X

بایگانی بهمن 14, 1400

دفتر سینمایی

آغاز بلیت‌فروشی فیلم‌های جشنواره فجر برای تمام استان‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، بلیت فروشی ۱۶ فیلم جشنواره در استان‌های ایران از طریق سامانه‌های در نظر گرفته شده از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۴ بهمن آغاز و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های بلیت‌فروشی، بلیت فیلم‌های مورد نظر را خریداری کنند.

در راستای عدالت فرهنگی در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم از میان فیلم‌های راه یافته این دوره در تمام استان‌های کشور نمایش داده خواهد شد.

لازم به توضیح است که بلیت فروشی فیلم‌ها برای تالار مرکزی رشت در استان گیلان و سالن شهید آوینی همدان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ بهمن آغاز می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

کجای فیلم «ماهان» سفارشی است؟/ نقد و نظر مخاطبان مهم نیست! – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم سینمایی «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی از آثار بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر شامگاه ۱۴ بهمن ماه در برج میلاد برگزار شد.

علی شاه حاتمی به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم بیان کرد: این فیلم را به سفرای مختلف می‌دهیم تا به هر ترتیبی شده در کشورهای خودشان اکران کنند و عواید آن به بیماران سرطانی تعلق بگیرد.

علی شاه‌حاتمی درباره هزینه‌های این فیلم گفت: با توجه به ارقامی که موجود است و دوستان به آن دسترسی دارند، واقعیت این است که کار این فیلم نزدیک دو ماه و نیم طول کشید بیش از بیست هزار کیلومتر مسافت طی کردیم و پیش تولید سختی را داشتیم اما در نهایت با سه میلیارد آن را ساختیم.

هامون قابچی نویسنده فیلم بیان کرد: از اول تلاشمان بر این بود که وجه زشت سرطان را نشان ندهیم همه می‌دانیم که سرطان چه صحنه‌های دل‌خراشی دارد. ما می‌خواستیم اگر بیمار سرطانی این فیلم را می‌بیند فیلم یادآور مصایب آنها نباشد، شخصیت‌ها هم کلیشه‌ای نبودند.

حمید شاه‌حاتمی در پاسخ به سوالی انتقادی درباره راه‌یابی این فیلم به جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اینکه فیلمی به جشنواره می‌آید به آن معنا نیست که فیلمی خوب است یا بد شاید سلیقه هیات انتخاب به فیلم من نزدیک‌تر بوده است.

تهیه‌کننده درباره سفارشی بودن فیلم عنوان کرد: باورم نمی‌شود خبرنگاری این سوال را بپرسد، کجای فیلم سفارشی است، فیلم تصویر درخشانی از مذاهب نشان می‌دهد. این فیلم از طرف خدا به من سفارش شده و خوشحالم آن را توانستم به نحو احسن انجام بدهم.

هامون قابچی هم مطرح کرد: در انتخاب بازیگر تلاش داشتیم سراغ بازیگر تازه نفس برویم آنها قرار است یک مسیر بلندبالایی را بپیمایند، سعی کردیم چهره‌ای را انتخاب کنیم که مخاطب با آن همذات‌پنداری کند، با توجه به اینکه آقای نظری تجربه بازیگری تئاتر دارد یکی از انتخاب‌های اصلی ما بود.

امیررضا نظری بازیگر بیان کرد: روز اولی که فیلمنامه را خواندم حضور من در فیلم قطعی نبود، با کسانی که سرطان داشتند صحبت کردم و سعی کردم از آنها کمک بگیرم.

علی شاه حاتمی درباره اینکه این فیلم بیشتر شبیه تیزر است به کنایه عنوان کرد: باید تمام جوامع یک اثر هنری را در نظر گرفت، اینکه این کار شبیه یک تیزر است برای من جذاب است و سعی می‌کنیم با همین تیم تیزر تولید کنیم، فیلم بر اساس یک قصه واقعی است و تلاشمان بود که نگاه فیلم مستند داستانی باشد و احساس می‌کنم در این موضوع موفق باشیم.

