا» در شبکه نسیم

برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی که در ایام سوگواری سالار شهیدان از جدول پخش این شبکه خارج شده بود مجدد از چهارشنبه شب، ۱۱مرداد ماه و در زمان پخش جدید خود یعنی از ساعت ۲۳ به پخش خود در روز‌های چهارشنبه تا جمعه ادامه خواهد داد.

همچنین برنامه نسیم اوا با اجرای محمدرضا محبی نیز در طول هفته و با پخش موسیقی‌ها و آوا‌های خوانندگان کشورمان، هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ روی انتن شبکه نسیم می‌رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

از ممنوع‌الفعالیت نبودن خیابانی تا رفع فیلتر یک برنامه


جزئیاتی از نحوه انتخاب بهترین‌های سینما، یادداشت مجید مجیدی درباره محرم امسال، تاکید رئیس صداوسیما بر ممنوع‌التصویر نبودن جواد خیابانی، رفع فیلتر «طاقچه»، خبری جدید از سند ملی موسیقی، آخرین وضعیت پرونده ثبت جهانی «دیوار گرگان» و هشدار درباره یک کاروان‌سرای صفوی از اخبار فرهنگی – هنری یازدهم مرداد بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«وزارت ارشاد» شُل گرفت/ «طاقچه» رفع مسدودیت شد! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیرو تعهد مالک سکوی «طاقچه» و با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این سکو رفع مسدودیت شد. اقدامی که بیش از هر چیز حکایت از شُل گرفتن و پایین جلوه دادن هزینه چنین اقدامات مغایر امنیت فرهنگی در کشور است.

به گزارش سینماپرس، مهدی سموعی روز سه شنبه در گفت‌ وگو با ایرنا تصریح کرد: پیرو تعهد قضایی شرکت «خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر»، مالک سکوی طاقچه به دادستانی مبنی بر رعایت مقررات جاری کشور و دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با موافقت این وزارت‌خانه مقرر شد که کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسبت به رفع مسدودسازی آن اقدام کند.

وی ادامه داد: مالک سکوی طاقچه تعهد داده است که برخلاف مقرارت جاری کشور اقدام نکند.

این شل گرفتن وزارت ارشاد در حالی است که پس از آنکه برخی کارکنان پلتفرم خرید و دانلود کتاب صوتی و الکترونیکی «طاقچه» تصویری از خود منتشر کردند که در آن تعدادی از افراد بی حجاب بودند؛ مدیران این مجموعه تمام قامت در حمایت از ایشان برآمده و از فسخ قرارداد ناشران معترض و انقلابی استقبال نموده بودند!

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

ظرفیت نقاشی قهوه‌خانه‌ای برای حرکت به سمت یک مکتب


نقاشی سبک قهوه خانه ای امروزه به دلایل متفاوتی مهجور مانده است. سبکی که زمینه های شکل گیری آن را باید در سال های نسبتا دور جست. اغلب، هنرمندان این سبک را نقاشانی خودآموخته می دانند که درابتدا بر پرده‌های درویشی و برای استفاده نقالان نقاشی می کردند. این سبک در گذشته مورد استقبال مردم کوچه و بازار بوده و حالا با گذر زمان از توجه به آن کاسته شده است و بر همین اساس بر لزوم توجه و بازخوانی این سبک تاکید می شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«مرداد» به «استخر» رسید


نمایشگاه گروهی «مرداد» با آثاری از هنرمندان معاصر در «استخر» از پروژه‌های آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. 

