X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پیام تبریک مدیرعامل مرکز گسترش به مسعود امینی تیرانی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمایی مستند و تجربی در پیامی موفقیت مسعود امینی تیرانی کارگردان سینمای مستند و فیلمبردار باسابقه سینمای ایران را تبریک گفت.

مسعود امینی تیرانی به تازگی جایزه بهترین فیلمبردار را برای فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری دریافت کرده است.

در این پیام تبریک نوشته شده است: «هنرمند گرامی جناب آقای مسعود امینی تیرانی، موفقیت شما در پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا که محصول نوآوری، پشتکار و خلاقیت است تبریک می‌گویم. تجربه‌های گران‌بها و باارزش شما در سینمای کوتاه، مستند، داستانی و بلند گنجینه‌ای از هنر، ذوق و دانش توام با ابتکار است. امید که سینمای مستند و داستانی ایران، از این دریای اندیشه و هنر بهره‌مند شود. محمد حمیدی مقدم.»

مسعود امینی تیرانی کارگردان، مستندساز، مدیر فیلمبرداری و مدرس سینماست. امینی تیرانی تاکنون مدیر فیلمبرداری بیش از ۱۵ فیلم سینمایی بوده و ۲ فیلم سینمایی «بیداری برای سه روز» (۱۳۹۲) و «سه روز و سه قتل» (۱۳۹۹) در کنار چندین فیلم مستند، تجربی و کوتاه داستانی کارگردانی کرده است. او به تازگی و در پانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا، جایزه بهترین فیلمبردار را برای فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری دریافت کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *