سینماپرس: فیلم «پوست آمریکایی» با موضوع حساسیت برانگیز خشونت نیروهای پلیس آمریکا با نمایش در ونیز به گرمی از سوی مخاطبان تشویق شد.
به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوودریپورتر، یکشنبه شب ۱ سپتامبر، «پوست آمریکایی» به کارگردانی نیت پارکر با اولین نمایش خود در فستیوال بینالمللی فیلم ونیز ایتالیا، شور و تشویق هفت دقیقهای تماشاچیان را برانگیخت.
پارکر در این اثر مانند اولین فیلم بلند خود یعنی «تولد یک ملت» (۲۰۱۶) علاوه بر کارگردانی، کار نگارش فیلمنامه را نیز برعهده داشته و خود در آن بازی کرده است.
داستان فیلم درباره سرباز ارتش سیاهپوست کهنهکاری به نام لینک است که پسرش در یک ماجرای ساده ترافیکی توسط پلیس کشته میشود. پس از آنکه رسیدگی به این پرونده توسط مقامات قضایی با بیاهمیتی رو به رو میشود، لینک خود تصمیم به اجرای عدالت میگیرد. او یک افسر پلیس را گروگان را میگیرد و با برپایی یک دادگاه صحرایی درباره گناهکار بودن یا بیگناهی او تصمیم میگیرد.
اسپایک لی کارگردان آمریکایی که در جلسه معرفی و اکران «پوست آمریکایی» حضور داشت خطاب به پارکر گفت: تو کارت رو عالی انجام دادی!
او سپس بعد از نمایش فیلم مدیریت جلسه پرسش و پاسخ میان کارگردان، بازیگران و مخاطبان فیلم را برعهده داشت.
نیت پارکر درباره تاثیر فیلم خود گفت امیدوار و خوشبین است که این اثر باعث شود مردم از این پس بیشتر راجع به بیرحمیهای پلیس واکنش نشان دهند. تئو روسی بازیگر نقش پلیس نیز در این باره گفت: ما باید گفتگوهایی دقیق و ظریف راجع به این موضوعات انجام دهیم، نه توئیتهای ۱۴۰ حرفی، نه تیترهای خبری، بلکه گفتگوهایی واقعی.
فیلم قبلی پارکر یعنی «تولد یک ملت» در سال ۲۰۱۶ با نمایش در جشنواره فیلم ساندنس تحسین مخاطبان را برانگیخت و کمپانی فاکس با خرید حق پخش آن به قیمت ۱۷.۵ میلیون دلار، رکورد قیمت خرید یک اثر در ساندنس تا آن زمان را شکست.
حال باید صبر کرد و دید آیا پارکر میتواند موفقیت قبلی خود را این بار در ونیز تکرار کند یا خیر.
سینماپرس: نمایش رادیویی طنز «عمارت اعیانی» به کارگردانی بهرام ابراهیمی در استودیو ۸ رادیو نمایش به مرحله ضبط و تولید رسید.
به گزارش سینماپرس، بهرام ابراهیمی کارگردان سریال طنز رادیویی «عمارت اعیانی» درباره این مجموعه گفت: این سریال رادیویی را سمیرا شکوهی نوشته که اثری اجتماعی و طنزآمیز است و اتفاقات آن در عمارتی پر رمز و راز در زمان قاجاریه رخ می دهد.
وی افزود: اتفاق درستی که در این نمایش رادیویی رخ داد انتخاب بازیگران بود، چرا که بهترین بازیگران برای بهترین نقش ها انتخاب شدند و خلاقیت آنها در حین بازی به شنیدنیتر شدن این اثر کمک زیادی می کند.
ابراهیمی درباره کارگردانی و زمان تمرین نمایش های رادیویی تاکید کرد: از آنجایی که اغلب بازیگران رادیو سریع الانتقال هستند نیازی به تمرین طولانی مدت ندارند و این سریال هم نهایتا یک روز تمرین داشت و بعد از آن به مرحله ضبط رسید.
