X

بایگانی خرداد 23, 1398

دفتر سینمایی

بازگشت «لبوفسکی بزرگ» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: برادران کوئن قصد دارند اسپین‌آفی بر «لبوفسکی بزرگ» بسازند.

به گزارش سینماپرس، جان تورتورو به ایندیپندنت گفته است برادران کوئن قصد دارند با تکیه بر یکی از شخصیت‌های کلاسیک «لبوفسکی بزرگ» اثری تولید کنند.

جان تورتورو گفته شخصیت او به نام خسوس کوینتانا در «مکان‌های رفتن» بازمی‌گردد. فیلم یک کمدی است که با خروج او از زندان به جرم کودک‌آزاری آغاز می‌شود.

پس از سال‌ها خبر از دنباله‌ای بر لبوفسکی بزرگ، تورتورو از این رویداد ابراز خوشنودی کرده است و گفته «باید کمی تلنگر می‌زدم؛ ولی حالا حس می‌کنم واقعاً بابتش خوشحالم. فیلم باحالی است. نشان می‌دهد مردهای دیوانه چطور هستند.»

وی تأکید کرده است که فیلم ملهم از فیلمی با همین نام اثر برتراند بلیه محصول ۱۹۷۴ است که توسط برادران کوئن تأیید شده است.

«مکان‌های رفتن» با بازی بابی کاناول، آدوری توتو و سوزان سارندن ساخته می‌شود. دیگر شخصیت‌های لبوفسکی بزرگ قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشند؛ برخلاف آنکه جف بریجز تأیید کرده بود قرار است در آینده نقش دود را بازی کنم.

هنوز مشخص نیست «مکان‌های رفتن» چه زمانی اکران می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

روایتی از یک استحاله در «شبی که ماه کامل شد» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: «شبی‌ که ماه کامل شد» یک حرکت است هم برای فیلمساز و هم برای فیلم که از مبدأ رمانتیسم به مقصد تراژدی پیش می‌رود، این حرکت روایتگر یک استحاله بر بستر درامی عاشقانه می‌شود.

به گزارش سینماپرس، تازه‌ترین ساخته نرگس آبیار بعد از «نفس» فیلمی است از جنس هیجان و معنا که قرار است استحاله یک انسان را بر بستر یک ملودرام عاشقانه روایت می‌کند. در واقع این فیلم یک حرکت است هم در ظاهر و هم در باطن؛ هم درون فیلم و هم بیرون فیلم. در نیم ساعت اول فیلم مقدمات برای این سفر فراهم می‌شود.

عبدالحمید ریگی با بازی «هوتن شکیبا» عاشق فائزه منصوری با بازی «الناز شاکردوست» می‌شود عشقی که شدتش آنقدری هست که وقتی به مسلخ می‌رود آه از نهاد مخاطبان برون آورد. در واقع همین مقدمات است که می‌تواند توشه این سفر را فراهم کند توشه‌ای از عشق و روابط متقابل عبدالحمید و فائزه، فراهم کردن دلایل قابل قبول برای سفر به پاکستان، روایت عشق مادر فائزه به فرزندانش، پنهان‌کاری های مادر عبدالحمید و رازی که از فائزه پنهان می‌کند.

سفری که مبدأ آن رمانتیسم و عاشقانه‌های یک زوج خوشبخت و مقصدش مسلخ عشق آنهاست

تمام این مقدمات به‌درستی فراهم می‌شود تا سفری که نامش را سفر استحاله می‌گذارم آغاز شود. هر چه آذوقه درست‌تر و بیشتر فراهم شود سفر طولانی‌تر و با کیفیت‌تر خواهد بود. ریتم مقدمه متناسب با عاشقانه‌های عبدالحمید فائزه همراه با تنش‌های گاه به گاه برای فراهم کردن ذهن مخاطب برای ورود به مرحله سفر است. سفری که مبدأ آن رمانتیسم و عاشقانه‌های یک زوج خوشبخت و مقصدش مسلخ عشق آنهاست.

تمام این مقدمات به‌درستی فراهم می‌شود تا سفری که من نامش را سفر استحاله می‌گذارم آغاز شود.

سختترین کاری که آبیار در «شبی که ماه کامل شد» با آن مواجه است روایت همین استحاله عبدالحمید از یک عاشقِ خانواده‌دوست به یک تروریست معتقد است. اما آبیار در این هدف درگیر فرم و هیجان یک فیلم اکشن شده و نتوانسته به درستی این استحاله را روایت کند. البته فرم فیلم از فیلمبرداری تا تناسب ریتم و روایت آنقدر درست انتخاب شده که بتواند جای خالی دلایل اصلی این استحاله را مخفی نگه دارد.

اما اگر این سبک از داستان‌گویی در فیلم را کنار بگذاریم مخاطب برای انکشاف دلایل اصلی این استحاله با تردید مواجعه می‌شود. موضوعات و استدلالاتی که عبدالمالک ریگی برای انتخابها و راهنمایی‌هایش انتخاب می‌کند، نمی‌تواند ذهن مخاطب را برای پذیرش و فکر به آنها اندکی هم درگیر کند. اما در این میان تنها چیزی که توجیه مناسبی برای به مسلخ کشیده شدن عشق عبدالحمید است خواستگاه‌های فردی و لزوم پذیرشش در گروه‌های خانوادگی و محلی است.

تنها چیزی که توجیه مناسبی برای به مسلخ کشیده شدن عشق عبدالحمید است خواستگاه‌های فردی و لزوم پذیرشش در گروه‌های خانوادگی و محلی است.

نقاط عطف در روایت فیلم زمان طولانی آن را توجیه می‌کند

نقاط عطف در روایت فیلم زمان طولانی آن را توجیه می‌کند، هرچند که این زمان طولانی برای سینمای غرب امری عادی تلقی می‌شود. البته نقاط عطفی که به درستی در فیلمنامه قرار گرفته، لحظه مواجهه فائزه با برادران ریگی در پاکستان که البته قبل از این سکانس بازی اگزجره فائزه کمی بی تناسب با فضای روایی است. یا لحظه‌ای که مادر فائزه صحنه سربریدن پسرش را در تلویزیون می‌بیند و لحظه به مسلخ کشیده شدن عشق فائزه و عبدالحمید جزو تأثیرگذارترین نقاط عطف سینمای نرگس آبیار است.

البته او این تجربه‌ را در کارهای دیگرش هم کرده بود، آبیار در «نفس» تمام فیلم را با تمی کودکانه روایت می‌کند و در اوج بازی های کودکانه بهار با شلیک یک بمب تمام این کودکانه‌ها را نابود می‌کند و درواقع شاید بتوان تمام فیلم را مقدمه‌سازی برای شلیک آخر درنظر گرفت.

 کودک فیلم نفس همان شخصیت فائزه در «شبی که ماه کامل شد» را دارد، قربانی‌سازی برای روایت یک ظلم ایده معمول در این سبک فیلمسازی است البته تفاوت فائزه با بهار «نفس» تقصیراتی است که گاه از روی اشتباه گرفته و البته عدم تناسب این اشتباهات با سرنوشت غم‌انگیزی است که دارد.

البته همانطور که در یادداشت قبلی برای این فیلم توضیح داده بودم آبیار این سبک از فیلمسازی را برای اولین بار تجربه می‌کند و به خوبی از عهده فرم و تکنیک برآمده‌است. لوکیشن‌هایی منحصر به فرد و دوری از فیلمهای آپارتمانی که با انتخاب درست موضوع و پرداخت به آن همراه است. اینکه او نمی خواهد یک سبک فیلمسازی را ادامه دهد و مدام به دنبال تجربه‌های تازه است نشانه‌های خوبی از یک فیلمساز را بیان می‌کند و همین تعدد تجربه‌است که توانسته در داستان‌پردازی و روایتگری به «شبی که ماه کامل شد» کمک کند و بتواند در عین حال که یک ملودرام خوب است فیلم اکشن مناسبی هم باشد.

*تسنیم

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

ارکستر ملی برای جمشید مشایخی می‌نوازد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ارکستر ملی ایران به رهبری مهمان نادر مشایخی در آیین نکوداشت زنده یاد جمشید مشایخی بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، ارکستر ملی ایران به رهبری مهمان نادر مشایخی در آیین نکوداشت زنده یاد جمشید مشایخی بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون به اجرای برنامه می پردازد. مراسم نکوداشت جمشید مشایخی دوشنبه ۲۷ خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

ارکستر ملی به یاد جمشید مشایخی می‌نوازد/ جزییاتی از یک اجرای ویژه

در این آیین با عنوان «روایتی از زندگی استادانه» یک عمر فعالیت هنری زنده یاد جمشید مشایخی هنرمند فقید سینما، تئاتر و تلویزیون روایت‌می‌شود.

در این رویداد قطعاتی با عنوان «افسوس همه عمر دیر رسیدیم» ساخته نادر مشایخی توسط نوازندگان ارکستر ملی ایران و به رهبری استاد نادر مشایخی به همراهی شاه نامه خوانی و موسیقی زورخانه اجرا می‌شود.

