X

بایگانی دی 7, 1399

دفتر سینمایی

الیکا عبدالرزاقی به «برف بی‌صدا می‌بارد» پیوست – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: الیکا عبدالرزاقی به عنوان دومین بازیگر رسمی سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین‌های شهر تهران، الیکا عبدالرزاقی پس از فرهاد آئیش دومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه‌ای می‌شود.  

«برف بی‌صدا می‌بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت می‌شود.

فصل اول و دوم این سریال که در دهه ۶۰ و ۷۰ سپری می‌شود، در حال حاضر در حال تصویربرداری است و فصل سوم این سریال که دهه ۹۰ را روایت می‌کند، هم‌اکنون مراحل نگارش را سپری می‌کند.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم.

سایر عوامل «برف بی‌صدا می‌بارد» عبارتند از کارگردان: پوریا آذربایجانی، مدیر تولید: سامان شعشعه، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی، مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، منشی صحنه: هدیه نصیری، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: سعید رضوی، تدوین: خشایار موحدیان، سعید سیاح، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکاس: مونا سرتوه، مشاور رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، تصویربردار پشت صحنه و ساخت تیزر: محمدحسین آبایی، محمدامین عرب‌سرخی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

بعد از پایان تولید سریال «معمای شاه» به شدت خسته بودم و نگاهم این بود که مدتی از فضای رسانه ملی بروم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کارگردان سریال «معمای شاه» گفت: در سال ۹۵ درست بعد از پایان تولید سریال معمای شاه دیداری با حضرت آقا داشتیم و من تصمیم گرفته بودم که مدتی از فضای رسانه ملی بروم اما این دیدار دلگرمم کرد و حالم را خوب کرد.

به گزارش سینماپرس، «محمدرضا ورزی» کارگردان سریال «معمای شاه» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب که بخش هایی از آن در مجموعه مستند «غیررسمی» پخش شد، گفت: خوشبختانه این دیدار اولین دیدارم نبود و افتخار چندین دیدار با مقام معظم رهبری را داشتم و به جرات می توانم بگویم که این دیدار مثل رویا و خواب می ماند و همیشه بعد از هر دیداری به خودم می گویم آیا می شود یکبار دیگر هم دیداری با ایشان داشته باشم؟

وی ادامه داد: آن افرادی که از تلویزیون حضرت آقا را دیدند نمی دانند که دیدار با ایشان از نزدیک چه حال دیگری می تواند داشته باشد و در کلام نمی شود توصیفش کرد و به نظرم می تواند غبطه برانگیز هم باشد. از هر حیث که نگاه کنید در این دیدارها با مقام معظم رهبری انرژی های مثبتی دریافت می شود.

وی با بیان خاطره ای از دیدار با رهبر معظم انقلاب نیز گفت: در یکی از همین دیدارهایی که در سالهای پیش برگزار شد، من دوست داشتم چفیه حضرت آقا را بگیرم و مرحوم ضیاءالدین دری زودتر از من اقدام کرد و چفیه حضرت آقا را از ایشان گرفت و روی دل من مانده بود و دوست داشتم چفیه ای که روی شانه هایشان بود را برای خودم داشته باشم.

ورزی ادامه داد: در دیدار سال ۹۵ در ابتدای جلسه بعد از سلام و احوالپرسی گفتم می توانم خواهشی از شما داشته باشم؟ گفتند بفرمائید و گفتم می توانم چفیه شما را داشته باشم؟ و حضرت آقا هم گفتند: بله بفرمائید و خودم رفتم نزدیکشان و چفیه ای که روی شانه هایشان بود را برداشتم و اگر دقت کرده باشید تا پایان جلسه چفیه کنارم بود.

این کارگردان همچنین بیان داشت: این دیدارها را جزو بهترین اتفاق های زندگی خودم می دانم. حالا نه صرفا همین جلسه ها بلکه همه جلسه هایی که حضرت آقا حضور داشتند را می گویم. جلسه هایی که در حسینیه برگزار می شد و …  هر فردی که ایشان را از نزدیک دیده باشد همین توصیف هایی که من داشتم را می کند.

این کارگردان در ادامه با اشاره به اولین دیدار خود با مقام معظم رهبری نیز بیان داشت: اولین دیداری که با حضرت آقا داشتیم برمی گردد به ۱۲ سال پیش و قصد داشتم صحبتی با ایشان داشته باشم اما وقتی حضرت آقا را دیدم واقعا زبانم بند آمد و یادم رفت بگویم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار با عالمان دین نیز گفت: من خیلی از عالمان دینی و مراجع تقلید را از نزدیک دیدم و یکی از این بزرگان آیت الله بهجت بودند که در حرم حضرت معصومه (ع) ملاقاتشان کردم. اما هیچ فردی را مثل حضرت آقا ندیده ام که این چنین کاریزمای عجیبی داشته باشد.