حمید شاه‌حاتمی هم گفت: شرایط تولید خیلی سخت بود، به جز کرونا و محدودیت بودجه، محدودیت رفت و آمد داشتیم و فرصت کمی برای انتخاب داشتیم اینکه برخی سوالات را ساده جواب می‌دهم به این معنی نیست چه مسخره می‌کنم احساس می‌کنم اگر فیلم من با مخاطب ارتباط برقرار نکرده من کارم را درست انجام نداده‌ام اگر هم توانسته ارتباط برقرار کند، پس نیاز چندانی به توضیح ندارد.

نگار جوکار بازیگر این فیلم هم عنوان کرد: به نظرم این فیلم برای من تجربه بزرگی بود، کار با عوامل این فیلم برای من جز تجربه و درس چیز دیگری نبود، خیلی راه مانده که باید در این سینما بپیمایم.

وحید رحیمیان دیگر بازیگر هم گفت: من امسال یک کار جدی دیگر هم داشتم اما بازیگری چه کمدی چه جدی بازیگری است، ابتدا فکر می‌کردم مانی یک نقش کمدی دارد اما بعدها دیدم یک شخصیت جدی است، دغدغه‌های جدی دارد و امیدوارم خوب باشد.

حمید شاه‌حاتمی درباره نقطه قوت فیلم گفت: شرکت در جشنواره انتخاب من نبود، من نمی‌توانستم تصمیم بگیرم که در جشنواره باشم یا نه. احساس می‌کنم فیلمبرداری کار نقطه قوت فیلم من بوده است، البته بخشی از مدیریت فیلمبرداری در ابتدا بر عهده خودم بود اما بعدها آقای ایل‌بیگی به ما پیوستند.

هادی لطفی درباره اینکه چرا رنگ موی شخصیت اصلی تغییر کرده گفت: گاهی راکورد از دستمان در می‌رفت اما کلاً نمی‌خواستیم سرطان را به عینه نشان بدهیم.

هامون قابچی هم درباره اینکه چرا شخصیت اصلی که لوس و بچه بود، عنوان کرد: به نظرم همواره روند تحول شخصیت در درام حایز اهمیت است به ویژه بیمار سرطانی بعد از اینکه متوجه می‌شوند بیمار هستند رفتارهای آنی دارند و فکر می‌کنند مورد ترحم قرار می‌گیرند این شخصیت هم درگیر همین است. ماهان هم به همین شکل بود اما بعدها اشتباهاتش را می‌پذیرد.

حمید شاه‌آبادی در ادامه بیان کرد: سکانس‌های زیادی را مجبور شدیم حذف کنیم چون تایم فیلم بالا رفته بود. از یکی از دوستان پدرم درخواست کردم فیلم را دوباره تدوین کند و از خروجی کار راضی شدم به خاطر همین فکر کردم بعد از تدوین مجدد دیگر خوب نیست سکانسی را اضافه یا کم کنم.

علی هم مطرح کرد: فیلم در شرایط کرونا فیلمبرداری می‌شد از جاهای زیادی درخواست کردیم که سکانس‌هایی که مربوط به بچه‌های سرطانی است برخی از این بچه‌ها را به ما بدهند تا فیلمبرداری کنیم اما به دلیل کرونا نپذیرفتند. بخشی از این فیلم از فضای موجود در جامعه صدمه دید که آن هم به خاطر کرونا بود.

مهدی ایل‌بیگی فیلمبردار این اثر هم گفت: همانطور که کارگردان گفت زمانی از فیلمبرداری گذشته بود که به فیلم اضافه شدم. زمانی گذشت تا ذهنیات یکدیگر را پیدا کنیم. من در ابتدای فیلم نبودم که در پیش تولید لوکیشن‌ها را بازبینی کنم. تصمیم گرفتیم در بخش شهرستان علاوه بر نشان دادن بازی بازیگران، طبیعت زیبای آن مکان‌ها را هم نشان بدهیم.

حمید شاه‌حاتمی عنوان کرد: واقعیت این است که نقدهای زیادی به این فیلم وارد است و من هم به آنها واقفم، اینکه فیلم برای جشنواره انتخاب شده من در آن دخالتی نداشتم، سفارشی نبوده، انتخاب داوران بوده، ما فقط تصمیم گرفتیم فیلم را ارایه بدهیم حتی توقع نداشتیم فیلم پذیرفته شود، ما تا جایی دنبال این بودیم که ببینیم چند نفر از هیات انتخاب به فیلم رای مثبت داده‌اند، اما دیدیدم تقریباً همه رای مثبت داده‌اند، فیلم جاده‌ای ساختن سخت است سعی کنیم نکات مثبت فیلم را هم ببینیم.