این مراسم به همت فرهنگستان هنر و همکاری بنیاد رودکی، خانه سینما، بنیاد سینمایی فارابی، سازمان زیباسازی شهر تهران، موزه سینما و بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران روز دوشنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

فیلمبرداری «دختر ایران» به پایان رسید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: با رسیدن به روزهای پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «دخترایران» به کارگردانی سیدجلال اشکذری، از اولین تصویر رسمی این فیلم سینمایی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی تولید پروژه سینمایی «دختر ایران»، اولین تصویر رسمی از این فیلم به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد و جلیل اشکذری منتشر شد.

این تصویر حال‌ و هوای قدیمی دهه شصت در یزد را نشان می دهد و پیش بینی می شود کوروش تهامی و گلاره عباسی نقش های متفاوتی را ایفا کنند.

آفرین عبیسی، هوشنگ توکلی، علی استادی، بهنوش بختیاری، مهدی قانع، و صاحب حائری دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند. همچنین این فیلم با معرفی دو چهره جدید از بازیگران جوان همراه است که تاکنون همه بازیگران این اثر جلو دوربین رفته‌اند.

عوامل اصلی این فیلم  سینمایی عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مجید گل‌سفیدی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، طراح گریم: مهری‌ شیرازی، طراح صحنه: محسن‌ خدابخشی، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیربرنامه‌ریزی و دستیار اول‌ کارگردان: جواد گنجی، مجری‌طرح: مهدی قانع، مدیرتولید: ماشااله‌ محمدیان، مدیر تدارکات: امیر پارسا، منشی‌صحنه: آناهید روستا، عکاس: امیر جلالی، مدیرتبلیغات‌ و مشاور رسانه‌: محمدرضا بهشتی.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

کاراکتر های دیزنی در دنیای واقعی ! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: جف هنگ، هنرمند استوری بورد، شخصیت های محبوب دیزنی را از دنیای فانتزی خودشان بیرون آورده و مجبور به زندگی در واقعیت های بی رحمانه دنیا کرده است.

به گزارش سینماپرس، دیزنی، جهان فوق العاده ای که همه در آن خوش و خرم زندگی می کنند. اما این درست نیست! اگر دنیای واقعی را به دیزنی معرفی کنیم می بینیم که همه چیز برعکس می شود… هنرمند استوری بورد، جف هنگ، مجموعه ای ایجاد کرده که در این پست لاپلاس مشاهده خواهید کرد. او شخصیت های محبوب دیزنی را از دنیای فانتزی خودشان بیرون آورده و مجبور به زندگی در واقعیت های بی رحمانه دنیا کرده. هر یک از تصاویر او پیام قابل توجهی دار ما را به تامل وامی دارد…

سباستین

پسران گمشده، پیتر پن

موگلی، کتاب جنگل

پینوکیو

۱۰۱ سگ خالدار

پو

بل، دیو و ولبر

رمی، راتاتوی

السا در قطب شمال درحال ذوب شدن

مک کویین، ماشین ها

ویولت پار، شگفت انگیزان، افسرده و سرگردان در جامعه امروز

بامبی

دامبو

تیانا، شاهزاده خانم و قورباغه

مولان

آلیس در سرزمین عجایب

سیمبا، شیرشاه

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«موج اف ام ردیف ۴۸» همچنان در انتظار پروانه نمایش – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: به گفته کیارش اسدی زاده کارگردان «موج اف ام ردیف ۴۸»، این فیلم مدتی است در انتظار پروانه نمایش است و احتمالا پاییز اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، کیارش اسدی زاده کارگردان و تهیه کننده «موج اف ام ردیف ۴۸» درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: مدتی است در انتظار پروانه نمایش فیلم هستیم و دلیل تاخیر در صدور پروانه نمایش فیلم را نیز نرسیدن به جمع بندی برای صدور پروانه اعلام کرده اند.

وی در پایان درباره زمان اکران فیلمش عنوان کرد: قرار بود «موج اف ام ردیف ۴۸» تابستان اکران شود که به دلیل تاخیر در صدور پروانه نمایش اکران آن به پاییز موکول شد.

فیلمنامه فیلم «موج اف ام ردیف ۴۸» به طور مشترک توسط اسدی‌ زاده و طوفان مهردادیان به نگارش در آمده و در خلاصه داستان آن آمده است: روی موج اف ام، ردیف ۴۸ اتفاقاتی در حال وقوع است.

مرتضی آقاحسینی، مجید آقا کریمی، شیوا ابراهیمی، ستاره اسکندری، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، امیر جنانی، نیما رییسی، کاظم سیاحی، نوال شریفی، هوتن شکیبا، بانیپال شومون، آرزو عالی، علی فروتن، معصومه قاسمی‌پور، الهام کردا، طوفان مهردادیان، حسام نورانی و با معرفی: وحید بقراط پور، دیبا خاتمی، برهانه رجبی، میلاد شجره، کاوه عابدین، سجاد گودرزی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

برنده سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه میدانی «قورباغه» را انجام می‌دهد – اخبار سینمای ایران و جهان

ایمان کرمیان درباره جلوه های ویژه میدانی سریال «گیله وا» که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود و پروژه های دیگر خود توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش سینماپرس، ایمان کرمیان طراح جلوه های ویژه میدانی سریال «گیله وا» به صبا گفت: سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان که به زودی از شبکه سه سیما پخش می شود به اتفاقات سال ۱۲۹۷ و دوران مبارزه های میرزا کوچک خان جنگلی می پردازد بنابراین برای جلوه های ویژه آن نیاز به یک سری درگیری های جنگی و بارش باران داشتیم.

وی با بیان اینکه حدود سه ماه زمان صرف جلوه های ویژه این پروژه شده است، بیان کرد: در این سریال، بر اساس سلایق کارگردان، افکت های خاص اصابت تیر به سر، بدن و زمین را نیز کار کردیم.

کرمیان با اشاره به سریال شبکه نمایش خانگی «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم اظهار کرد: حدود دو هفته است که فیلمبرداری تمام شده است. سریال های سیروس مقدم همیشه خاص و دشوار است و در این پروژه نیز به دلیل فضای ترسناک و ماورایی داستان، جلوه های ویژه ای مانند آتش سوزی های خاص نیاز داشتیم.

برنده سیمرغ بلورین از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره پروژه جدید خود توضیح داد: برای سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی قرارداد دارم اما هنوز بخش مربوط به من شروع نشده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای ساخت سریال و فیلم سینمایی باید بودجه و امکانات لازم فراهم شود، گفت: پروژه های جدیدی به من پیشنهاد شده که هنوز هیچ کدام از آنها نهایی نشده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

انتصاب مدیر گروه اجتماعی شبکه جهانی الکوثر – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: با حکم مدیر شبکه جهانی الکوثر، زهره صدرزاده به سمت مدیر گروه اجتماعی منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شمس مدیر شبکه جهانی الکوثر طی حکمی زهره صدرزاده را به سمت مدیر گروه اجتماعی این شبکه منصوب کرد.
در این حکم همچنین از خدمات و زحمات شایسته ۱۳ سال مدیریت فلاح نصرآوی در گروه اجتماعی شبکه، قدردانی شد.

زهره صدرزاده متولد ۱۳۴۳ و کارشناس رشته زبان و ادبیات عرب، و کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث از دانشگاه قم است.

صدرزاده از ابتدای راه اندازی شبکه الکوثر تاکنون، مدیر واحد طرح و نظارت شبکه الکوثر بوده است. وی همچنین به عنوان نویسنده در رادیو قرآن، ویراستار سیمای عربی شبکه سحر و مشاور گزینش سازمان صدا و سیما، فعالیت داشته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

عصر جدیدی ها تولد ۵۰ سالگی «امین حیایی» را جشن گرفتند+فیلم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: احسان علیخانی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی تولد پنجاه سالگی امین حیایی را تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، احسان علیخانی مجری معروف تلویزیون و برنامه عصر جدید در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی نوشت:

تولد پنجاه سالگی، امین حیاییِ دوست داشتنی و با معرفت در عصر جدید
مردم داری، تواضع و ادب امین، بی نظیرِ، الهی ۱۲۰ ساله بشی با معرفت

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

امیرعلی دانایی از دلیل غیبت خود در «ستاره‌ساز» می گوید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: امیرعلی دانایی از مجریان برنامه «ستاره‌ساز» در خصوص غیبتش در قسمت‌های اخیر این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، امیرعلی دانایی یکی از مجریان برنامه تلویزیونی «ستاره‌ساز» در خصوص غیبتش در چند نوبت اخیر این برنامه به مهر گفت: من مثل دیگر عوامل، قاعدتاً می‌بایست براساس آفیش در محل ضبط برنامه حاضر شوم و طبیعی است اگر در لیست آفیش روزانه حضور نداشته باشم، قطعاً در محل تصویربرداری نیز حاضر نخواهم شد. ضمن اینکه بنده در تمام مدت قراردادم، استندبای آماده حضور در پروژه هستم و می‌بایست براساس نظر تیم تهیه و تولید در لوکیشن برنامه حاضر شوم.

وی درباره اینکه حضورش در برنامه «ستاره ساز» با کیفیت مطلوبی همراه نبود، بیان کرد: برنامه «ستاره ساز» ایده و طرحی از من و مهدی مهدوی‌کیا بود که در نهایت با دوستان مطرح شد اما اتفاقی را که هم‌اکنون روی آنتن می‌بینید با ایده‌آل‌های من بسیار فاصله دارد. من بازیگر سینما هستم و قاعدتاً تمام تمرکزم را در حوزه فیلم و سریال می‌گذارم اما علاقه من به فوتبال و سبقه‌ای که در این رشته ورزشی دارم باعث شد با ایده‌ها و طرح‌های جذابی پا به این برنامه بگذارم.

انگیزه‌هایم را از دست دادم

این بازیگر سینما اضافه کرد: من سعی کردم از ابتدا با گروه همراه باشم. در تمام جلسات به عنوان یکی از ارکان برنامه حضور داشته باشم، نظراتم را با تیم تهیه و تولید مطرح کنم و بر اساس آیتم‌های قراردادم در حوزه‌های مختلف تخصصی نیز مشاوره داشته باشم اما بعد از آنکه دیدم دوستان بخش‌هایی از کار مرا در تدوین روی آنتن بریده‌اند و فرصت طرح ایده‌های من وجود ندارد خوسته یا ناخواسته انگیزه‌هایم را از دست دادم.

وی با اشاره به ادامه همکاری خود با عوامل برنامه یادآور شد: این افت انگیزه و هیجان در من باعث نشد که از قراردادم و نظم موردنیاز برای حضور در این برنامه کاسته شود چرا که به هر حال من به‌عنوان یک آرتیست که البته در اینجا به‌عنوان یک مجری قرار بود روی آنتن بروم می‌بایست از آبروی حرفه‌ای خودم دفاع می‌کردم هر چند به تشخیص دوستان روی آنتن این فرصت از من سلب می‌شد.

دانایی در ادامه گفت: تمام خانواده فوتبال مرا می‌شناسند و با خلقیات روحی و روانی من در بحث ورزش فوتبال آشنا هستند می‌دانند برای برنامه «ستاره ساز» چه ایده‌های جذاب و بکری داشتم. من به دنبال یک سبک متفاوت از اجرا بودم و در پی این بودم که با ادبیاتی متفاوت با آنچه می‌بینید اجرای این برنامه را در کنار دوستان کارشناس تجربه کنم اما مگر می‌شود در هر شرایطی تو به ایده‌آلت برسی.

بازیگر فیلم‌های «آپاندیس» و «انزوا» که این روزها بازی در سریال «خواب زده» سیروس مقدم را تجربه می‌کند، در خصوص همکاری‌اش با برنامه «ستاره‌ساز» ادامه داد: شاید گله‌های من یک بحث تخصصی باشد اما به لحاظ حرفه‌ای من می‌بایست بر اساس مفاد قراردام در کنار این پروژه باشم و هستم. بی‌شک هر برنامه‌ای که نتواند از تمام داشته‌هایش بهترین استفاده را ببرد، خودش ضرر می‌کند. اگر چه من به لحاظ روحی و روانی از این مسئله لطمه خوردم و در بسیاری از لحظات می‌دانستم که می‌توانم بیش از آنچه از من می‌خواهند ارائه دهم اما با رفتاری کاملاً حرفه‌ای طبق نظر کارگردان و عوامل پروژه عمل کردم.

تا پایان قرارداد در کنار گروه هستم

دانایی گفت: دو هفته اخیر من از سوی عوامل برنامه آفیش نشدم و در انتظار این هستم که با انرژی کامل کارم را ادامه دهم. قطعاً تا پایان مدت زمان قرارداد و فصل‌های مختلف این برنامه مجبور هستم بر اساس قراردادم در استندبای برنامه باشم اما در قرارداد من اینگونه ذکر شده است که حتی اگر جلو دوربین نباشم در پشت صحنه با پروژه همکاری کنم چراکه ایده ابتدایی طرح برنامه را من ارائه کردم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم برنامه با همین انرژی و جذابیت ادامه پیدا کند و مخاطبانش تا پایان با این پروژه همراه باشند. همه هدف ما معرفی چهره‌های مستعد فوتبالی از سراسر کشور است و من مطمئن هستم این برنامه و برنامه‌هایی شبیه به این می‌توانند نقش مهمی در ارتقای خلاقیت نوجوانان ایرانی در حوزه‌های مختلف باشند. «ستاره ساز» فرصتی است تا افراد مستعد رشته فوتبال بتوانند خودشان را نشان بدهند و محکی جدی باشد برای آنها در مسیر حرفه‌ایشان.

مشاهده خبر از سایت منبع