X

بایگانی تیر 15, 1399

دفتر سینمایی

هشدار «چقدر خوبیم ما» نسبت به تخریب محیط‌زیست – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مستند «چقدر خوبیم ما» به کارگردانی مهدی سقط چی و تهیه کنندگی علی نظری از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، مستند «چقدر خوبیم ما» به کارگردانی مهدی سقط چی و تهیه کنندگی علی نظری با موضوع تخریب محیط زیست یکشنبه ۱۵ تیر ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مهدی سقط‌ چی درباره مستند «چقدر خوبیم ما» که با موضوع مازندران ساخته شده است، گفت: قصه این مستند از جایی شروع می شود که پسری هارددیسک پدربزرگ خود را پیدا می‌کند که در آن فیلم هایی در مورد سفر به شمال کشور در سال ۱۳۹۵ ضبط شده است. پسر تصمیم می گیرد با تهیه‌کننده تماس گرفته و فیلم‌های خام را برایش ارسال و در مورد آنها صحبت کند.

وی افزود: این مستند در مازندران ضبط شده و سعی دارد نسبت به رفتارهای نادرست انسانی در زمینه تخریب محیط زیست، بی توجهی به فرهنگ بومی منطقه، آداب و رسوم و صنایع دستی هشدار بدهد.

سقط چی با بیان اینکه این مستند که از نگاه آیندگان روایت می شود و مازندران ۱۳۹۵ را به نمایش می گذارد، گفت: در این فیلم تاریخچه تبدیل شدن شمال کشور به منطقه توریستی از دوران رضا شاه، رفتار گردشگران و آسیب‌هایی که متوجه این منطقه شده بررسی می‌شود.

این مستند داستانی کمیک و فانتزی در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده و به همت گروه خانواده شبکه پنج امروز از این شبکه پخش می شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری «سلفی ۲۰» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با موضوع کرونا معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، «سلفی ۲۰»، اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» معرفی شدند.

بدین ترتیب حبیب ایل بیگی کارشناس ارشد روابط بین الملل و قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مهرداد خوشبخت تدوینگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، افشین هاشمی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما، مرجان ریاحی نویسنده، مستندساز و مدیر و موسس پایگاه خبری فیلم کوتاه و مریم دوستی نویسنده و کارگردان سینما و موسس و دبیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، شورای سیاستگذاری این رویداد سینمایی را تشکیل می دهند.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» جشنواره ای سینمایی با موضوع زندگی پساکروناست که نتایج و تبعات شیوع این ویروس را بر انسان، جامعه، محیط زیست، سیاست، اقتصاد و … بررسی می‌کند.

این رویداد سینمایی اهدافی همچون واقع‌نمایی و تاثیرات مثبت و منفی شیوع و اپیدمی ویروس کرونا بر شیوه زیست مردم، طبیعت، اقتصاد و سیاست، جامعه، عدم خشونت و قهرمانان و شهدای سلامت را در قالب آثار سینمایی دنبال می‌کند.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» جشنواره‌ای مجازی و آنلاین است که تمامی روندهای اداری و فعالیت دبیرخانه آن در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

موج دوم شیوع کرونا به روایت «+چرخ» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» با بررسی ابعاد مختلف افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط جهان از ۱۵ تیر روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ویژه‌ برنامه‌های‌ «+چرخ» آخرین وضعیت شیوع کرونا بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده‌ منابع رسمی و معتبر، آخرین یافته‌ها درباره‌ شناخت و درمان ابتلا به ویروس کرونا، وضعیت پروژه‌های ساخت واکسن کرونا و … در نقاط مختلف دنیا را بررسی می کند.

اولین قسمت از ویژه‌ برنامه‌ «+چرخ»، ساعت ۱۹ امروز یکشنبه ۱۵ تیر با بررسی مهم‌ترین خبرها و رویدادهای دنیای پزشکی، فناوری و نجوم پخش می شود.

در این قسمت از برنامه‌ «+چرخ»، حافظ آهی به‌ عنوان مجری- کارشناس «+چرخ» با هادی محمدی پژوهشگر و روزنامه‌نگار علوم‌پزشکی درباره‌ اثربخشی داروی فاویپراویر بر درمان بیماران مبتلا به ویروس کوید-۱۹ گفتگو خواهد کرد.

مهم‌ترین تحولات همه‌گیری ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط دنیا در این بخش از برنامه بررسی خواهد شد. در بخش دیگری از «+چرخ» شیرین شاطرزاده کارشناس نجوم، از جزییات شبیه‌سازی ادغام ۲ سیاهچاله و در نتیجه تشکیل یک سیاهچاله‌ بزرگتر خواهد گفت. هواپیماهای فراصوت هم موضوع بخش دیگری از برنامه خواهد بود که محمدحسین جهان‌پناه، روزنامه‌نگار علم و فناوری جزییات آخرین خبرهای مربوط به این موضوع را تشریح خواهد کرد.

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی خواهد کرد.

«+چرخ» از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ به‌ صورت زنده روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود. مجری «+چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

دعوت هنرمندان به پویش «من ماسک می‌زنم» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیریت صندوق اعتباری هنر از تمامی اعضای این مجموعه خواست تا با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا و تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان بهداشتی به پویش «من ماسک می‌زنم» بپیوندند.

به گزارش سینماپرس، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: با توجه به تشدید مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید مقام معظم رهبری و مسئولان بهداشتی کشور، از تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر دعوت می‌کنیم ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی به‌عنوان پرچمداران اصلاح فرهنگ عمومی، سهم خود را در راه مبارزه با این ویروس با پیوستن به کمپین «من ماسک می‌زنم» به شکل مطلوب ادا کنند.

وی افزود: اعضا صندوق که علاقمند به مشارکت در پویش «من ماسک می‌زنم» هستند، می‌توانند از اقدامات خود در راستای مبارزه با ویروس کرونا عکس تهیه نموده و به صفحه اینستاگرامی صندوق اعتباری هنر ارسال نمایند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی کشور اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند. ضمن ارج نهادن به تلاش‌های آن‌ها امیدواریم که همه هموطنان با رعایت اصول خودمراقبتی گام موثری در قطع زنجیره انتقال این ویروس بردارند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

آماده همکاری :‌موسی نصری

موسی نصری

کد کاربری :‌NA4344

۴۰ ساله

سااکن تهران

سابقه فعالیت هنری ندارد

علاقمند به:

بازیگری سینما

تئاتر

تلویزیون

مسلط به زبان انگلیسی

قد: ۱۸۵-۱۹۰

وزن :‌ ۸۰-۸۵

مجله الکترونیک دفتر سینمایی

دفتر سینمایی

اثر ضعیفی که معکوس جواب داد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدتی است مینی سریال «تهران» با هدف تخریب قدرت هسته‌ای ایران در دسترس جهانیان قرار گرفته است.

به گزارش سینماپرس، سینما به عنوان صنعتی پیشرو توانسته در بیش از یک قرن از پیدایشش تاثیر شگرفی روی مسائل مختلف حتی پیچیده جهانی که اکثر آن‌ها به سیاست ختم می‌شود، بگذارد در نتیجه جزء اولویت‌های هر کشوری در حمایت و رشد روز افزون قرار گرفته است.

در برخی مواقع این هنر صنعت به عنوان جنگی نرم می‌تواند مخرب باشد و یا تاثیر معکوس بگذارد و بجای تخریب، ناخواسته قدرت و عظمت یک کشور را درمعرض دید جهان قرار دهد که این دو حالت به هوشمندی اتاق فکر و نوع رپرتاژ رسانه‌ای کشور تولید کننده بستگی دارد.

کشور ما طی چهار دهه اخیر در دفعات مختلف آماج حملات آثار هنری بوده که از سوی کشورهای مخالف، تولید شده و در برهه‌های زمانی مختلف تاثیرات منفی یا مثبتی روی افکار جهانی داشته است، اما نباید فراموش کرد گذر زمان و عملکرد یک کشور در پیشبرد اهداف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … همه چیز را مشخص می‌کند و واقعیت را نشان خواهد داد، اما به نظر می‌آید مقابله به مثل کردن با چشم‌های باز، باید از اهداف اساسی ما باشد.

در این راستا مدتی است مینی سریالی صهیونیستی «تهران»   با هدف تخریب قدرت هسته‌ای ایران در دسترس جهانیان قرار گرفته که تصویری خنده‌دار از مناسبات سیاسی و اجتماعی ایران دارد. البته که این کشور مانند همیشه از بهره بردن تمام قدرت خود فروگذار نبوده و در بحث رسانه‌ای برای خودش سنگ تمام گذاشته است، ولی غافل از اینکه معکوس و به نفع کشورمان پیش رفته است.

اثر ضعیفی که معکوس جواب داد/ غفلت همیشگی مسئولان فرهنگی

احسان رشیدی فعال فرهنگی نقدی از این مجموعه در اختیار ما قرار داده است که به فیلم نامه و فرم سریال اشاره دارد.

آنچه تا کنون تصویرسازی شده است

«در سال ۲۰۲۰ پرواز اردن به هند با نقص فنی مواجه می‌شود و با برنامه‌ای طرح ریزی شده در فرودگاه تهران مامور موساد با تعویض لباس و هویت یک خانم ایرانی موفق به خروج از فرودگاه می‌شود، در قسمت اول تلاش تامار رابینیان جاسوس اسرائیلی برای هک سیستم پدافند هوایی ایران را شاهد هستیم که در صورت موفقیت در این مرحله جنگنده‌های اسرائیل می‌بایست راکتورهای ایران را بمب باران کنند، اما عملیات با شکست مواجه می‌شود و تامار بدون پناه به سمت خویشاوندن قدیمی خود می‌رود نویسنده سریال تهران چند آشوب و اغتشاش را دریک سریال خلاصه می‌کند در واقع یک فهرست از گزارشات کذب عناصر ضد انقلاب را مثل اعدام اختلاسگران در ملاء عام و. را با هدف تخریب جمهوری اسلامی ایران در لابلای اتفاقات سریال گنجانده است، یا با شیطنت اقدامات فتنه گران و دختران انقلاب و یاران مسیح علینژاد را که تقارن زمانی ندارد به عنوان یک زنجیره نمایش می‌دهد، این سطح از مبالغه مخاطب ایرانی را به سمت توجه به اهداف پنهان صهیونیزم در این گونه آثار سوق می‌دهد.

فیلم نامه و فرم در سریال تهران

فیلم نامه سریال تهران کند و ازکشش کافی برای جذب مخاطب برخوردار نیست و ریتم یک اکشن جاسوسی را ندارد، موسیقی فیلم نیز دچار مشکل است و حتی گاهی موسیقی عربی و ایرانی با هم دیگر قاطی می‌شود و درک مناسبی از ایران نداشته اند.

با وجود ریپورتاژ فراوان رسانه‌های معاند سریال تهران با ضعف‌های آشکاری روبه رو است که نورپردازی فیلم متناسب با صحنه‌های مختلف نیست و از لحاظ هنری نیز با یک اثر ضعیف فاقد فرم رو به رو هستیم لذا ضعف در باور پذیر نمدن کاراکترها موجب عدم برقراری ارتباط مخاطب با آن‌ها شده است، دردکوپاژ و طراحی صحنه دقت نشده، صحنه‌های مربوط به دفتر کار مامور ایرانی هیچ شباهتی با فضای واقعی موجود ندارد.

حاشیه‌های سریال تهران

پایگاه اینتلی تایمز اسرائیل با تیتر از سناریو تا واقعیت و قرار دادن تصویر آتش سوزی اداره برق شیراز، توجهات را به خود جلب کرد، یکی از مسئولین اسرائیلی اعلام کرد: که این موضوع با سریال تهران در ارتباط است، این دروغ پردازی در بین رسانه‌های معاند در مورد سریال تهران باعث هشتگ سازی زیادی در مورد این واقعه گردید، البته این اتفاق یک حادثه بود در هر دو شهر شیراز و شرق تهران همزمان با پخش قسمت اول سریال این دو حادثه رخ داد، ضرورت دارد این گونه سریال‌ها با نگاه امنیتی و با دقت مورد بررسی قرار گیرد، ساخت فیلم و سریال‌های با مضمون اطلاعات و امنیت در ایران معمولا با انفعال رژیم صهیو نیستی همراه بوده که نشان از موفقیت آن آثار دارد لذا فعالیت در این عرصه می‌بایست گسترش پیدا کند.