علی شاه‌حاتمی گفت: بعد از جشنواره باید یک جلسه محاکمه برگزار کنیم و ببینیم چرا برخی از فیلم‌ها را انتخاب کرده‌اند، گاهی برخی سوالات برایم تعجب‌برانگیز است. یادم است پیش از این فیلمی ساخته بودیم که جوایز زیادی برده بود اما به جشنواره فجر راه پیدا نکرد، اما من چیزی نگفتم. همیشه این اتفاق در جشنواره رخ می‌دهد و این چالش‌ها وجود داشته است، با این حال جشنواره برگزار شده است، همیشه سلایق وجود داشته است، خودمان را قاضی نبینیم، به اندازه قاضی نیستم، برخی فیلم را دوست دارند، برخی نه اما اینکه خودمان را جای هیات انتخاب یا داوران بگذاریم کار درستی نیست. من خودم در هیات انتخاب و داوری بوده‌ام این اختلاف سلیقه‌ها را دیده‌ام ممکن است روزی این اتفاق برای خودمان رخ بدهد و خیلی‌ها به نگاه ما ایراد بگیرند مته به خشخاش نگذارید، به هر حال یک انتخابی شده است دیگر، این اتفاق در اشکال مختلف در جشنواره‌های مختلف رخ داده است، لطفاً قاضی نباشیم.

حمید شاه‌حاتمی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نقد و نظر مخاطب برایش مهم است یا نه؟ گفت: صادقانه باید بگویم نه برایم مهم نیست. چون ایرادات را می‌دانم، فیلم در شرایط سختی ساخته شده است، خیلی جاها مجبور بودم از برخی چیزها بزنم، کار را شروع کرده بودم و باید هر طور شده تمامش می‌کردم.

وحید رحیمیان هم در پایان عنوان کرد: یادم است در دوره‌ای از جشنواره رفتم کلی فیلم دیدم دوستم پرسید کدام فیلم را دوست داشتی، گفتم همه آنها را، چون دلیلی برای دوست داشتن آن اثر پیدا می‌کردم، مثلاً نورپردازی، صحنه و…. من نه دوست دارم مورد انتقاد قرار بگیرم نه انتقاد کنم، کسی که کمکاری کرده است خودش بهتر می‌داند کجاها کم گذاشته است، به نظرم شما هم نگاه کنید کجای فیلم خوب است، خیلی هم انتقاد نکنید چون واقعاً زحمت زیادی کشیدیم، این به معنای این نیست که ترحم می‌خواهم، ولی مسایل مثبت را هم ببینید.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

اهدای انگشتر سردار دل‌ها به محمد کاسبی + فیلم


فرزندان شهید سلیمانی انگشتر حاج قاسم را به محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت هدیه دادند‌.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

اهدای انگشتر شهید سردار سلیمانی به محمد کاسبی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • مشاهده خبر از سایت منبع

    دفتر سینمایی

    درآمد حاصل از فیلم ماهان صرف هزینه درمان کودکان سرطانی خواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    درآمد حاصل از فیلم ماهان صرف هزینه درمان کودکان سرطانی خواهد شد

    علی شاه‌حاتمی تهیه کننده فیلم ماهان در نشست خبری این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: برنامه ریزی کردیم کپی رایت این فیلم را از طرف تمام هنرمندان به سفرای کشورهای خارجی در ایران تقدیم کنیم.

    مشاهده خبر از سایت منبع

    دفتر سینمایی

    توضیحات محمد خزاعی درباره حواشی «فجر»/آثار انقلابی که بیرون ماند! – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با حضور در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگاران مهر و ایسنا به سوالاتی پاسخ داد.

    وی در پاسخ به خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسعود نقاش زاده چند روز مانده به جشنواره به کرونا مبتلا شده و چرا بلافاصله تمهیداتی در این زمینه اندیشیده نشده است، گفت: دوره ابتلا به امیکرون ۵ روزه است و تمام پزشکان می‌گویند بعد از گذشت ۵ روز با انجام آزمایش بیماری برطرف شده است؛ بر همین اساس بعد از ابتلای آقای نقاش زاده به امیکرون از آقای حمیدی مقدم خواستیم که یک سری از کارهای اجرایی جشنواره را برعهده گیرد. علی رقم اینکه وی درگیر مرکز گسترش نیز بود و نمی‌توانست شبانه روزی در کنار جشنواره باشد. ما پیش‌بینی می‌کردیم که بعد از ۵ روز و قبل از برگزاری جشنواره بیماری آقای نقاش زاده به پایان رسد، اما متاسفانه جواب آزمایش وی مثبت بود اما امیدوارم وی از شنبه در خانه جشنواره حضور داشته باشد.

    خزاعی ادامه داد: مساله بعدی این است که قبل از شروع پیش فروش‌ها برای جشنواره، براساس هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت داشتیم می‌گفتند که پیکی در راه نخواهد بود و بر همین اساس پیش فروش‌ها انجام شد. حتی حساب کردیم که ظرفیت سینماهای مردمی بیش‌تر از ۶۰ درصد نشود همچنین شهرستان‌ها را بر ظرفیت ۵۰ درصد بستیم. با شروع پیک جدید سعی کردیم که برنامه برج میلاد را نیز تغییر دهیم.

    وی ادامه داد: طبیعتاً زمانی که در شرایط فورس قرار می‌گیرید که قبل از آن مطمئن بودید که پیک کرونا در کشور شدت پیدا نمی‌کند، البته در پرانتز باید بگویم ممکن است تا ۳ هفته دیگر ممکن است کرونا در کشور بیشتر شود. به هر حال با تغییر روند کرونا برنامه‌ریزی ها تغییر می‌کند و باید برنامه‌های دیگری را اجرایی کرد. با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده در روزهای آینده شرایط بهتری در خانه جشنواره داشته باشیم.

    خزاعی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقادات نسبت به صدور کارت در خانه جشنواره و کاهش ظرفیت در سینماهای مردمی توضیح داد: در سینماهای مردمی در حال حاضر بیشتر از ۵۰ درصد ظرفیت در نظر گرفته نشده است، چرا که مردم خودشان استقبال نکردند چرا که ترس از کرونا باعث شده هرچند مردم بلیت‌ها را خریده‌اند اما تنها برای حضور در یکسری از فیلم‌ها به سینما می‌آیند که آن هم بیشتر از یک یا ۲ فیلم نیست.

    وی افزود: قبل از شروع جشنواره ظرفیت سینماها صددرصد بود. اما دفتر جشنواره براساس تمهیداتی تصمیم گرفت در صورت بوجود آمدن اتفاقی ظرفیت‌ها را تغییر دهد. درباره صدور کارت برای خانه جشنواره اطلاعات چندانی ندارم، اما تعداد کارت با تعداد آدم‌هایی که در خانه جشنواره حضور دارند کمی متفاوت است. به عنوان مثال صدور کارت تنها مختص خانه جشنواره نبوده به این معنا که بیش از ۲۰۰ کارت برای نیروهای سالن‌های سینمایی صادر شده که در سالن‌های دیگر سینمایی حضور دارند.

    خزاعی تاکید کرد: همچنین بیش از ۲۰۰ کارت برای ستاد اجرایی جشنواره صادر شده که حق استفاده از سالن‌ها را ندارند. بر همین اساس خانه جشنواره در برج میلاد ۱۷۰۰ نفر گنجایش دارد که پیش‌بینی برای هر سانس بیش از ۸۰۰ نفر نیست، در حال حاضر برای هر سانس بیشتر از ۵۰۰ نفر در سالن‌ها حضور ندارند و هیچ ازدحامی را شاهد نیستیم. البته در نشست‌های روز اول مشکلاتی داشتیم که برطرف شد. تاکید می‌کنم آقای نقاش زاده از روز اول که جشنواره را پذیرفتند تمام تلاش خود را کرده است. افزودن برنامه‌های فرهنگی به جشنواره حاصل تلاش این تیم بود و من در صورتی که نظری از من می‌خواستند به آنها کمک می‌کردم.