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«جنت یانگ» در جایگاه ریاست «آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار» ماندگار شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: «جنت یانگ» سینماگر آسیایی تبار برای دومین دوره پیاپی به عنوان رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اسکرین، این چهره ۶۷ ساله که قبل از تبدیل شدن به تهیه‌کننده فیلم‌هایی از جمله «باشگاه جوی لاک» و «مردم علیه لری فلینت»، با برقراری ارتباط با بازیگران کلیدی در صنعت سینمای چین و هالیوود برای ساختن فیلم‌هایی چون «امپراتوری خورشید» مطرح شد، تنها چهارمین زن (بعد از بت دیویس، فی کانین و شریل بون آیزاکس) و دومین فرد رنگین پوست (بعد از بون ایزاکس) است که تاکنون توسط هیات مدیره آکادمی در راس این نهاد سینمایی قرار گرفته است.

«یانگ» که از سال ۲۰۰۲ عضو شاخه تهیه کنندگان آکادمی بوده، برای تصدی ریاست آکادمی بر «دوون فرانکلین» عضور شاخه تهیه‌کنندگان اجرایی آکادمی غلبه کرد و هر دو نامزد عضو هیات مدیره گاورنر آکادمی بودند. پس از رسوایی #OscarsSoWhite، سه کُرسی به هیات مدیره آکادمی اضافه شد که برای افراد غیر سفیدپوست و غیرمرد در نظر گرفته شده بود که وظیفه حمایت از تنوع نژادی و جنسیتی را بر عهده دارند و «جانت یانگ» یکی از این اعضا بود.

«جانت یانگ» سال گذشته جایگزین «دیوید روبین» شد که از سال ۲۰۱۹ ریاست آکادمی را بر عهده دارد اما به دلیل محدودیت‌های دوره‌ای مجبور شده حداقل برای دو سال از هیات مدیره (و در نتیجه ریاست‌ آکادمی) کناره‌گیری کند و پس از آن می‌تواند برای یک دوره سه ساله آخر نیز در هیات مدیره (و احتمالاً به عنوان رئیس) انتخاب شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

امروز گفتمان مارکسیستی در صداوسیما حاکم است و این یکی از نشانه‌های بازگشت «مجاهدین خلق» است – اخبار سینمای ایران و جهان

ابراهیم فیاض در رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» گفت: تاریخ تکرار می‌شود و به نظرم مجاهدین هم احتمالاً بازمی‌گردند. همانطور که امروز گفتمان مارکسیستی در صداوسیما حاکم است و این یکی از نشانه‌های بازگشت آن‌هاست.

به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از کتاب «جزیره سرگردانی» نوشته‌ «بیژن مومیوند» با حضور ابراهیم فیاض استاد دانشگاه، عباس سلیمی نمین پژوهشگر تاریخ معاصر، محمد قوچانی مدیرمسئول نشریه آگاهی نو، محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و احمدرضا کریمی نویسنده و پژوهشگر حوزه تاریخ و عضو سابق مجاهدین خلق در سالن جلسات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

ابراهیم فیاض، استاد دانشگاه تهران در این نشست درباره سیر تاریخی حضور افراد و حزب‌های مختلف در سیاست داخلی ایران گفت: زمانی که این کتاب را خواندم، در بخش‌هایی از کتاب کلافه شدم و آن را کنار گذاشتم. حالت تاسفی که همه جامعه‌شناسان با آن درگیرند، در من اوج گرفت. من یاد گروهی از دوستانم افتادم که در آن دوران عضو این گروه بودند و از ابتدا با تفکرات آن‌ها آشنا بودم.

او افزود: برخلاف نویسنده معتقدم در این کتاب اتفاقات شبیه همه آثار قبلی با این موضوع است. تاریخ تکرار می‌شود و به نظرم مجاهدین هم احتمالاً بازمی‌گردند. همانطور که امروز گفتمان مارکسیستی در صداوسیما حاکم است و این یکی از نشانه‌های بازگشت آن‌هاست.