این کارگردان بیان کرد: کارگردانی یک اثر کمدی نیاز به سرعت و ریتم دارد و یکی از کارهایی که من به عنوان کارگردان انجام می دهم این است که جلوی بازیگر را در زمان تمرین نمی گیرم و نهایتا به او اعلام می کنم که کجای بازی اش تغییر کند بهتر شنیده می شود.
در ادامه سمیرا شکوهی نویسنده سریال رادیویی «عمارت اعیانی» کار با این گروه رادیویی را فوق العاده توصیف کرد و گفت: به عنوان یک نویسنده باید بگویم وقتی بازیگری خلاق است دست نویسنده را برای خلق های بعدی باز می گذارد، برای همین حضور من در حین تمرین کنار کارگردان و بازیگران این اثر باعث شد تا با دیدن بازی های خوب و حرفه ای آنها، ایده فصل دوم این سریال هم در ذهنم شکل بگیرد. از طرفی بهرام ابراهیمی کارگردانی مسلط و حرفه ای است و بازیگرشناسی فوق العاده ای دارد که می داند دقیقا چه کسی کدام نقش را می تواند به درستی بازی کند.
این نویسنده درباره داستان این اثر رادیویی گفت: جرقه داستان «عمارت اعیانی» از آنجا شکل گرفت که در ذهنم دو پیرزن در زمان قاجار را تجسم کردم که می خواهند در عمارت پدری شان برای شادی روح جدشان کاری انجام دهند که همین خود باعث بروز یک سری اتفاقات طنز شد.
سریال طنز رادیویی «عمارت اعیانی» به کارگردانی بهرام ابراهیمی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری مجید آینه، افکتوری نازنین حسن پور، گویندگی بهناز بستان دوست و با هنرمندی فریبا متخصص، رضا عمرانی، نوشین حسن زاده، قربان نجفی، شیوا رفیعیان، مهرداد مهماندوست، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی، بهادر ابراهیمی و کامیار محبی در استودیو ۸ رادیو نمایش تولید شده و قرار است بعد از ماه محرم و صفر از رادیو نمایش پخش شود.
سینماپرس: احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از مستند «روزگار یک چهل ساله» نسبت به آلوده شدن مسئولان به فساد هشدار داد.
به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از مستند «روزگار یک چهل ساله» تازه ترین محصول سازمان سینمایی حوزه هنری عصر روز یکشنبه ١٠ شهریور با حضور احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، مهدی ثنایی دبیر اندیشکده شفافیت، امین قدمی کارگردان، وحید چاووش تهیه کننده، مدیران حوزه هنری، جمعی از اصحاب رسانه و علاقه مندان به سینمای مستند و موضوعات اجتماعی و اقتصادی برگزار شد.
قدمی کارگردان این مستند در ابتدا توضیح داد: فیلم من ایراد زیاد دارد ولی ما زمانی فیلم مستند را میسازیم که بخواهیم حرفی بزنیم، نیشی بزنیم، ضربهای بزنیم. بنابراین خواهش میکنم فعلا فقط درباره موضوع فیلم صحبت کنیم و بحث مسایل فنی را به بعد موکول کنیم.
وی همچنین عنوان کرد: من این مستند را به سید صالح موسوی تقدیم میکنم که همه او را میشناسند و میدانند در این سالها برای نظام و ارزشها حرص خورده که هر سال حالش بدتر شده و الان روی ویلچر به مراسم ما آمده است.
اوضاع مبارزه با فساد در کشور خیلی بهتر شده است
سپس ثنایی در ابتدای صحبتهای خود گفت: خوشحالم بلاخره ساخت این مستند تمام شد و باید بگوییم از زمانی که شما ساخت این مستند را شروع کردید تا الان اوضاع مبارزه با فساد در کشور خیلی بهتر شده است.