    رییس سازمان سینمایی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه حمایت از سینمای انقلابی در دستور کار سازمان سینمایی قرار گرفته و این مساله تا چه اندازه در انتخاب فیلم‌ها در جشنواره موثر بوده است؛ بیان کرد: باید بگویم ۲ یا ۳ فیلم سینمایی با موضوع انقلابی داشتیم که در جشنواره حضور پیدا نکردند، جشنواره یک هیات انتخاب دارد که آزادانه گفتگو و بحث کردند و در نهایت به نتیجه رسیدند، آنها فیلم‌ها را دیده و بر اساس سیاست گذاری که برای جشنواره صورت گرفته فیلم‌ها را انتخاب کرده‌اند. البته یک فیلم در جشنواره حضور پیدا نکرد که آن هم پروانه نمایش نگرفته است. تمام آثاری که در رابطه با موضوع انقلاب بوده مورد بررسی قرار گرفتند؛ برخی از این آثار حتی محصول فارابی هم بوده اما بنا به دلایلی برای حضور در جشنواره انتخاب نشده است که شاید یکی از دلایل آن این بود که فیلم آماده نبوده‌اند، صاحبان این فیلم‌ها تلاش کردند تا آثارشان در جشنواره حضور داشته باشد حتی درخواست بخش خارج از مسابقه نیز کردند که با توجه به حجم برنامه‌ها چنین بخش‌هایی در جشنواره طراحی نشده بود. یادآور می‌شوم که برنامه‌های متنوعی در جشنواره طراحی شده و مخاطبان خاص خود را دارند حتی برخی از این برنامه‌ها با تعداد قابل توجهی در فضای مجازی دنبال می‌شود.

    خزاعی گفت: جنس گفتمانی نیاز سینمای ایران است، نباید در جشنواره صرفاً نمایش فیلم و جلسات نقد و بررسی باشد، در آن دوره که من خودم دبیر جشنواره بودم سمینارها و گفتمان‌هایی برگزار کردیم که از آن جمله می‌توان به هالیودیسم و بیداری اسلامی اشاره کرد. معتقدم در کنار جشنواره این گفتمان‌ها باید شکل گیرد حتی معتقدم باید کلاس‌های آموزشی نیز در طول جشنواره برگزار شود تا یک فضای فرهنگی هنری در کنار فیلم دیدن در جشنواره داشته باشیم.

    مشاهده خبر از سایت منبع

    دفتر سینمایی

    روایت هوتن شکیبا از حضور در زندان برای فیلم ملاقات خصوصی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    روایت هوتن شکیبا از حضور در زندان برای فیلم ملاقات خصوصی

    هوتن شکیبا بازیگر فیلم ملاقات خصوصی در نشست خبری این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: این نقش با شخصیت خودم خیلی فاصله داشت و برای تجربه به زندان رفتم و حتی یک آشنا هم آنجا دیدم.

    مشاهده خبر از سایت منبع

    دفتر سینمایی

    افتتاح موزه ملی هنرهای اصفهان


    افتتاح موزه ملی هنرهای اصفهان

    مشاهده خبر از سایت منبع

    دفتر سینمایی

    آدم‌هایی که در موقعیت درست خود نیستند/ چالش‌های «ملاقات خصوصی» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس امروز ۱۴ بهمن ماه با حضور این کارگردان، امیر بنان تهیه کننده، رویا تیموریان، هوتن شکیبا، پریناز ایزدیار، نادر فلاح، امیرحسین بیات، ایمان شمس، سیاوش چراغی پور، شیرین آقاکاشی، پیام احمدی نیا بازیگران، بهمن ارک نویسنده و مشاور کارگردان، امیرحسین قدسی طراح صحنه در محل برج میلاد برگزار شد.

    در ابتدای این نشست امید شمس درباره شخصیت‌های فیلم گفت: تمام شخصیت‌ها در موقعیت‌هایی قرار گرفته‌اند که متناسب با این موقعیت نیستند، در واقع شرایط است که شخصیت‌ها را به سمت خاصی راهنمایی می‌کند.