کارگردان سریال «تبریز در مه» درباره تاثیر این دیدارها نیز گفت: برای من به عنوان یک فیلمساز خیلی خوب است و انگیزه ام را صدبرابر می کند. اتفاقا در دیداری که در سال ۹۵ داشتیم درست بعد از پایان تولید سریال معمای شاه بود و به شدت خسته بودم و نگاهم این بود که مدتی از فضای رسانه ملی بروم اما بعد از این دیدار احساس کردم ماجرا چیز دیگری است و با اینکه تصمیم هایی داشتم اما این دیدار دلگرمم کرد و حالم را خوب کرد.

وی ادامه داد: آنچه دشمن از مقام معظم رهبری ترسیم می کند و آنچه واقعیت دارد از زمین تا آسمان تفاوت دارد. اگر دولت مردان در ادوار مختلف به توصیه های مقام معظم رهبری نگاهی عملیاتی داشته باشند، معتقدم اتفاق های خیلی خوبی برای جامعه رقم می خورد. اما وقتی ایشان توصیه هایی می کنند و برخی آقایان طور دیگری در مقابل این توصیه ها عمل می کنند، ‌ نتیجه اش همین چیزی می شود که الان می بینید.

وی افزود: ما در عصر رهبری ایشان زندگی می کنیم که عصری برای خودش است مثل عصر امام خمینی و این عصر هم یک عصر جدید است و مستلزم این است که رفتار رجل سیاسی باید در قبال توصیه های ایشان درست باشد و هر زمان که این توصیه ها را به عملیات تبدیل کردند دیدیم که اتفاق خوبی افتاده است.

وی افزود: ما بحث های مختلفی راجع به برجام، ‌ مسائل معیشتی، فرهنگی و … در کشور داریم و اینها به تحریم چه ربطی دارد؟ شاید تحریم ۱۰ درصد در مسائل اقتصادی کشور تاثیر بگذارد و اصل ماجرا چیز دیگری است. ما باید قدر این حضور را بدانیم اما متاسفانه قضاوت ها بر اساس وضعیت معیشتی جامعه است و جوسازی هایی که از بیرون و از داخل روی افکار عمومی می شود و این دست برنامه ها و دیدارها با رهبر معظم انقلاب می تواند جامعه و مردم را آگاه کند.

وی در پایان نیز درباره مستند «غیررسمی» نیز عنوان داشت: این مجموعه مستند خیلی خوب دیده شد و از لحاظ فنی نیز خوب درآمده بود. به خوبی تدوین و پردازش شده بود و من متوجه نشدم یک ساعت زمان این مستند چطور پیش رفت.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«سه شنبه ۱۴ جولای» به تلویزیون می‌آید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: «سه شنبه ۱۴ جولای» مجموعه مستند داستانی است که به زودی در ۱۶ قسمت روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «سه شنبه ۱۴ جولای»؛ مجموعه مستند داستانی است که به زودی در ۱۶ قسمت، از شبکه مستند و شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. این فیلم با روایت و ساختار نمایشی نو از جزئیات سال‌ها مناقشه بین ایران و غرب در موضوع هسته‌ای از دهه ۷۰ تاکنون پرده بر می دارد.

احمد نجفی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون، در این مجموعه نقش پژوهشگر کهنه کاری را ایفا می کند که سعی دارد، به پشتوانه اسناد، مدارک و روایت دیپلمات‌ها و شاهدان عینی، راز سر به مهر پرونده هسته‌ای ایران را فاش کند.

کارگردان این مستند پژوهشی را سید محمدجواد حسینی برعهده دارد و آقایان کبیری، بلبل نیا و مهرعلی کار پژوهش و نویسندگی آن را انجام داده اند که یکسال و نیم زمان برده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«تک تیرانداز» در روزهای پایانی فیلمبرداری – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم سینمایی «تک تیرانداز» در روزهای پایانی فیلمبرداری با هدف حضور در جشنواره فیلم فجر قرار دارد.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «تک تیرانداز»، گفت: این اثر در روزهای پایانی فیلمبرداری قرار دارد و به صورت همزمان مراحل فنی آن پیش می‌رود.

وی افزود: این فیلم سینمایی با هدف حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و برنامه ریزی ما نیز از اولین نمایش آن در این رویداد است.

فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» کاری از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی «روایت فتح» است. در این اثر کامبیز دیرباز نقش شهید عب الرسول زرین بزرگ‌ترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر را ایفا می‌کند همچنین امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی و انوش معظمی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«تک‌تیرانداز» فیلمی قهرمان محور است و برشی کوتاه از حضور حماسی بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: علی غفاری، تهیه‌کننده: ابراهیم اصغری، نویسندگان: رضا خمسه، بهنام علیزاده، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، تدوین: حسن ایوبی، مدیر تولید: عباس دقاقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مجید کرباسیان، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، طراح گریم: محسن ملکی، مدیر طراحی صحنه و لباس: عباس بلوندی، طراح صحنه: حبیب کریم زاده، طراح لباس: بهزاد آقابیگی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، عکاس: آرش شاه‌محمدی، عکاس پشت‌صحنه: مانی رئیسی، منشی صحنه: ساناز فراهانی، مدیر تدارکات: رامین بهزادی، مدیر مالی: ثریا سپاسی، روابط عمومی: جواد اصغری.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مهدی قیصری فیلمبردار، بهرام مشایی سرپرست گروه فیلمبرداری، جواد اصغری دستیار تولید، نیما خورشیدی دستیار برنامه‌ریز، سید احمد حسینی دستیار دوم کارگردان، بهنام نوروزی و فریبرز خان محمدی مجریان گریم، مجید قربانی و بابک مرادی دستیاران صدا، جلال عالی فکر، حسن کیا، مهدی افروغ، حمیدرضا رضایی، علی عبدالهی، نرسا بهلولی، عباس قاسمی، فتاح نظریان دستیاران نور و فیلمبرداری، جواد داودی، محمد اشتیاقی، ولی خزایی، پژمان الیاسی، یونس عرب گری، حسین حبیبی فر دستیاران صحنه و دکور، میثم کرمی، مجتبی طهماسب، محمدباقر شفیعی، نسرین جلالی زاده دستیاران لباس، محمدرضا اسماعیل نژاد، حمید بیاتی، بهزاد سلیمی، مرتضی رمضانی دستیاران جلوه‌های ویژه میدانی، هومن کیایی فرد و سیامک راشدی دستیاران کارگردان اشاره کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

اجراهای آنلاین موسیقی تا پایان سال حمایت می شوند


دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی از اجراهای آنلاین تا پایان سال جاری به صورت مشترک حمایت می کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«پوپک و مش‌ماشالله» را برای گیشه و فروش ساختم/«سایه روشن» برای خودم خیلی فیلم باارزشی بود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فرزاد موتمن کارگردان سینما از جزئیات ساخت و بازخوردهای برخی از فیلم‌های خود همچون «شب های روشن» سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، فرزاد موتمن کارگردان سینما، در برنامه «خارج از کادر» که جمعه شب چهارم دی ماه از شبکه آی‌فیلم پخش شد، علت گرایشش به سینما را موقعیت شغلی پدرش عنوان کرد و گفت: چون پدرم پزشک شرکت نفت بود برای ماموریت به شهرهای مختلف جنوب کشور می‌رفت و به همین دلیل، در بچگی دوستان زیادی نداشتم چون همین که می‌خواستم در مدرسه‌ای جا بیفتم باید جابه‌جا می‌شدیم و به این ترتیب من به سینما نزدیک شدم و از شش یا هفت سالگی مرتب فیلم می‌دیدم.

موتمن ادامه داد: در حدود دوازده سالگی در زنگ‌هایی که موضوع انشا آزاد بود، نقد فیلم می‌نوشتم و سر کلاس برای معلممان که نوشته‌هایم را نمی‌فهمید، می‌خواندم. کودک تنهایی بودم و هنوز هم منزوی هستم، فقط زمانی که فیلم می‌سازم دورم شلوغ است و الا معمولاً بسیار تنهایم.

وی با اشاره به تماشای فیلم «دیدار» برنهارد ویکی در هشت‌سالگی با مادرش گفت: مادرم سینما دوست داشت و مرا به سینما می‌برد. اینگرید برگمن بازیگر مورد علاقه مادرم بود. یادم هست، سر فیلم «دیدار»، از صحنه‌ای که برگمن همه شهر را اجیر می‌کند که آنتونی کویین را بکشند، توی سالن سینما گریه کردم.

مؤتمن با اشاره به ادامه تحصیل در این حوزه بیان کرد: پدرم خیلی دوست داشت من پزشک بشوم اما من می‌خواستم فیلمساز بشوم و بالاخره مرا برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک به آمریکا فرستادند ولی من آنجا سینما خواندم. وقتی که انقلاب شد نتوانستم آنجا بمانم. در فیلم‌های خبری که از تلویزیون پخش می‌شد، مردم را که می‌دیدم توی خیابان شعار مرگ بر شاه می‌دهند و من که دل خوشی از رژیم شاه نداشتم، برگشتم.