وی ادامه داد: حوزه مبارزه با فساد بسیار گسترده و شبانه روز من را درگیر کرده است با این حال بسیار به درست شدن آن امیدوارم و بسیاری از ایدههای موجود در این عرصه را به کارگرفتهایم. دنیای مبارزه با فساد از روز شروع مستند تا الان تغییرات بسیاری کرده است.
عذابی کشیدیم که مپرس
قدمی در این قسمت گفت: یکی از چیزهایی که مرا به ادامه کار خیلی امیدوار کرد آشنایی با ثنایی بود مستندسازی چیز مهیجی است که نیز در طول ساخت عذابی کشیدیم که سابقه نداشت و متفاوت از همه کارهایی بود که کردیم وقتی با این پروندهها و حجم فساد رو به رو میشدیم با بچهها مینشستیم به پنجره رو به کثیفی شهر تهران نگاه میکردیم و گفتیم چه کار داریم میکنیم اصلا چنین کاری که ما میکنیم به چه درد میخورد چه کسی میبینند. مسئولان که خودشان میدانند مردم هم که میدانند اخبار را میشنوند ولی وقتی با آقای ثنایی برخورد کردیم دیدیم که حرفهای کوچک و حرکتهای کوچک منجر به اتفاقات بزرگی میشود.
احمد توکلی: اگر سازمان بازرسی کل کشور، مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل ۹۰ و … خودش بیمار نباشد و از خودش دفاع کند سیستم خود به خود نمیتواند از خودش دفاع کند پس این سیستم نشتی دارد
ثنایی در همین زمینه گفت: من چند وقت پیش مستندی دیدم به نام «تلکه» که درباره رشوه گیری بود خیلی خیلی من را اذیت کرد زیرا «رشوه» را نشان میداد دوربین مخفی میرفت مثلاً میگفت در ساختمان سازی باید حتماً رشوه بگیریم و کارهایی از این دست.
وی عنوان کرد: کشورهایی که فساد را ریشهکن کردند از ما خیلی بهتر نیستند بلکه فرایند درست را به کار گرفتهاند.
در ادامه توکلی اظهار کرد: به تعریف من فساد سیستمی است زیرا خود مسئولان اصلی نظام به آن مبتلا شدهاند مثل این که سیستم دفاعی و گلبولهای سفید بدنی، خود آلوده شود. اگر سازمان بازرسی کل کشور، مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل ۹۰ و … خودش بیمار نباشد و از خودش دفاع کند سیستم خود به خود نمیتواند از خودش دفاع کند پس این سیستم نشتی دارد. اگر این تعریف را بپذیریم، فساد سیستمی است. اختلاف ما به غیر از فهم بیرونی در مقدمات است وقتی فساد سیستمی میشود فاسدها همدیگر را پیدا میکنند، شبکه درست میکنند و وقتی میخواهیم با آنها مبارزه کنیم نمیگذارند.
توکلی عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین قسمت کار آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه همین است و اگر موفق شود این بخش از کار را انجام دهد راه برای اصلاح کار باز میشود در حال حاضر وضع خیلی از کمیسیونهای مجلس بد است و اگر آقای رئیسی همین مسیر را پیش ببرد خیلی از آنها را سر جایشان مینشاند.
ما ضعیفتر از دزدها هستیم
توکلی در پاسخ به این موضوع که شما به جایی نمیرسید چون از حریفتان قویتر هستید گفت: ما ضعیفتر از دزدها هستیم ولی خدا در این مبارزه بیطرف نیست و در نص صریح قرآن میگوید ای بسا گروهی کوچک بر گروهی بزرگ به اذن خدا پیروز شوند.
وی افزود: ما کم هستیم ولی شماها کنارمان هستید اینجا که آقای ثنایی میگویند اوضاع بهتر شده چون سیر پیشرفت مبارزه با فساد را دارند میبینند وگرنه فساد بدتر شده است اگر ما از طرف مردم پشتیبانی شویم پیروز میشویم و جای نگرانی نیست. البته نقش رسانهها را قبول داریم و قطعا اگر کار کند قدرت ما بالاتر میرود.
در ادامه جلسه یکی از حاضران درباره راهکارهای ارائه شده در کشورهایی مثلا گرجستان و مالزی پرسید و گفت آیا میشود همانها را در ایران شبیه سازی کرد؟ ثنایی در پاسخ به این سوال گفت: راهکارهایی که گرجستان برای مقابله با فساد به کار برد اینطور نبود که در چند کلمه بگنجد مثلاً یکی از آن گسترش «آی تی» است. «آی تی» در هر کشوری گسترش پیدا کند فساد اقتصادی کم میشود و دخالت دست افراد کم میشود.
وی افزود: ما اگر بخواهیم از روی تجربههای کشورهای مشابه گرجستان پیشنهادی بدهیم یک بحث مهم مدیریت تعارض منافع است. کسی که وارد عرصه حکومت داری میشود باید از تمامی گرایشهایی که ممکن است روی تصمیم صحیحش تاثیر بگذارد، فاصله بگیرد مثلاً شرکتداری، سهامداری، قرارداد بستن با وابستگان، دریافت هدیه، اعطای هدیه و…
ثنایی عنوان کرد: بنابراین نباید بگذاریم رئیسجمهور بعدی در آن حوزه ذی نفع باشند. نکته دوم بحث شفافیت است که طول و تفصیل زیادی دارد و نکته سوم همین انعکاس رسانههاست.
در پایان نیز توکلی عنوان کرد: اسلام باید طرف مردم را بگیرد اما متاسفانه ما مسلمان خوبی نیستیم چرا که به ظاهر افراد اکتفا کرده و جایگاههای مدیریتی را پر میکنیم. من قبول دارم در نحوه مدیریتها و انتخاب افراد ضعفهایی وجود دارد.
امین علی نیا، عباس محترمی، ثریا فتحیان، سردار نصرالله فتحیان، محمدحسین محمودیان، مهدی رفیعی، سیدصالح موسوی، محسن جعفرابادی، شمیم مستقیمی، میلاد بهار، علی باقری طورانی و سحر صهری نیز در این مراسم حضور داشتند.
سینماپرس: «تکیهگاه» یکی از ویژه برنامههای شبکه دو سیماست که در ایام محرم با محوریت روایت عشق و دلدادگی به سیدالشهداء و با اجرای فرهاد جم روانه آنتن میشود.
به گزارش سینماپرس، برنامه «تکیه گاه» روایتی است از ماجرای عشق و دلدادگی افراد مختلف به امام حسین (ع) به نحوی که این ارادت باعث نقطه عطفی در زندگیشان شده است. غالب این اشخاص قصهای از اخلاص و سرسپردگی به اباعبدا… (ع) دارند که در مسیر سعادت و کمالشان موثر بوده است.
مهمانان این برنامه متعلق به یک صنف یا حوزه خاص نیستند. ورزشکاری که با توسل به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) هم بحث اخلاقمداری و هم موفقیت در آن رشته ورزشی را توامان به دست آورده، کسی که از طریق شنیدن واقعه کربلا درباره دین اسلام کنجکاو شده، عاشقی کرده و در نهایت به اسلام گرویده است یا ماجرای رزمندههای دفاع مقدسی که داستانها و ماجراهای آنها شنیدنی و همسو با ماجرای عاشوراست و … هر یک راوی داستان خود میشوند و حلقه اتصال همه آنها عشق به سیدالشهدا(ع) است.
برنامه «تکیهگاه» کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیهکنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای فرهاد جم که در ایام محرم از شنبه تا سهشنبه ساعت ۲۱ روانه آنتن میشود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۸:۴۰ خواهد بود.