فیاض در رابطه با اصطلاح «فهمیدن تاریخ» و درس گرفتن به معنای دقیق آن گفت: بحث اصلی روش‌شناسی است‌ که باید آن را با مباحث دینی بسنجیم. مثلا ما در بحث امامت تفسیر خلافت کردیم، در رابطه مجاهدین هم گرفتار تفاسیر متعدد هستیم. اما مجاهدین خلق یک اسلام اموی است که مبنای خود را براساس خلق می‌گذارد. همان تفکری که در ادامه به داعش ختم شد. همین شده که امروز ساختار کوری در رویدادهای تاریخی داریم. چیزی که در این کتاب می‌بینم این است که مثل آثاری که تا پیش از این دیدیم، همگی مصادره به مطلوب است.

او ادامه داد: متأسفانه الان جمهوری اسلامی برای نسل جدید شفاف نیست و نتوانسته این مسئله را برای جوانان شرح دهد. اینکه مجاهدین خلق از نظر ساختاری هنوز زنده است و گروهی می‌خواهند به آن بپیوندد، نشان می‌دهد فقط به دلیل حمایت امریکا و انگلیس نیست. ما هنوز مجاهدین خلق را شخم نزده‌ایم. این کتاب به نظر من یک مواد خام بزرگ است و باید آن را بیشتر و دقیق‌تر بررسی کرد.

این جامعه‌شناس اضافه کرد: «جزیره سرگردانی» مقدمه‌ای برای آثار بعدی است و باید آن را ادامه داد. مومیوند باید عادت کند که هر روز بنویسد و آن را بکشاند به سمت آدم‌هایی که عضو مجاهدین بودند. اینکه امروز مجاهدین زنده است، باید برای حکومت هم مهم باشد و می‌بایست آن را بررسی کرد تا بهتر شناخت.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

نقش‌های اول در سینما و تلویزیون ما کاراکترهای مثبت و اخلاق‌گرا هستند/این موضوع ناشی از نبود تخصص و آگاهی به هنر بازیگری در ایران است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: توماج دانش‌بهزادی، بازیگر نقش کیانوش در سریال «سوران» که کاراکتری منفی را ایفا می‌کند، می‌گوید: کیانوش در اصل قصه، منفی‌تر ترسیم شده بود اما من نمی‌خواستم این کاراکتر سیاه و منفور باشد. این بازیگر تئاتر معتقد است: نقش‌های منفی در ایران کارایی چندانی ندارند؛ در حالی‌که در بهترین‌ فیلم‌های دنیا ضدقهرمان‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند و مخاطب هم دوستشان دارد.

به گزارش سینماپرس، توماج دانش بهزادی ـ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ـ در گفت‌وگویی با ایسنا ابتدا درباره حساسیت‌هایش در ایفای نقش‌های تلویزیونی و حضور کمرنگی که در قاب تصویر دارد، اینگونه گفت: نزدیک به ۲۰ سال است که در حوزه تئاتر فعالیت می‌کنم و این حساسیت را همواره با خود داشته‌ام. اهمیت انتخاب عوامل برای نمایشی که خودم کارگردانی می‌کنم و حتی انتخاب نقش برای بازیگری خودم، مهم و بسیار است.

او در پاسخ به اینکه فیلمنامه «سوران» چه ویژگی داشت که کاراکتر کیانوش را برای خودتان مناسب می‌دانستید؟ خاطرنشان کرد: از نظر من، فیلمنامه «سوران» ـ از طرح قصه گرفته تا شکل روایت و شخصیت‌پردازی ـ بسیار کامل و دقیق بود. یکی از نکات مهمی که مخاطب اکنون جذب این سریال شده، قصه‌ متفاوتی‌ است که روایت می‌کند. «سوران» کاراکتر معمولی و از جنس مردم است. همچنین در عین اینکه مرکزیت داستان است، کاراکترهای دیگر هم کنش‌های لازم را انجام می‌دهند و قصه را پیش می‌برند.

این بازیگر درباره اینکه آیا از ابتدا هم قرار بود نقش «کیانوش» را خودش ایفا کند؟ توضیح داد: سروش محمدزاده (کارگردان سریال) بازی در دو نقش « «کیانوش» و «فتاح» را به من پیشنهاد داد. زمانی که فیلمنامه را خواندم کاراکتر «کیانوش» برایم جذاب شد. احساس می‌کردم «کیانوش» به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توانم از ابتدا تا انتهای آن‌را مهندسی کنم. از همان ابتدا که فیلمنامه را خواندم، برای بازی در این نقش مصمم و تصمیم خود را گرفته بودم.

وی همچنین درباره منفی بودن کاراکتر «کیانوش» هم اظهار کرد: «کیانوش» در فیلمنامه خاکستری نبود و ویژگی‌های منفی زیادی داشت. زمانی که با سروش محمدزاده حرف می‌زدم، ایده‌هایی داشتیم که به این کاراکتر شخصیت بیشتری بدهیم و برای کارهایش دلایل عاطفی و قوی بگذاریم. برای مثال فرض کنید آدمی برای تهیه غذای فرزندش مجبور می‌شود دزدی کند. ممکن است مخاطب با این فرد از نظر عاطفی همذات‌پنداری ‌کند اما از نظر عقلی همراهی نکند. در واقع مخاطب باید کُنش یک کاراکتر را از نظر عقلی و عاطفی درک کند.

بازیگر «سوران» گفت: دوست داشتم «کیانوش» آدم بدذاتی از درون و بیرون سیاه و منفور به نظر نیاید و همان‌طور که گفتم در فیلمنامه «کیانوش» منفی ترسیم شده بود. پس از هم‌فکری با کارگردان و فیلمنامه‌نویس این کاراکتر کمی تغییر کرد.

دانش بهزادی همچنین به این پرسش که فکر می‌کنید کاراکترهای منفی بیشتر در ذهن مخاطب می‌ماند یا کاراکترهای مثبت؟ پاسخ داد: در سینما و تلویزیون کاراکترهای منفی بسیار جذاب هستند. حتی ضدقهرمان‌هایی هستند که در ذهن می‌مانند و خود من هم چند نقش منفی در کارنامه کاری‌ام دارم. به طور معمول تولیدکنندگان و تصمیم‌گیرندگان یک اثر هنری، کمتر به سراغ بازیگری می‌روند که پیش‌تر در نقش منفی درخشیده است و بازی مداوم نقش‌های منفی این مشکل را هم به بار می‌آورد. یکی دیگر از مشکلات بازی در نقش‌های منفی این است که سینمای ما اخلاق‌گراست و در آثار سینمایی و تلویزیونی قهرمان‌هایی با رگه‌های منفی را زیاد در نقش اصلی نمی‌بینیم؛ در حالی که بهترین‌ فیلم‌های دنیا از کارگردانانی همچون کریستوفر نولان و مارتین اسکورسیزی و… در آثارشان ضدقهرمان‌ها نقش اصلی دارند که مخاطب هم دوستشان دارد.

او بیان کرد: کاراکترهای منفی با اینکه امکان پرداخت بیشتری دارند و در ذهن مخاطب هم می‌مانند اما متاسفانه در ایران کارایی چندانی ندارند و از نظر من این موضوع ناشی از نبود تخصص و آگاهی به هنر بازیگری در ایران می‌آید. همان‌طور که گفتم نقش‌های اول در سینما و تلویزیون ما، کاراکترهای مثبت و اخلاق‌گرا هستند.

بازیگر نقش کیانوش همچنین در پاسخ به اینکه تا به حال در زندگی فردی با خصوصیات اخلاقی کاراکتر «کیانوش» مواجه شده‌اید؟ اظهار کرد: بله اکنون در وضعیتی هستیم که آدم‌هایی از جنس «کیانوش» زیادند. آدم‌های گرفتاری که با وجدان خودشان برای رهایی از مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. این افراد درد اجتماعی دارند از طرفی دیگر درد خودشان به قدری بزرگ‌تر است که سرگردان می‌شوند و نمی‌دانند به مشکلات فردی خودشان توجه کنند یا مشکلات جمعی به همین دلیل اشتباهاتشان هم بیشتر می‌شود و دست به اعمالی می‌زنند که اگر در شرایط نرمال اقتصادی و اجتماعی بودند آن کارها را نمی‌کردند. از این جهت من «کیانوش» را کاراکتر منفی نمی‌بینم و به عقیده من و با توجه به بازخوردها مردم او را دوست دارند و با او همذات‌پنداری می‌کنند.

کاراکترهای منفی با اینکه امکان پرداخت بیشتری دارند و در ذهن مخاطب هم می‌مانند اما متاسفانه در ایران کارایی چندانی ندارند و از نظر من این موضوع ناشی از نبود تخصص و آگاهی به هنر بازیگری در ایران استاین بازیگر و کارگردان تئاتر در ادامه با اشاره به پرداخت «سوران» به حزب کومله به این پرسش که خودتان تا پیش از سریال تا چه حد با این حزب آشنایی داشتید؟ اینگونه پاسخ داد: سالیان سال است مسایل تاریخ به ویژه قبل و بعد از انقلاب و کومله را دنبال می‌کنم و علاقه دارم. به عقیده من تاریخ سیاسی معاصر ایران سرشار از قصه و اتفاقات ناگفته است. مخالف این هستم که سازنده با نگاه ایدئولوژیک اثری را بسازد زیرا اگر ما با نگاه ایدئولوژیک به بازگو کردن عریان‌تر حقیقت هم بپردازیم، ناخودآگاه این نوع دید باعث می‌شود بخشی از حقیقت مخدوش شود.

وی ادامه داد: بیان کامل حقیقت، بدون نگاه ایدئولوژیک برایم بسیار مهم است. در سریال و گفتمان رسمی جامعه هم ماهیت حزب کومله مشخص است اما اگر از منظر دیگری به زندگی فردی برخی از اعضای کومله نگاه کنیم، با وجوه دیگری آشنا خواهیم شویم. پرداختن به تاریخ معاصر بسیار دشوار است و ای کاش فضای متفاوتی وجود داشت که بتوان از منظر گوناگونی به حزب کومله پرداخت. گفتمان بین دو نگاه هر چقدر به صورت دیالکتیک برقرار شود به نفع مردم و آینده سیاسی و تاریخی این مملکت خواهد بود.

بازیگر سریال «سوران» درباره اینکه آیا صداوسیمای ما پتانسیل پرداخت به موضوعات سیاسی و تاریخی را دارد؟ گفت: بی‌شک سازمان صداوسیمای ملی باید پتانسیل پرداختن به آثار تاریخی را داشته باشد.

او در پاسخ به اینکه جدا از فضای رسانه‌ای فیلمسازان و بازیگران چقدر برای حضور در این کارها استقبال می‌کنند؟ عنوان کرد: به نظرم ممکن است فیلمسازان و بازیگران بسیار کم از این حوزه استقبال کنند. البته نه اینکه تمایلی نداشته باشند اتفاقا از فیلمبردار گرفته تا کارگردان و بازیگر بسیار کار کردن در آثار تاریخی را دوست دارند. گاهی به دلیل اینکه فیلتر سرسختی وجود دارد، موضوعات سیاسی و تاریخی تبدیل به منفعت می‌شود. در چنین شرایطی اگر هنرمند باور متفاوتی داشته باشد از این ژانر فاصله می‌گیرد. باید اجازه بدهیم رنگ‌ها، بوها و نگاه‌های دیگر مسایل تاریخی بروز پیدا کنند تا هنرمندان مسایل تاریخی ـ سیاسی را از وجوه مختلف به تصویر بکشند.