با مفهوم سینمای مستند مشکل دارم

سازنده «مجموعه مستند کودکان سرزمین ایران»، با اشاره به اینکه حدود ۴۰ مستند ساخته است عنوان کرد: با وجود اینکه درآمد خوبی از ساخت مستند داشتم و لذت زیادی از ایران‌گردی و شناختن ایران بردم، چندان فیلم مستند دوست نداشتم و اصلاً با مفهومش مشکل دارم زیرا معمولاً سینمای مستند می‌خواهد بگوید دارد واقعیت را نشان می‌دهد؛ اما به‌نظرم هرجا که دوربین می‌گذاری، واقعیت را تحریف می‌کنی، برای اینکه همه دنیا را حذف می‌کنی و چیزی را به ما نشان می‌دهی که فکر می‌کنی آن واقعیت است!

مؤتمن همسرش را نیروی محرکه ساخت فیلم داستانی دانست و گفت: عجله‌ای برای ساخت فیلم سینمایی نداشتم و از مستندسازی لذت می‌بردم. هنوز اعتمادبه‌نفسش را نداشتم و با این فیلم‌های کوچک خودم را راضی می‌کردم. همسرم که دانشجوی سینما و منشی صحنه بود، یک بار گفت دیگر چهل سالت شده و عشق واقعی‌ات فیلم سینمایی است. پس یا الان می‌سازی یا دیگر بهش فکر نکن. من یک سال کار نکردم و خودم را آماده کردم برای اولین فیلم سینمایی.

کارگردان فیلم «هفت پرده» درباره اولین تجربه‌اش در ساخت فیلم سینمایی گفت: سعید عقیقی را با نوشته‌هایش به عنوان منتقد و تئوریسین فیلم می‌شناختم و نوشته‌هایش را دوست داشتم. قراری گذاشتیم توی خانه سینما و من از او خواستم برای فیلمنامه اولین فیلم سینمایی‌ام، کمکم کند و نتیجه شد فیلمنامه «هفت پرده». فیلمی که اکشن شروع می‌شد اما می‌زد به جاده خاکی و یک ساعت مکالمه می‌دیدیم و احتمالاً سردترین فیلم سینمای تاریخ ایران است ولی آن را با عشق ساختم.

«شب‌های روشن» یک باره در جشنواره فجر محبوب شد

مؤتمن که «شب‌های روشن» را به‌عنوان دومین کار بلند سینمایی‌اش در کارنامه دارد، با بیان اینکه به‌دلیل بازخوردهای منفی که در اکران اولیه از سوی منتقدان و مسئولان سینمایی دریافت کردیم، هیچ امیدی نداشتیم این فیلم محبوب شود، ابراز کرد: این فیلم جزو استثناهای سینمای ایران است از این نظر که مردم کشفش کردند و در جشنواره فیلم فجر یک‌باره محبوب شد. روز اول جشنواره حاضر نشدم بروم فیلم را ببینم چون احساس کردم مردم وسط فیلم بلند می‌شوند و به من برخواهد خورد. ساعت ۱۰ صبح در سینما سپیده نمایش داشتیم. ساعت یک بعدازظهر یکی از دانشجوهایم تلفن کرد و گفت همه در سکوت فیلم را دیده‌اند و کسی بیرون نرفته است و وقتی فیلم تمام شد بعضی‌ها اشک توی چشمشان بوده است.

کارگردان «باج‌خور»، این فیلم را به شکلات تلخ تشبیه کرد و افزود: سعی کردیم که فیلمنامه به یک نوار نزدیک بشود، چون رگ و ریشه نواری داشت. فکر می‌کنم هنوز هم تنها فیلمی است که این حال‌وهوا را دارد؛ یعنی مثل شکلات تلخ است که هم دوستش داری هم تلخ است.

مؤتمن درباره فیلم «جعبه موسیقی» با بیان اینکه در برنامه‌ام نبود که چنین فیلمی بسازم، گفت: بعد از «باج‌خور» سه سال نتوانستم فیلم بسازم و انگار بایکوت شده بودم. تا اینکه «جعبه موسیقی» را به من دادند که مایه‌های مذهبی داشت. من فیلمسازی هستم که دوست دارم تجربه کنم، ژانرهای مختلف کار کنم و یک درام فانتزی ماورایی هم می‌توانست برایم جذاب باشد. مسعود فراستی خیلی در این مرحله به ما کمک کرد و روی فیلمنامه کار کرد و صحنه مرگ پدربزرگ را او نوشت.

