نخستین جزئیات از آلبوم جدید گرشا رضایی
آلبوم «یه روز …» نخستین آلبوم ای پی گرشا رضایی به زودی روانه بازار موسیقی ایران خواهد شد.
آلبوم «یه روز …» نخستین آلبوم ای پی گرشا رضایی به زودی روانه بازار موسیقی ایران خواهد شد.
سینماپرس: ناهید علامی گفت: با توجه به شناختی که از خانم برومند داشتم از همان بدو حضورشان در خانه سینما مطمئن بودم هیچ اقدام مثبتی صورت نمی دهند و قدمی برای رفع مشکلات زندگی، صنفی و معیشتی هنرمندان برنمی دارند.
ناهید علامی بازرس انجمن چهره پردازان سینمای ایران در خصوص سیاسی کاری های مکرر خانه سینما و عدم توجه مدیران این نهاد به مسائل صنفی سینماگران گفت: با توجه به شناختی که از خانم برومند داشتم از همان بدو حضورشان در خانه سینما مطمئن بودم هیچ اقدام مثبتی صورت نمی دهند و قدمی برای رفع مشکلات زندگی، صنفی و معیشتی هنرمندان برنمی دارند. من منتظر چنین روزهایی بودم و قطعاً وضعیت از این نیز بدتر خواهد شد!
طراح چهره پردازی فیلم های سینمایی «قطار آن شب» و «آوازخوان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: نکته مهم این است که چه خانم برومند، چه هر کس دیگری وقتی به عنوان مدیرعامل انتخاب می شود فقط یک شو است یک عنوان است. حضور این افراد هیچ تأثیری بر زندگی هنرمندان ندارد. این ها مهره هایی هستند که عوض می شوند و این شاه نشینان خانه سینما هستند که اسامی را تغییر می دهند و به فکر منافع شخصی شان هستند.
وی سپس با بیان اینکه اعضا تا کی می خواهند در مقابل ظلم سکوت کنند؟ تصریح کرد: مهمترین مسأله ما این است که گویا اعضای صنوف خود را به خواب زده اند و با شرایط موجود نمی خواهند بیدار شوند. گویا آن ها نمی دانند حق گرفتنی است و تلاشی نمی کنند برای احقاق حقوق شان؛ واقعاً نمی دانم چه چیزی را از دست می دهند که می ترسند حرف بزنند و در لاک خود فرو رفته اند؟
علامی تأکید کرد: دوستان عزیز! اعضای محترم صنوف خانه سینما از خواب بیدار شوید! فاتحه همه ما مدت ها است که خوانده شده! ما مردگانی هستیم که فقط باید روی مان خاک بریزند. این خانه هیچ تأثیر مثبتی ندارد و فقط معضلی است که اعصاب ما را خرد می کند و ما را آزار می دهد. خانه سینما یک نهاد تشریفاتی پوشالی و توخالی است.
این سینماگر تأکید کرد: نکته قابل تأمل این است که آقای خزاعی هم هیچ اقدامی علیه این نهاد نمی کنند! من نمی دانم چرا اجازه می دهند علف هرزی مانند خانه سینما این چنین رشد کند و به ۳ شعبه در تهران برسد؟ این نهاد به چه دردی می خورد که وزارت ارشاد به آن بودجه می دهد؟ این پول ها چرا باید صرف کارمندانی شود که در خانه سینما حضور دارند و وقت خود را به بطالت می گذارنند؟
وی در همین راستا یادآور شد: از سال ۱۳۷۲ تا الآن خانه سینما پابرجاست و در این ۳۰ سال فقط جلسات متعددی برای امنیت شغلی و قرارداد تیپ و بیمه بیکاری تشکیل شده اما بازدهی مثبتی برای سینماگران نداشته است. کسانی که جلسه ها را تشکیل دادند فقط از برگزاری این نشست ها منافع کسب کرده اند چرا که بابت این جلسات پول می گیرند و حساب شان را پر می کنند. این جلسات سر جمع یک شو است!
این چهره پرداز خاطرنشان کرد: چطور مدیران خانه سینما ظرف یک مدت کوتاه توانستند صنوف را به اجبار ثبت وزارت کار کنند حالا چرا وقتی نوبت به معیشت و رفاه و بیمه و مسکن و بیکاری و امنیت شغلی سینماگران می رسد دست روی دست گذاشته اند و کاری انجام نمی دهند؟
علامی ادامه داد: افسوس و دریغ که اعضای صنوف مختلف خانه سینما به حقوق خود آشنایی ندارند و ما از این فقدان آگاهی ضربه می خوریم. متأسفانه برخی افراد به خودشان زحمت نمی دهند که حتی اساسنامه را مطالعه کنند. تا کی می خواهید اینقدر بی خیال باشید و سکوت کنید؟ خودتان مظلوم هستید که هر بلایی می خواهند سرتان می آورند.
وی در پایان این گفتگو افزود: هرکس دلسوز بود را بیچاره کردند و از این خانه راندند. این خانه متعلق به ما سینماگران نیست. ای کاش که در این نهاد هرچه زودتر بسته شود تا این بسته شدن مرهمی باشد بر دردها و زخم های ما!
به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید، یازدهمین شب موسیقی ارسباران با اجرای گروه «هاتف» به سرپرستی و خوانندگی هنرمند روشندل هاتف شرار در فرهنگسرای ارسباران برگزار میشود.
سینماپرس: شبکه العالم با پوشش لحظه به لحظه تحولات فلسطین از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین، حملات وحشیانه و بی هدف اشغالگران به غزه را به جهان مخابره می کند.
به گزارش سینماپرس، با گذشت هفت روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شبکه العالم با وجود حمله صهیونیست ها به دفتر این شبکه در غزه و تخریب کامل آن همچنان به پوشش اخبار مقاومت مردم فلسطین توسط خبرنگاران مستقر در محل ادامه می دهد.
عملیات موسوم به “طوفان الاقصی” صبح روز شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ (هفتم اکتبر ۲۰۲۳)، در حالی آغاز شد که به عنوان رویدادی حیرت انگیز به سرعت در بخش های خبری رسانه ها جهان برجسته شد و در سرتیتر اخبار قرار گرفت.
رژیم صهیونیستی با در اختیار داشتن مافیای رسانه ای همواره سعی در سرپوش و نیز بایکوت جنایات خود داشته و بیشتر رسانه های جهان نسبت به این رژیم کودک کش گرایش حمایتگرانه دارند تا جایی که اندک خبر، گزارش و تحلیلی در خصوص جنایات و کشتار این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز اقدامات ترویستی آن تهیه و منتشر کرده و می کنند.
شبکه خبری العالم، از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی، با پوشش لحظه به لحظه این رویداد، کوشید تا مخاطب درک درستی از واقعیت های میدانی فلسطین اشغالی داشته باشد و با انعکاس تمامی وقایع در رزم رسانه ای، صهیونیست ها را شکست دهد.
طی شش روز، عملیاتِ افتخارآمیز مجاهدان فلسطینی بطور کامل انعکاس یافت و جهانیان شاهد جنایات هولناک صهیونیست ها بودند.
«اسراء البحیصی» خبرنگار العالم در غزه بعد از حمله روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه العالم در غزه با حضور در ساختمان دفتر شبکه العالم در محله الرمال با انتشار تصاویری از حجم ویرانی ها، جنایات اشغالگران غاصب را در این منطقه از غزه به مخاطبان نشان داد.
«احمد سهمود» خبرنگار دیگر شبکه خبری العالم نیز با حضور در مراکز درمان غزه از وضعیت نامناسب و کمبود جا در بیمارستان های غزه گزارش داد.
«خضر شاهین» خبرنگار شبکه خبری العالم در ارتباط تصویری از قلب عسقلان اشغالی گزارش داد : ۸۰ درصد جمعیت این منطقه به دنبال حملات جنگنده ها و بمباران رژیم صهیونیستی فرار کرده اند.
وی همچنین در یک تماس ویدیویی مستقیم صدای آژیر خطر در عسقلان و سقوط مداوم موشکها از نوار غزه را بعدازظهر امروز به تصویر کشید.
«احمد سهمود» خبرنگار شبکه خبری العالم در مصاحبه با طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن پرداختن به بازتاب عملیات طوفان الاقصی، بر شکست ناپذیر بودن محور مقاومت تاکید کردند …
قابل ذکر است؛ احمد سمهود، خبرنگار شبکه العالم در باریکه غزه، هنگام تهیه گزارش در مقابل بیمارستان، خبر شهادت برادر خود در عملیات «طوفان الاقصی» را دریافت کرد.