سینماپرس: مستند «همراه با فرات» به کارگردانی فرشاد اکتسابی در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
به گزارش سینماپرس، سی و هفتمین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با بررسی مستند «همراه با فرات» به کارگردانی فرشاد اکتسابی از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت صفاءالدین تبرائیان مورخ و مشاور عالی مرکز اسناد انقلاب اسلامی و فرشاد اکتسابی کارگردان مستند «همراه با فرات» مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی تاریخ معاصر عراق، اتفاقات تاریخی این کشور همسایه ایران و ابعاد کمتر شنیده شده از رژیم بعث میپردازند. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبیزاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.
مستند «همراه با فرات» روایتی تاریخی، اجتماعی و سیاسی از کشور عراق است و آگاهی کاملی نسبت به این کشور همسایه ایران به مخاطب میدهد. در این مستند، تاریخچه شکلگیری عراق پس از جنگ جهانی اول روایت شده و تشکیل حکومت بعث در عراق و روی کارآمدن صدام حسین به تصویر کشیده است.
فرات، رود بسیار مهم عراق است که در طول تاریخ شاهد اتفاقات زیادی بوده است. دو شهر مهم جهان تشیع یعنی نجف و کربلا در کناره این رود به وجود آمده و نام این جغرافیای بسیار مهم، به واسطه ماجرای کربلا و شهادت امام حسین (ع) در تاریخ ماندگار شده است. در مستند «همراه با فرات»، این رود مهم راوی اتفاقاتی میشود که در ۱۰۰ سال گذشته به عراق گذشته است.
این مستند برای اولین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سهشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۹ و جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.
«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند میپردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدرینیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتمهایی متنوع سهشنبههای هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند میرود.
سینماپرس: پانتهآ پناهیها بازیگر فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا شد.
به گزارش سینماپرس، پانتهآ پناهیها به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا انتخاب شد.
فیلم سینمایی «خروج» اولین همکاری پانتهآ پناهیها و ابراهیم حاتمیکیا در سینمای ایران است.
پیش از این فرامرز قریبیان حضور خود را در این فیلم قطعی کرده بود.
«خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا و تهیهکنندگی حبیب والینژاد با اتمام مراحل پیش تولید به زودی جلوی دوربین میرود.
«خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمیکیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.
سینماپرس: تهیهکننده فیلم سینمایی «روز واقعه» همزمان با اکران مجدد این فیلم در پردیس سینمایی «آزادی» از شرایط تولید و دلایل ماندگاری این اثر پس از ۲۵ سال گفت.
به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته تهیهکننده فیلم سینمایی «روز واقعه» به بهانه بازاکران این فیلم به مناسبت ماه محرم در پردیس سینمایی آزادی به مهر، گفت: این اثر سینمایی در سال ۱۳۷۳ ساخته و در سینماهای کشور اکران شد و حالا بعد از گذشته سالها نسخه کامل و دیجیتال آن روی پرده سینما رفته است.
وی بیان کرد: پردیس سینمایی آزادی برای اکران این اثر سینمایی با بنیاد سینمایی فارابی هماهنگی لازم را داشته است و این را باید تاکید کنم که «روز واقعه» تاریخ مصرف ندارد و میتوان آن را فیلمی برای همه زمانها دانست. این اثر درباره قیام آقا امام حسین(ع) است و به همین دلیل میتوان چنین اثری را حتی بعد از گذشت سالها باز هم روی پرده دید و از آن لذت برد.
این تهیه کننده سینما ادامه داد: این فیلم سینمایی حاصل کار دست جمعی گروه بزرگی از سینماگران بود که زحمت زیادی برای آن کشیدند.
لوکیشنی که بافت مشابه کربلا داشت
شایسته در بخشی دیگر از صحبتهای خود به خاطرهای از این فیلم اشاره کرد و گفت: فیلمبرداری این پروژه در شهر بافق در حال انجام بود و من با یک اتوبوس به سمت این شهر در حرکت بودم، در آن اتوبوس یک مرد عراقی بود که به من گفت در بافق یک فیلم درباره امام حسین(ع) میسازند، اما سازندگان فیلم نمیدانند که شهر بافق از نظر جغرافیایی بسیار به کربلا شبیه است.
وی ادامه داد: آن مسافر عراقی متولد کربلا بود که در دوران صدام از کشورش اخراج شده بود.
تهیهکننده فیلم «روز واقعه» توضیح داد: ساخت این پروژه نزدیک به ۲ ماه طول کشید و البته ۷ ماه زمان برای پیش تولید و پس از تولید آن وقت صرف شد.
مشکل سینمای عاشورایی فیلمنامه است
وی در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر فیلمهایی مانند «روز واقعه» در سینمای ایران تکرار نشد، بیان کرد: مشکل ما فیلمنامه است، تا زمانی که فیلمنامه خوب نوشته نشود نمی توان اثر ماندگار تولید کرد. به عنوان مثال فیلمنامه «روز واقعه» توسط بهرام بیضایی نوشته شده است و آن را میتوان یک فیلمنامه درخشان دانست.
این تهیهکننده با اشاره به اینکه بیضایی عظمت واقعه عاشورا را در این فیلمنامه به زبان تصویر درآوردهاست، توضیح داد: تا زمانی که فیلمنامه خوب نباشد نمیتوان یک اثر مناسب در این زمینه تولید کرد. البته این را هم باید بگویم که «روز واقعه» در شرایط بسیاری ساخته شده است.
هنرمندانی که دیگر در میانمان نیستند
شایسته تاکید کرد: لازم است از بسیاری از هنرمندانی که در این پروژه حضور داشتند و دیگر در بین ما نیستند یاد کنم که از آن جمله میتوان به مازیار پرتو مدیر فیلمبرداری، مهدی رجاییان تدوینگر فیلم، عزت اله انتظامی، جمشید مشایخی، حمیده خیرآبادی، حسین پناهی بازیگران این فیلم که همگی از میان ما رفتهاند، اشاره کرد.
فیلم سینمایی «روز واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در سال ۱۳۷۳ ساخته شد.
این فیلم داستان عبدالله، جوانی مسیحی است که تازه به اسلام روی آورده و دل در گرو عشق راحله دختر زید دارد. وی در جریان عروسی با راحله، ندایی میشنود که او را به یاری فرا میخواند، عبدالله بیابان به بیابان، واحه به واحه به سمت کربلا میتازد و هنگام عصر عاشورا به آنجا میرسد و در آن زمان «حقیقت» را بر سر نیزه میبیند.
سینماپرس: سید مسعود اطیابی برای ایفای نقش دوران جوانی مهدی هاشمی در فیلم سینمایی «انفرادی» فراخوان انتخاب بازیگر منتشر کرد.
به گزارش سینماپرس، گروه سازنده فیلم «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، از علاقمندان جوان بازیگری برای ایفای یک نقش در این فیلم سینمایی دعوت به همکاری کرده است.
گروه کارگردانی و تولید این فیلم سینمایی، به دنبال بازیگری با مشخصات ظاهری مهدی هاشمی در سالهای جوانی در حدفاصل ۲۰ الی ۳۰ سالگی هستند.
علاقمندان به شرکت در این فراخوان انتخاب بازیگر میتوانند اطلاعات و مدارک لازم شامل محل اقامت، یک ویدیو ۳۰ ثانیهای، یک عکس پرسنلی از روبهرو، یک عکس پرسنلی نیم رخ و یک عکس تمامقد را تا تاریخ ۲۱ شهریور ۹۸ به شماره تلفن ۰۹۳۶۵۸۲۰۱۱۱ ارسال کنند.
چندی پیش پروانه ساخت فیلم سینمایی «انفرادی» به تهیهکنندگی ابراهیم عامریان، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی صادر شد.
فیلمبرداری این فیلم سینمایی با نقشآفرینی مهدی هاشمی، احمد مهرانفر و رضا عطاران به تازگی از نیمه گذشته است.