اثر ضعیفی که معکوس جواب داد/ غفلت همیشگی مسئولان فرهنگی

اهداف سریال

سریال تهران سعی دارد نفرتی که مردم ایران از اسرائیل غاصب دارند را محدود به حکومت جمهوری اسلامی ایران نمایش دهند و فضای تنفر ملت‌های آزاده جهان از جنایات گسترده آن‌ها در فلسطین اشغالی را تلطیف کند و در مصاحبه‌های زوندر کارگردان هم این صحبت‌ها دیده می‌شود و در یک سکانس نیز این نکته بیان می‌شود: یک چشم من اورشلیم و یک چشمم اصفهان، که می‌خواهد ارتباط ایران و اسرائیل را بیان کند، ولی در بیان این نکات با ضعف‌های جدی رو به رو است وکشش کافی را برای مخاطب ندارد، دروغ پردازی‌های آشکار در جریان داستان باور پذیری روایت‌های سریال را کاهش می‌دهد.

طراحی شهر تهران در آتن یونان

سریال تهران نتوانسته ایران و تهران را بازسازی کند، چون با دوربین موبایل از فضاهای مورد نظر فیلم گرفته شده و با صحنه‌های فیلمبرداری شده در آتن تلفیق شده که این کار به سریال ضربه زده و مخاطب نمی‌تواند با طراحی صحنه و لباس فیلم ارتباط برقرار کند و نقش‌های فرعی همه لهجه دارند، نکته جالب اینکه برخی معاندین در فضای مجازی رسانه‌های عنوان کرده اند که تمام کار در ایران فیلمبرداری شده، ولی نماها به صورت آماتور برای کارگردان ارسال شده و مشخص است که سریال در کشور خارجی فیلمبرداری شده است.

برخورد مردم ایران با یهودیان

سریال تهران سعی دارد که رژیم غاصب اسرائیل را یهود معرفی نماید، اما واقعیت این است که فرقه صهیونیسم با اهداف نژاد پرستانه با کشتار مردم مظلوم فلسطین و اشغال سرزمین آن‌ها این رژیم نامشروع را پایه گذاری کرده و حتی یهودیان آزاده جهان آن را به رسمیت نمی‌شناسند، در شهرهای مختلف ایران دوستی مسلمانان و یهودیان زبانزد است و در دفاع از کشور در مقابل هجوم بیگانه مانند دفاع مقدس یهودیان ایران دوشادوش برادران مسلمان جنگیده اند، در مجلس شورای اسلامی ایران نیز دارای کرسی و نماینده و در سرنوشت کشور شریک هستند.

جمع بندی

با ساخته شدن فیلم تهران اثبات شد که اسرائیل سریال سازی قدرتمندی ندارد و اینگونه سریال‌ها مانند تبلیغ که دو لبه دارد، برخی مواقع به ضرر سازنده می‌شود و مخاطب داخلی اسرائیل از قدرت ایران که در سریال به عنوان تنها حریف قدرتمند در غرب آسیا پروژه اصلی در دستور کار موساد معرفی می‌شود و در برابر تهدیدات بدون حمایت بیگانگان اقدامات مشترک سازمان‌های اطلاعاتی دنیا را ناکام می‌گذارد به هراس می‌آیند و در مقابل مخاطب ایرانی به عمق خباثت صهیونیست‌ها و تلاش‌های پیوسته آن‌ها برای ضربه زدن به کشورشان بیش از پیش پی می‌برند و مهم‌تر این که در این میدان مبارزه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با ایثار و فداکاری در منطقه‌ای که دچار آشوب و فتنه است امنیت و آرامش کشور را حفظ کرده اند.»

حالا و با توجه به مسائل پیش آمده‌ای که هر از مدتی اتفاق می‌افتد نگاهمان سمت مسئولانی می‌رود که وظیفه دینی، اخلاقی و حرفه‌ای آن‌ها ایستادن جلوی چنین موج سازی‌های سینمایی و خبری است و از آن مهمتر گرفتن دست پیش در تولید آثاری است که حق مطلب را ادا کنند و بتواند سیلی اول را به دشمن بزنند.

اینکه چرا باید در پرداختن موضوع‌های مهم اینچنینی بعضاً عقب بیفتیم و از سویی چرا بجای هزینه در تولید آثاری که هیچگونه خروجی و حرفی ندارد و بیشتر هدرکرد سرمایه است آثاری پرمغز تولید نمی‌شود، سوال‌هایی است که هیچ وقت جواب قانع کننده‌ای برای آن نیست و مغفول مانده است.

محسن محسنی‌نسب نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما، با تحلیل کم‌کاری‌ فرهنگی بخصوص سینمایی در این زمینه گفت: اتفاقاً فیلمسازان ما در جهت مقابله با فعالیت‌های ضد فرهنگ ایرانی و اسلامی کشورهای دیگر، فیلم می‌سازند، اما اغلب ضعیف است و دیده نمی‌شود؛ چون شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی که بتواند مخاطب عام و خاص را راضی کند و در سطح بین الملل موفق باشد، ندارد. در واقع آثار فیلمسازان ما تک بعدی و با پروپاگاندای مستقیم است و هیچ تأثیرگذاری ندارد. به طور قطع اگر فیلمی با یک درام قوی و قاعده حرفه‌ای ساخته شود، دیده خواهد شد.

اثر ضعیفی که معکوس جواب داد/ غفلت همیشگی مسئولان فرهنگی

او افزود: طبیعی است در جایی زندگی می‌کنیم که وظیفه ما به عنوان هنرمند نشان دادن درست حوادث داخل کشور با زبان هنرمندانه است؛ اما مهم این است دولت نسبت به چنین موضوعاتی توجه داشته باشد و کارشناسان حرفه‌ای این حوزه را شناسایی و از آن‌ها بخواهد موضوع‌ها و سوژه‌های مهم را استخراج کنند و در اختیار فیلمسازان حرفه‌ای قرار دهند تا نتیجه مطلوب به دست آید.

این کارگردان ادامه داد: یک مسئله مهم این است که اغلب کسانی برای ساخت این فیلم ها اقدام می‌کنند که یا در زمینه سینما هنرمند نیستند و یا آن قدر بودجه‌های زیاد به آن‌ها داده می‌شود که توان ساختن فیلم‌های این حوزه را ندارند. برخی وقتی پول زیاد می‌شود، مسیر غلط را می‌روند.

محسنی نسب عنوان کرد: ما وقتی در مورد آرمانمان کار می‌کنیم، باید به سمتی برویم که آرمان‌های ما در آنجا شکل گرفته اند. به عنوان نمونه در ایام عزاداری امام حسین (ع) هنرمندانی هستند که به جای دریافت پول، هزینه‌ای هم برای برگزاری تعزیه، تهیه غذا، لباس و … می‌دهند، ولی همین که در سینما سراغ موضوع‌های ائمه می‌رویم و بودجه‌ها نجومی می‌شود، بازی عوض شده و دستمزدها از آن چیزی که همیشه می‌گرفتند، بالاتر می‌رود! به نظرم آرمان را نمی‌توان با پول خرید. متاسفانه فیلم‌هایی که فضای آرمانی دارند با پول قاطی شده اند و در نهایت به خروجی درستی نمی‌رسیم.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که فیلمنامه‌هایی با چنین محتوایی تا چه حد در وزارت ارشاد برای دریافت پروانه ساخت به مشکل بر می‌خورند، بیان کرد: اغلب کسانی که در ارشاد هستند با سیاسیون زاویه دارند؛ به عنوان نمونه زمانی که من «شاخ کرگدن» را ساختم، دریک سکانس فیلم، تصویر روزنامه‌ای بود که به ظریف و جمله معروف «هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید» اشاره کرده بود. یکی از اصلاحیه‌های ارشاد به فیلم حذف این تصویر بود. من هم به خاطر علاقه‌ای که به آن داشتم، آن جمله را در دیالوگ بازیگرم گذاشتم!

محسنی نسب گفت: به آثار کمدی راحت تر مجوز ساخت می دهند؛ چون آثار کمدی قرار است مطربی کنند و مضحکه راه بیندازند و عده‌ای را بخندانند. زمانی که کار جدی و سیاسی شود، کار دریافت مجوز ساخت فیلم به مشکل بر می‌خورد.

*باشگاه خبرنگران جوان

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«صحنه زنی» کلید خورد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: همزمان با شروع فیلمبرداری اولین تصویر از بازیگران فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی در تهران کلید خورد و اولین تصویر از این فیلم در حالی منتشر شد که بهرام افشاری، مجید صالحی و پیام احمدی‌نیا با چهره‌ها و نقش‌های متفاوت در این اثر سینمایی ظاهر شده‌اند.

با توجه به فیلمنامه اجتماعی «صحنه‌زنی» که صمدی آن را به نگارش درآورده است، فضایی ملتهب را شاهد خواهیم بود که بازیگرانی چون بهرام افشاری و مجید صالحی نیز در قالب شخصیت‌هایی غافلگیرکننده و متفاوت به همراه دیگر بازیگران ایفای نقش خواهند کرد.

«صحنه‌زنی» در لوکیشن‌های مختلفی در تهران فیلمبرداری خواهد شد و بزودی کار تدوین همزمان آن نیز انجام می‌شود.

بهرام افشاری، مجید صالحی، مهتاب کرامتی، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری و فرزانه سهیلی بازیگران این فیلم هستند.

مجید رضابالا تهیه‌کننده و مسعود زارع مجری طرح این فیلم سینمایی هستند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

هنرمندان به پویش «من ماسک می‌زنم» دعوت شدند


هنرمندان به پویش «من ماسک می‌زنم» دعوت شدند

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

«پیشی‌میشی» با «زن‌ها فرشته‌اند» به سینما می آید/ ساخته «سیروس الوند» به گروه ایران می رود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از اکران ۳ فیلم تازه در سینماهای سراسر کشور از تاریخ ۲۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفتگو با مهر درباره خروجی جلسه امروز یکشنبه ۱۵ تیرماه این شورا گفت: در جلسه امروز ابتدا نمایندگان فیلم «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» گزارشی از نحوه و روند اکران این فیلم ارایه کردند در ادامه پس از بررسی درخواست‌ها، از میان متقاضیان اکران مقرر شد فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان در گروه ماندانا، «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند در گروه ایران و فیلم کودک «پیشی‌میشی» ساخته حسین قناعت در گروه بهمن در تاریخ ۲۵ تیر اکران شوند.

شایسته ادامه داد: اعضای شورای صنفی نمایش ضمن تاکید بر ایجاد فضای رونق و استقبال مردمی از نمایش فیلم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های سینما، از صداوسیما، شهرداری‌های تهران و شهرهای مختلف خواستار حمایت جدی برای تبلیغات در سینمای ایران در شرایط شکننده فعلی شدند.

دبیر شورای صنفی نمایش با قدردانی از تماشاگران فهیم سینمای ایران گفت: مخاطبان سینما در ایام پس از بازگشایی سینما با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در سالن‌های سینما حضور پیدا کردند و امیدواریم در ادامه هم با رعایت‌های بهداشتی و به ویژه زدن ماسک، سینما را به محیطی امن تبدیل کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اکران دیگر فیلم‌ها همچنان ادامه دارد، بیان کرد: فیلم سینمایی «شنای پروانه» و «خوب بد جلف، ارتش سری» طبق اعلام قبلی بعد از به پایان رساندن سه هفته اکران خود، اکران هفته‌های عادی خود را ادامه می‌دهند و سه هفته ابتدایی جزو هفته‌های اکران آن‌ها محسوب نمی‌شود اما فیلم‌های تازه اکران مشمول این امتیاز نمی‌شوند.

مشاهده خبر از سایت منبع

دفتر سینمایی

کار سفارشی ترمز خلاقیت هنرمند را می‌کشد


کار سفارشی ترمز خلاقیت هنرمند را می‌کشد

مشاهده خبر از سایت منبع