حسین عز الدین خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد: تدارک بیسابقه از سوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در شهرک های مجاور مرز با لبنان مشاهده می شود.
ارکستر سازهای ایرانی پایتخت این روزها در حال جذب نوازنده است و طی چند روز آینده نیز آزمون نوازندگی آن برگزار خواهد شد. قطعا تولد یک ارکستر جدید اتفاق مهمی محسوب میشود و این در حالی است که روند کار این ارکستر ابتدا به صورت آموزشی است.
استانداردهای دوگانه برخی سلبریتیها، چهرههای هنری، ورزشی و… که معمولا در همه رخدادهای داخلی و بینالمللی اظهار نظر کرده و خود را صاحب نظر میدانند صدای بسیاری از مخاطبین را درآورده است. از افرادی که جلوی سفارت فرانسه شمع روشن میکنند تا چهرههایی که در صفحات مجازی خود اظهار نظر میکنند. آنچه موجب تعجب است سر و صدای و همدردی آنها با قشر خاصی است، اما ولی نوبت به زلزله افغانستان و حمله به مردم بیگناه غزه میرسد سکوت اختیار میکنند.
شبکههای مختلف رادیویی به صورت مستمر ویژه برنامههایی را با هدف سرگرمی، پیگیری مشکلات، مطالبات و دغدغههای نابینایان و. تهیه و تولید میکنند، به مناسبت روز جهانی نابینایان، به برنامههایی که از شبکههای مختلف رادیویی تهیه و پخش میشود، میپردازیم.
رادیو فرهنگ و معرفی کتاب ویژه روشندلان
رادیو فرهنگ در برنامه «کتاب فرهنگ» که ساعت ۱۸ شنیده میشود، به معرفی کتابهای ویژه نابینایان میپردازد. «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت ۶:۱۰ صبح پخش میشود، در دو بخش ویژه به موضوع «عصای سفید» خواهد پرداخت.
«شش نقطه» رادیو تهران هشت ساله شد
برنامه «شش نقطه» از رادیو تهران در حالی سالگرد ورود به هشت سالگی اش را جشن میگیرد که تنها برنامه تخصصی معاونت صدا در حوزه نابینایان است و دغدغه اش پیگیری مشکلات و مطالبات نابینایان است. “نقطه چین” از جمله بخشهای این برنامه که پیگیری اخبار حوزه نابینایان و معلولین در حوزههای فرهنگی، هنری، اقتصادی و ورزشی است.
در بخش “نقطه نظر” بحث کارشناسی در خصوص موضوعات برنامه انجام میشود؛ همچون مناسب سازی معابر برای معلولان، تعامل با نابینایان جامعه، خرید کردن و تفریح نابینایان و… در بخشی با عنوان”نقطه اوج” گفتگو با نابینایان موفق پیش بینی شده است. در بخش “نقطههای برجسته” کتابهای صوتی ویژه نابینایان معرفی و توصیف جاذبههای طبیعی ایران در بخش “گشت سپید” پخش خواهد شد. در “سه نقطه” نیز طنز و شوخی با خبرهای حوزه نابینایان و معلولان پیش بینی شده که کارشناس طنز برنامه استاد خوش چشم در خصوص موضوعات روز در خدمت مخاطبان شش نقطه است. برنامه «شش نقطه» عصر هر پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز میرود.
رادیو گفتگو در روز عصای سفید
رادیو گفتگو در قالب برنامه کوتاه «عصای سفید» و «شش نقطه» به روز جهانی نابینایان میپردازد.
رادیو ورزش به اضافه ورزش
برنامه «به اضافه ورزش» به مدت ۴۵ دقیقه به موضوع جهانی نابینایان (عصای سفید) میپردازد. این برنامه از ساعت ۱۲:۱۵ الی ۱۳:۰۰ پخش میشود و به موضوعات این حوزه اختصاص یافته است.
رادیو سلامت پیگیر سلامت نابینایان
رادیو سلامت در ۲۳ مهرماه روز جهانی نابینایان در برنامه «کافه خبر» به گفتگو با اعضای انجمن عصای سفید مینشیند. محوریت این گفتگو چالشهای پیش روی نابینایان است که مشکلات سلامت آنها را بررسی میکند.
همراه با رادیو صبا در «کوک آوا و دو طرفه»
برنامه موسیقی محور «کوک آوا» با انتخاب عنوان موضوعی بینایی به پخش ترانه و موسیقی میپردازد. این برنامه یکشنبه ۲۳ مهر ساعت ۶:۱۵ تقدیم مخاطبان میشود. این شبکه رادیویی در برنامه تعاملی «دو طرفه» از مخاطبان میخواهد با چشم دل به تماشای خودشان بنشینند، این برنامه ساعت ۸:۱۵ تقدیم مخاطبان خواهد شد.
سینماپرس: سریال جدیدی با نام «من یک خبرنگارم» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه تماشا می رود.
به گزارش سینماپرس، سریال «من یک خبرنگارم» فضایی درام و معمایی دارد که به کارگردانی روزمری رادریگوز و کت کندلر در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است و از شبکه تماشا پخش می شود.
سریال «من یک خبرنگارم» برگرفته از زندگی خبرنگار نوجوان به نام هیلد لیزیاک است که از بروکلین به سمت شهر کوچک دریاچه ای حرکت می کند و اتفاقات آنجا او را به سمت کشف پرونده ای می برد که…
در این سریال جیم استرجس، بروکلین پرینس، ابی لی میلر، کیلی راجرز، مایکل وستون و جوئل کارتر به هنرمندی پرداختهاند.
سریال «من یک خبرنگارم» هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ بازپخش می شود.
سینماپرس: خشایار راد بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ضمن مرور خاطرات خود از حضور در مجموعههای طنز تلویزیونی، تأکید کرد «بازیگری» را بهعنوان شغل به هیچ کس توصیه نمیکند!
به گزارش سینماپرس، خشایار راد بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر، درباره تازهترین فعالیتهای خود گفت: به تازگی در سریالی به نام «تصویر آخر» نقشآفرینی کردم و پیش از آن هم در یک فیلم سینمایی ایفای نقش داشتم.
وی افزود: در حال حاضر فیلمنامهای به نام «مرگ مصلحتی» هم به دستم رسیده که فعلاً در حال مطالعه هستم تا نظر نهایی را درباره آن اعلام کنم.
راد درباره حضورهای تلویزیونی خود عنوان کرد: مبنای اصلی کار ما، تقاضا است. اینگونه نیست که ما بتوانیم بگوییم چرا تصمیم گرفتهایم در تلویزیون نباشیم. همه چیز بستگی به تقاضا دارد، طبیعتاً گروههای تولید، فیلمنامه میفرستند و ما هم درباره آن تصمیم میگیریم. در این مدت فیلمنامهای برای کارهای تلویزیونی به دستم نرسیده است که بخواهم درباره آن تصمیمگیری کنم.
از کمکاریام در تلویزیون ناراحت نیستم
این بازیگر که در مقطعی از چهرههای پرکار تلویزیونی بود، درباره کمکاری این سالهای خود توضیح داد: واقعیت این است که روزی همه ما در دست خداست و من به شخصه بهشدت به این اصل اعتقاد دارم. اگر قرار باشد اتفاق مثبتی برای من در تلویزیون، سینما و یا تئاتر رقم بخورد، این اتفاق در موعد مقرر رخ خواهد داد. به همین دلیل بابت اینکه تقاضا برای کار کردن من در تلویزیون کمتر شده است، ناراحت نیستم. من از ابتدای کار حرفهایام از خدا مدد گرفتهام و تا به امروز هم تسلیم و پیرو دستورات او بودهام.
وی افزود: این روزها وقتی در جامعه قدم میزنم برخی مردم پیگیر کمدیهای قدیمی در تلویزیون هستند و از من میپرسند چرا آن کارها دیگر تولید و تکرار نمیشود. همواره هم پاسخ من این است که این موضوع را متولیان تلویزیون باید پاسخ بدهند. من بهعنوان بازیگر نمیتوانم در این زمینه نظری بدهم.
راد درباره نقشهای ماندگار خود که در حافظه مردم کوچه و خیابان ماننده است، گفت: در مقطعی کارهای ما یکدست بود و مردم هم از آنها خاطره دارند. برخی به نام «آقای بیات» مرا میشناسند که کاراکتر من در سریال «خانه بهدوش» بود. خدا رحمت کند سیروس گرجستانی عزیز را که خیلیها هنوز از سریال «متهم گریخت» ما یاد میکنند. سریال دیگری بود که در آن کاراکتری به نام «قرطاس» را بازی میکردم و در ذهن مردم مانده است. مردم غالب کارهای ما را رصد میکنند و همواره هم به یاد گذشتهها هستند.
این بازیگر باسابقه درباره خاطرات خود از مواجهههای مردم، ادامه داد: همه این واکنشها مثبت است. خاطرات یکدستی از ابراز علاقههای مردم در ذهن دارم. در تولدها و عروسیها و جاهای مختلفی که میروم، غالباً برخوردهای مردمی بسیار خوب است و اینگونه نیست که مورد خاصی وجود داشته باشد که تبدیل به خاطره شود. همه مردم بهواسطه رضایتی که از حال خوب برخی سریالها داشتهاند نسبت به ما ابراز لطف دارند.
در اتوبان باقری جلویم را گرفتند، برای عکس!
وی افزود: یک بار خاطرم است در اتوبان باقری در حال رانندگی بودم که اتومبیلی در پشت سرم، مدام چراغ میزد. با خودم گفتم نکند کار خبط و خطایی کردهام که اینگونه دارد لایی میکشد و دنبال من میآید. وقتی به من رسید، از من رد شد و جلوی ماشینم ترمز زد. من هم ناگزیر ماشین را متوقف کردم. سه نفر از ماشین پیاده شدند که واقعاً با خودم گفتم کارم تمام است و میخواهند مرا بزنند! وقتی رسیدند جلوی پنجره، طرف اصلی گفت، آقای راد من عاشق شما هستم و تا عکس نگیریم، اجازه نمیدهیم بروید! گفتم؛ مرد حسابی این چه طرز ابراز علاقه است! (میخندد) آخر سر عکس هم گرفتند اما به آنها گفتم واقعاً نوبت بعد اگر بازیگری را دیدید، اینگونه با او برخورد نکنید!
خشایار راد درباره موفقیت سریالهایی از جنس «متهم گریخت» و «خانه به دوش» یادآور شد: اصلیترین دلیلش این بود که آن کارها دلی ساخته میشد. چه در سینما و چه در تلویزیون من به این اصل باور دارم که کاری که از دل برآمده باشد، بر دل مردم هم مینشیند. برای همین است که آن سریالها را ۱۰ بار دیگر هم بازپخش کنند بازهم مردم دنبال میکنند. مردم خودشان و زندگیشان را در آن کارها میدیدند. امروز اما اینگونه نیست و اغلب کارهایی که در آنها حضور دارم، جنبه اقتصادیشان بر جنبههای دیگرشان میچربد. در این کارها اقتصاد حتی از هنر هم جلوتر است.
من کمترین دستمزد دوران کاریام را در پروژهای گرفتم که بیشترین بازخورد را برایم داشت. برای سریال «خانه به دوش» من کمترین دستمزدم را گرفتم چرا که به نوعی استارت کاریام هم به حساب میآمد. مردم پیش از این سریال، نقشآفرینی شاخص و مشخصی از من ندیده بودند و با همین سریال معرفی شدم
وی افزود: من قبلاً هم این نکته را گفتهام که من کمترین دستمزد دوران کاریام را در پروژهای گرفتم که بیشترین بازخورد را برایم داشت. برای سریال «خانه به دوش» من کمترین دستمزدم را گرفتم چرا که به نوعی استارت کاریام هم به حساب میآمد. مردم پیش از این سریال، نقشآفرینی شاخص و مشخصی از من ندیده بودند و با همین سریال معرفی شدم. حتی یادم است همان زمان حمید لولایی میگفت، خشایار برو جلو که از این به بعد دستمزدت حسابی بالا میرود!
این بازیگر درباره تجربه همکاری با رضا عطاران هم گفت: ارتباط ما با آقای عطاران از تئاتر آغاز شده بود. من حدود ۲۴ سال فقط تئاتر کار میکردم. تئاتری به نام «جزیره اسرارآمیز» داشتیم که رضا عطاران هم در آن بازی داشت. آن کار در پنجمین جشنواره تئاتر آئینی و سنتی، حضور داشت که من بهعنوان بهترین بازیگر مرد معرفی شدم. بعد از آن بود که رضا عطاران به تلویزیون رفت و به تیم «ساعت خوش» پیوست. همان زمان عطاران به گروه گفته بود، زنگ بزنید راد هم بیاید! بعدها در «قطار ابدی» اولین همکاری ما شکل گرفت. این همکاری ادامه داشت تا رسید به «خانه به دوش».