    پریناز ایزدیار نیز بیان کرد: شخصیت و شرایط آن کاملاً متفاوت است و ما زمان زیادی را با کارگردان برای گفتگو داشتیم تا تفاوت لازم بین کاراکتر پروانه و کاراکتر ابد و یک روز پیدا کنیم.

    شمس با اشاره به فعالیت‌های قبلی خود گفت: زمانی که در حوزه فیلم کوتاه موفقیت‌هایی به دست می‌آورید بهتر می‌توانید وارد سینمای بلند شوید و عوامل نیز به واسطه کارهای گذشته من باهم همکاری کردیم.

    وی ادامه داد: من و علی سرآهنگ مستندی را کار می‌کردیم که در زندان‌ها می‌گذشت و با این سوژه آشنا شدیم در نهایت قرار شد تا این فیلم را من بسازم. بخش عمده فیلم مربوط به زیستی است که من در آن محل بزرگ شده‌ام و این مساله به من کمک کرد چرا که بسیاری از رفقای من در زندان بودند و این مساله به سوگیری فیلمنامه کمک کرد.

    امیرحسین قدسی طراح صحنه بیان کرد: بخشی از نوع طراحی مربوط به خواست کارگردان بود. ما تلاش کردیم تا طراحی صحنه‌ها به نوعی پست زمینه شخصیت‌ها باشد.

    رویا تیموریان نیز درباره بازی در این پروژه توضیح داد: معتقدم نسل جوان آینده سینمای ایران هستند و تجربه‌های قبلی‌ام کمک می‌کند تا با گفتگو و خواندن فیلمنامه بدانم آن جوان موفق خواهد بود یا خیر. به هر حال نسل گذشته و نسل جدید می‌توانند اتفاقات خوبی را با هم رقم بزنند و من از این همکاری‌ها استقبال می‌کنم.

    هوتن شکیبا نیز بیان کرد: کاراکتر من در فیلم بسیار از من دور بود و برای این نقش به زندان رفته تا فضا را ببینم. مستندهایی درباره زندان دیدیم، در طول فیلمبرداری فکر می‌کردم مکانی که در آن هستیم فضای تلخی است که یک سری زندانی در آن زندگی می‌کنند.

    علی سرآهنگ گفت: برای یک پروژه درباره مواد مخدر بودیم که در نهایت به ما پیشنهاد شد درباره خانم‌ها و آقایانی که مواد با خود به زندان می‌برند فیلم بسازیم و دیدیم که این یک سوژه بسیار خوب است.

    امید شمس نیز توضیح داد: تلاش کردیم فیلم تنها به سمت مواد مخدر نرود و از دل آن یک داستان عاشقانه داشته باشیم.

    امیر بنان نیز درباره همکاری با امید شمس گفت: سال گذشته خانم کرمعلی فیلمنامه‌ای به من داد و من را با نویسنده های گروه آشنا کرد. باید نسل جدید وارد سینما شوند و بر همین اساس رویکردها باید تغییر کند. درست است که زمان طولانی را برای دریافت فیلمنامه پشت سر گذاشتیم اما هیچ ین محدودیتی حتی از سوی قوه قضاییه نداشتیم و حتی با ما در این راه همراه بودند.

    چراغی پور نیز درباره نقش خود گفت: این نقش برای من جذابیت بسیاری داشت و خیلی خوشحال هستم که در این نقش بازی کردم.

    پریناز ایزدیار درباره تکرار در نقش‌ها بیان کرد: با این حرف موافق نیستم که کاراکتر پروانه اصلاً ضعیف نیست و تنها وقتی عاشق می‌شود کمی متزلزل می‌شود.

    ایمان شمس که از جمله قوی‌ترین مردان ایران است نیز گفت: من در این فیلم نقش خود را بازی کرده‌ام. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا با دیدن این فیلم مشکلات قوی‌ترین مردان ایران مشکلاتشان برطرف شود.

    مشاهده خبر از سایت منبع

    دفتر سینمایی

    دبیر بخش بین‌الملل اولین جشنواره سرود ملی و بین المللی فجر منصوب شد


    غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج طی حکمی محمدعلی مؤمنی‌ها را به سمت دبیر بخش بین‌الملل اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر منصوب کرد.

    مشاهده خبر از سایت منبع