این بازیگر سپس درباره همکاری‌اش با مهدی نصرتی و اینکه اگر مجدد پیشنهاد کاری به شما شود که مهدی نصرتی در آن حضور داشته باشد قبول می‌کنید؟ تاکید کرد: اتفاقا من و مهدی نصرتی دوست داریم که در آثار بیشتر در کنار هم باشیم تا لحظات خوبی هم برای خودمان و هم برای ببیننده رقم بزنیم. فکر می‌کنم فیلم یا سریالی که یکی از ما نقش اصلی و دیگری نقش مکمل باشد، اتفاق جذابی خواهد شد. مطمئن هستم اگر تهیه‌کننده یا کارگردان باهوشی سریال «سوران» را ببیند، این امر را رقم خواهد زد و همه طیف لذت خواهند برد.

ای کاش فضای متفاوتی وجود داشت که بتوان از منظر گوناگونی به حزب کومله پرداخت. گفتمان بین دو نگاه هر چقدر به صورت دیالکتیک برقرار شود به نفع مردم و آینده سیاسی و تاریخی این مملکت خواهد بودتوماج دانش بهزادی در پایان صحبت هایش در واکنش به این جمله که اگر خودتان را جای مخاطب بگذارید، سریال «سوران» را چطور اثری می‌بینید؟ اینگونه گفت: اگر بخواهم در جایگاه مخاطب نظر بدهم، فکر می‌کنم «سوران» از نظر فرم بصری و هنری برای مخاطب ارزش قائل شده است. رنگ و لعاب و نورپردازی خوبی دارد و قصه‌اش را روان روایت می‌کند. کلیت تولید سریال «سوران» از طراحی صحنه و فیلمبرداری گرفته تا بازیگری و کارگردانی، پیشرو است و امیدوارم مورد پسند مخاطب باشد.

سریال «سوران» به کارگردانی سروش محمدزاده چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. «سوران» از تولیدات مرکز سریال سوره به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده است و درامی تاریخی دارد. این سریال از کتاب «عصرهای کریسکان» اقتباس شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

سلبریتی‌های اغتشاش‌طلب و فراری با «پدر گواردیولا» به فضای رسمی رسانه‌ای در کشور می‌آیند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سریال «پدر گواردیولا» اولین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی و با بازی مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، مهدی سلطانی و … از پنجشنبه (۱۲ مرداد ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

به گزارش سینماپرس، اولین قسمت سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله پنجشنبه (۱۲ مرداد ماه) منتشر خواهد شد.

سلبریتی‌های اغتشاش‌طلب و فراری با «پدر گواردیولا» به فضای رسمی رسانه‌ای در کشور می‌آیند

همچنین قسمت پیش درآمد (prequel) سریال «پدرگواردیولا» جمعه ساعت ۸ صبح پخش خواهد شد. قسمت پیش درآمد (prequel) یک سریال، درباره مرحله اولیه داستان ساخته شده که به ما می گوید قبل از سریال چه اتفاقاتی رخ داده است. گذشته شخصیت‌ها و شکل گیری اولیه داستان در پیش درآمد بازگو می شود. در قسمت صفر، نقطه شروع روایت پدرگواردیولا نمایش داده خواهد شد.

در ویدئویی که در آستانه پخش این سریال روی صفحه پلتفرم پخش‌کننده (تماشاخونه) منتشر شده است، رضا یزدانی به عنوان خواننده با این سریال همکاری داشته است. «قاتل خونسرد» قطعه‌ای است که رضا یزدانی برای این سریال خوانده است.

در سریال «پدرگواردیولا» مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی، مرجانه گلچین، علیرضا خمسه، نسیم ادبی، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی، مصطفی حبیبی‌منش به عنوان بازیگر جلوی دوربین سعید براتی رفته‌اند.

آرش عدل‌پرور یکی از خوانندگان عرصه موسیقی نیز در سریال «پدر گواردیولا» عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. فیلمبرداری این سریال، تیرماه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.

در خلاصه داستان «پدر گواردیولا» آمده است: پدر گواردیولا که موضوعی اجتماعی دارد، قصه یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند …

مشاهده خبر از سایت منبع