نمی‌خواستم فیلمی مثل «پوپک و مش ماشاالله» را دوباره بسازم

این کارگردان «صداها» را مهم‌ترین فیلمش عنوان کرد و درباره ایده ساختش توضیح داد: ایده این بود که قتلی اتفاق بیفتد و ما قتل را نبینیم و فقط صدا بشنویم. من به آخرین پلان این فیلم افتخار می‌کنم و این بهترین پلانی است که به عمرم ساختم؛ جایی که رویا نونهالی متوجه می‌شود تلفنی که به شوهرش شده از طرف شوهر سابقش است، از قاب خارج می‌شود و ما فقط صدای پا را می‌شنویم که می‌رود بالا، می‌توانیم حدس بزنیم که لباسش را می‌پوشد و به سرعت از خانه خارج می‌شود و در خانه بسته می‌شود و فقط دو فنجان چای نخورده و دو تکه کیک نخورده می‌بینیم که تنها چیزی است که از یک ازدواج باقی می‌ماند.

کارگردان فیلم «پوپک و مش‌ماشالله» با بیان اینکه این فیلم را برای گیشه و فروش ساختم، گفت: وقتی منیژه حکمت به من پیشنهاد داد که «پوپک و مش ماشاالله» را بسازم، بدون خواندن فیلمنامه قرارداد بستم و بهشان گفتم قرارداد ببندید این فیلم می‌فروشد. یادم هست که بعضی از دوستانم، وقتی پوپک فروخت، گفته بودند مؤتمن دیگر فقط این‌جوری می‌سازد و برنمی‌گردد طرف فیلم‌های خودش.

مؤتمن در پایان گفت: بعد از پوپک سه سال فیلم نساختم به قیمت اینکه نمی‌خواستم چنین چیزی را دوباره بسازم و فکر می‌کنم با یکی از تجربی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران یعنی «سایه روشن» برگشتم فیلمی که دیده نشد اما برای خودم خیلی فیلم باارزشی بود.

«خارج از کادر» به‌کارگردانی ایمان احمدی، جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه نیز در ساعت ۰۷:۳۰ شنبه‌ها است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

پویش «من یک سلیمانی‌ام» کلید خورد/ فراخوانی برای گروه‌های سرود


خانه سرود و نماهنگ مرکز آفرینش‌های هنری بسیج در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام به راه‌اندازی یک پویش در حوزه سرود کرده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیران جدید در «معاونت صدا» – اخبار سینمای ایران و جهان

معاون صدا امروز، احکام جدیدی را صادر و برخی مدیران را معارفه کرد.

به گزارش سینماپرس، علی بخشی زاده در حاشیه جلسه شورای مدیران معاونت صدا که امروز هفتم دی ماه برگزار شد مدیران جدیدی را معارفه کرد.

وی ابتدا محسن خُش را به عنوان مشاور و مدیر دفتر معاونت صدا معرفی کرد.

همچنین محسن سوهانی به سمت سرپرستی اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و محمد غفاری خضری به سمت مشاور معاونت در امور رادیو نما منصوب شدند.

در این جلسه معاون صدا، از ابراهیم کبابیانی بابت سال‌ها حضور فعال در دفتر معاونت و همچنین از زحمات و تلاش موثر حمیدرضا افتخاری در مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش تقدیر کرد.

وی در پایان این مراسم ابراز امیدواری کرد رادیو با تلاش مدیران دلسوز و نیروهای علاقه مند، چابک تر از همیشه در جهت جریان سازی حرکت کند تا بتواند به عنوان صدای انقلاب اسلامی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر باشد.

حمیدرضا افتخاری پیش از این سرپرستی شبکه صبا را بر عهده داشت که همچنان در این شبکه حضور خواهد داشت.

تاسیس و مدیریت رادیو و تلویزیون سحر بالکان و مشاور مدیر شبکه یک سیما نیز از جمله سمت‌های سوهانی بوده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«صدای سکوت» پیام طونی شنیدنی شد


تک آهنگ بی کلام «صدای سکوت» به نوازندگی و آهنگسازی پیام طونی از نوازندگان باسابقه و شناخته شده کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

تصویربرداری پروژه «منو بشناس» به پایان رسید/ معرفی گروه خوانندگان


تصویربرداری موزیک ویدئوی «منو بشناس» توسط عوامل اجرایی مرکز موسیقی «مأوا» شنبه ششم دی در موزه موسیقی تهران به پایان رسید.

مشاهده خبر از سایت منبع