این بازیگر باسابقه با تأکید به اینکه بازیگری را به هیچکس توصیه نمیکند، بیان کرد: من بارها گفتهام که این حرفه به گونهای نیست که بهعنوان یک شغل بتوانید روی آن تمرکز کنید، چرا که ثبات ندارد. درست است که تشکیلاتی به نام «خانه سینما» هست و بخش عمدهای از بازیگران هم بیمه هستند، اما نمیتوان این واقعیت را ندید که یک بازیگر ناگهان برای چند ماه پیاپی بیکار میماند و باید در خانه بماند. به همین دلیل این شغل را به کسی پیشنهاد نمیدهم. کمااینکه به بچههای خودم هم پیشنهاد نکردم. البته که خودشان هم نخواستند که وارد این عرصه شوند چون شرایط کاری مرا دیده بودند.
طنز را دوست دارم اما نقش جدی را رد نمیکنم
وی درباره سهم بالای نقشهای کمدی در کارنامه خود و آرزویش برای ایفای نقشهای متفاوتتر توضیح داد: واقعیت این است که سلیقه بازیگر برای ایفای نقشهای مختلف، در اختیار خودش نیست. البته من خودم شخصاً بازی در کارهای طنز را دوست دارم چرا که ظرفیت آن را در خودم میبینم. احساس میکنم میتوانم لبخندی بر لب مخاطب بیاورم اما اگر کار جدی هم به من پیشنهاد شود، آن را رد نمیکنم. کمااینکه کارهای جدی مانند «خوابگاه دختران» را هم در کارنامهام داشتهام.
خشایار راد در پاسخ به این پرسش که اگر زمان به عقب بازگردد آیا مجدد سراغ همین حرفه میرود یا نه؟ گفت: بازیگری از ابتدا در خون من بوده است. سالها قبل من کارمند بانک بود و حتی در چند شعبه، رئیس شعبه بودم. امروز هم بازنشسته بانک هستم. به همین دلیل تأکید دارم بازیگری را بهعنوان شغل نمیتوانم تأیید کنم. هر کسی باید شغل دیگری داشته باشد، بعد به عنوان حرفه دوم سراغ بازیگری برود. برای ذوق و دل خوب است، اما بهعنوان منبع درآمد نمیتوان این شغل را تأیید کرد. از ۱۰ میلیون بازیگر ۲ نفر سوپراستار میشود و دستمزد کلان میگیرد.
این بازیگر در پایان درباره آرزوی خود برای همکاری با کارگردانان یادآور شد: دوست دارم رضا عطاران بار دیگر در تلویزیون کار و از من دعوت کند و یا برای کار سینماییاش این همکاری شکل بگیرد. هر وقت رضا عطاران دعوت به کار کند، با کمال میل میروم. با کارگردانان عزیز دیگری هم تجربه همکاری داشتهام که حتماً دعوت آنها را هم برای همکاری مجدد میپذیرم.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، قسمت شانزدهم برنامه رادیویی- سینمایی «سینماگرام» جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ به موضوع فرهنگ نویسی در سینما به بهانه انتشار کتاب «فرهنگ سینمای فارسی» زیرنظر فرهاد قائمیان اختصاص دارد.
این برنامه که از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به طور زنده از رادیونمایش ردیف ۱۰۷/۵ مگاهرتز پخش میشود، در میز گفتوگوی خود میزبان فرهاد قائمیان بازیگر سینما، علی دهباشی پژوهشگر، وحید علیرضایی مولف کتاب «فرهنگ سینمای فارسی» از کتب نشر عنوان، حسین کیانی کارگردان تئاتر و آزیتا ترکاشوند بازیگر خواهد بود.
همچنین زهرا منصوری خبرنگار و کارشناس سینما در میز خبر این برنامه تازهترین اخبار سینمای ایران را مرور خواهد کرد.
اجرا و سردبیری این برنامه را میثم کریمی و تهیهکنندگی آن را رکسانا قهقرایی برعهده دارند.