X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

صفوی: حضور آیت الله رئیسی در مقام ریاست جمهوری فرصتی مغتنم برای مبارزه با باندبازان و رانت خواران در سینما است/ امیدوارم ایشان تدبیری ویژه برای رفع بحران معیشتی سینماگران داشته باشند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: زهره صفوی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در پی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص انتظارات خود از رئیس جمهور در حوزه فرهنگ و هنر گفت: حضور آیت الله رئیسی در مقام ریاست جمهوری فرصتی مغتنم برای مبارزه با باندبازان و رانت خواران در سینما است چرا که همه ما به خوبی با قدرت، جسارت و شجاعت ایشان آشنا هستیم و در ایامی که ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشتند دیدیم که چطور با دزدان و اختلاس گران برخورد می کردند و امیدواریم حالا در مقام ریاست جمهوری بیش از گذشته بتوانند در راستای گسترش عدالت در کشور گام بردارند.

بازیگر فیلم های سینمایی «دیگه چه خبر؟» و «پاک باخته» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: قدم آیت الله رئیسی برای همه ما مبارک است و بنده امیدوارم ایشان در پناه خدای متعال و حضرت ولیعصر (عج) بتوانند تغییرات مثبتی را در جامعه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بی شک جد مطهر ایشان هدایت گرشان بوده، هست و خواهد بود و همه ما زین پس می توانیم با خیالی راحت در سایه مدیریت ایشان روزگارمان را سپری کنیم. بنده امیدوارم امیدوارم ایشان تدبیری ویژه برای رفع بحران معیشتی سینماگران داشته باشند و هنرمندان را هرگز از یاد نبرند.

صفوی سپس با بیان اینکه سال ها است به هنرمندان پیشکسوت، بیکار و خانه نشین هیچ توجهی نمی شود اظهار داشت: در این سال ها همه چیز تنها برای قشر خاصی در سینما بوده و تنها عده ای خاص از تمامی مواهب سینما بهره برده اند و این اتفاق بسیار تلخی است که امیدواریم در دولت سیزدهم با توجه ویژه آیت الله رئیسی و مدیران فرهنگی ایشان از بین برود.

این سینماگر خاطرنشان کرد: من امیدوارم دولتمردان جدید تدبیری عاجل داشته باشند تا سینماگران از وضعیت فلاکت بار کنونی نجات پیدا کنند؛ البته منظور از سینماگران هنرمندان قدیمی و متعهد و کاربلد هستند که از جفای روزگار خانه نشین شده اند نه کسانی که یک شبه وارد سینما شده و به شهرت رسیده اند و پول های نجومی از سینما در آورده اند! ما هنرمندان قدیمی از یادها رفته ایم اما همین امثال ما اگر نبودیم و دهه های متمادی از عمرمان را برای رشد و اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم صرف نمی کردیم امروزه این قبیل هنرمندان جوان هم نمی توانستند جایگاهی در سینما داشته باشند.

بازیگر فیلم های سینمایی «چهره» و «سفر پر ماجرا» در خاتمه اظهاراتش تصریح کرد: در سال های اخیر پارتی بازی و باندبازی در سینما بیداد می کرد و اغلب هنرمندان بی خانمان و بی خرجی شدند؛ در زمانه ای که ارزان ترین میوه کیلویی ۶۰ هزار تومان است و ما با یک حقوق بخور نمیر و جزئی روزگار می گذرانیم ایشان باید دستور دهند تا مسئولان فرهنگی به فکر ما باشند و باری که بر شانه های ما سنگینی می کند را سبک نمایند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *