X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

احضار «شاهد شماره سه» به تلویزیون

مینی سریال «شاهد شماره سه» که با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شده بود، از شبکه سه سیما پخش شد.

این مینی سریال در گونه جنایی، درام و هیجانی محصول انگلیس در سال ۲۰۲۲ تولید شده و از شبکه سه سیما پخش شد.

مدیر دوبله این سریال زهره شکوفنده بود. رضا الماسی، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، پرویز ربیعی، شیرین روستایی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، شروین قطعه ای، ملیکا سادات معجزی، مریم معینیان، ملیکا ملک نیا، علی منصوری راد، مریم مهماندوست، علیرضا ناصحی، عباس نباتی و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه داستان سریال «شاهد شماره سه» بدین گونه بود: جودی یک آرایشگاه را اداره می‌کند او یک پسر دارد و شاهد قتلی می‌شود که توسط رهبر یک باند انجام می‌شود، جودی زندگیش زیر و رو می‌شود و باند مورد نظر برای ساکت کردن او دست به همه کاری می‌زنند …

«شاهد شماره سه»، درامی جنایی و روان شناختی با فیلمنامه‌ای قوی، دکوپاژ و کارگردانی حساب شده است. بازی‌ها خوب است. تصویربرداری و نورپردازی اثر از شاخصه‌های این درام است و در ایجاد فضایی مابین دنیای واقعی و ذهنی بسیار موفق عمل کرده است. ذهن شخصیت اصلی اثر، جودی، به خاطر گذشته، ذهن روان پریشی است و تهدید‌های خلافکاران نیز او را به شدت به هم ریخته است که تصویربرداری و کارگردانی دقیق این اثر، این حس و حال را کاملا به مخاطب انتقال می‌دهد. فیلم به لحاظ محتوایی، متمرکز بر تصمیم درست جودی مبنی بر شهادت در دادگاه علیه یک قاتل است. در مجموع به لحاظ محتوایی اثری ارزشمند و به لحاظ ساخت، اثری موفق و دیدنی است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *